پادشاه چارلز سوم کیش را به عنوان غذای مخصوص تاجگذاری خود انتخاب کرده است


پادشاه چارلز سوم و همسر ملکه، کامیلا، کیش فروتن را به عنوان غذای جشن برای تاجگذاری که این شنبه برگزار می شود، انتخاب کرده اند.

این یک کیش عمیق با یک کیسه شیرینی ترد و سبک، با طعم اسفناج، لوبیا پهن و ترخون تازه است. کیش را می توان به صورت گرم یا سرد با سیب زمینی آب پز جدید و سالاد سبز میل کرد.

سرآشپز سابق خانواده سلطنتی بریتانیا، دارن مک گریدی در توییتر نوشت: «جای تعجب نیست که شاه چارلز سوم، کیش تاجگذاری را برای جشن تاجگذاری خود به اشتراک گذاشته است.

مادرش، ملکه فقید، عاشق شکلات بود، اما پادشاه هر چیزی را با تخم مرغ و پنیر دوست داشت.

من بارها این را برای او درست کردم، به خصوص با ماهی قزل آلایی که در رودخانه دی صید کرد.

این کیش در Big Lunch، مجموعه‌ای از ناهارهای اجتماعی که در سراسر بریتانیا و فراتر از آن برای جمع‌آوری پول برای امور خیریه در حین جشن تاج‌گذاری برگزار می‌شود، نمایش داده می‌شود.

Camilla Queen Consort از سال 2013 حامی طرح Big Lunch بوده و در ناهارهای سراسر بریتانیا و جهان از جمله باربادوس و غنا شرکت کرده است.

علاوه بر این، سه دستور العمل رسمی توسط کاخ باکینگهام برای جشن ها فاش شده است و هیچ مرغ تاج گذاری در چشم نیست.

قفسه بره کباب تاج گذاری کن هوم با ماریناد به سبک آسیایی، بادمجان تاج گذاری نادیا حسین و آدام هندلینگ توت فرنگی و زنجبیل تریفل.

ملکه فقید الیزابت دوم مرغ بدنام تاج گذاری را که توسط مدرسه آشپزی Le Cordan Bleu لندن اختراع شد برای ناهار تاجگذاری خود در سال 1953 انتخاب کرد.

چارلز امیدوار است که کویچه تاج گذاری به همان اندازه محبوبیت غذای ملکه اواخر هند الهام گرفته شود.

اکثر منوی تاجگذاری ملکه الیزابت دوم فقید از میراث فرانسوی الهام گرفته شده بود، یک سوپ لاک پشت که بعدها به سوپ ملی بریتانیا تبدیل شد.

چگونه همه چیز تغییر کرده است.

بعد از این سوپ، غذایی به نام “Delices de Soles Prince Charles” به وارث و ثبات سلطنت اشاره کرد.

این شامل گوشت بره پخته شده در ویندزور با لوبیا سبز، مارچوبه و توت فرنگی بود که احتمالاً در خانه رشد می کردند.

اما چرا کیش؟

شاید برای نشان دادن علاقه پادشاهان آینده به کشاورزی، محیط زیست و تعهد به کشاورزی ارگانیک.

صرف نظر از این، کیش ساده یک غذای سنتی فرانسوی است که گفته می شود از آلمان سرچشمه گرفته است و از کلمه آلمانی “kuchen” به معنای کیک گرفته شده است.

با وجود اینکه به عنوان یک محصول فرانسوی مورد استقبال قرار می گرفت، دستور العمل های استفاده از تخم مرغ و خامه در قرون وسطی در انگلستان مورد استفاده قرار می گرفت و به یکی از مواد اصلی پس از جنگ در بریتانیا تبدیل شد.

صرف نظر از منشأ آن، کیچه فروتن با تأیید سلطنتی یک پادشاه آینده، روح تازه‌ای به او داده می‌شود.

زنده باد کیش

مواد تشکیل دهنده کیش تاج گذاری

دستور غذای Coronation Quiche که توسط سرآشپز سلطنتی مارک فلاناگان ساخته شده است، شش عدد را سرو می کند و به یک فلن قلع 20 سانتی متری نیاز دارد.

مواد لازم برای شیرینی: 125 گرم آرد ساده، کمی نمک، 25 گرم کره سرد (قبض شده)، 25 گرم گوشت خوک، دو قاشق غذاخوری شیر، یا به عبارت ساده، یک × 250 گرم شیرینی آماده آماده.

مواد لازم برای فیلینگ: 125 میلی لیتر شیر، 175 میلی لیتر خامه دوبل، دو عدد تخم مرغ متوسط، یک قاشق غذاخوری ترخون تازه خرد شده، نمک و فلفل، 100 گرم پنیر رنده شده، 180 گرم اسفناج پخته شده کمی خرد شده و 60 گرم لوبیا پخته شده یا لوبیا سویا.

روش تاج گذاری کیش

  1. آرد و نمک را در یک کاسه الک کنید؛ کره و گوشت خوک را اضافه کنید و مخلوط را با نوک انگشت به هم بمالید تا بافتی شنی و مانند پودر سوخاری بدست آورید.
  2. شیر را کم کم اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کنید و به شکل خمیر در آورید.
  3. روی آن را بپوشانید و به مدت 30 تا 45 دقیقه در یخچال استراحت دهید.
  1. سطح کار را کمی آرد پاشی کنید و خمیر را به شکل دایره ای کمی بزرگتر از قسمت بالای قالب و ضخامت تقریبی 5 میلی متر باز کنید.
  2. قالب را با شیرینی بپوشانید و مراقب باشید که سوراخی نداشته باشد یا مخلوط نشت کند. روی آن را بپوشانید و 30 دقیقه دیگر در یخچال استراحت دهید.
  3. فر را با دمای 190 درجه سانتی گراد گرم کنید.
  4. روی قالب شیرینی پزی را کاغذ روغنی بپوشانید، لوبیاها را اضافه کنید و قبل از برداشتن کاغذ روغنی و لوبیاها، 15 دقیقه کور کنید.
  5. دمای فر را به 160 درجه سانتی گراد کاهش دهید.
  6. شیر، خامه، تخم مرغ، سبزی و چاشنی را با همزن بزنید.
  7. نیمی از پنیر رنده شده را در پایه پخته شده بریزید و روی آن را اسفناج خرد شده و حبوبات و سبزی ها ریخته سپس روی مخلوط مایع بریزید.
  8. به آرامی مخلوط را به هم بزنید تا مطمئن شوید که پرکننده به طور مساوی پراکنده شده است و مراقب باشید به کیس شیرینی آسیب نرسانید.
  9. روی پنیر باقی مانده بپاشید. به مدت 20 تا 25 دقیقه در فر قرار دهید تا بپزد و کمی طلایی شود.

در اینجا یکی از ما قبلا ساخته شده است