بررسی مجدد – 7 واقعیتی که باید بدانید [JAN 2024]


خلاصه نقد و بررسی مشاوره Regain

Regain Counseling یک گزینه درمانی برای روابط است که از طریق Betterhelp ارائه می شود. در بررسی Regain Counseling ما بیشتر بیاموزید!

فیین ابمیدایو، BS

بازیابی لوگو

خلاصه

Regain Counseling یک پلت فرم درمانی آنلاین مبتنی بر رابطه است. قیمت مناسبی دارد و خدمات آن برای افراد یا زوج ها قابل دسترسی است، حتی اگر در مکان های مختلف باشند. برخی از مشتریان گزارش می دهند که در یافتن زمان قرار ملاقات مشکل دارند. درمانگران همچنین محدودیت‌هایی دارند که فقط می‌توانند در مشاوره شرکت کنند و نه تشخیص.

7 واقعیت در مورد بررسی مجدد درمان ما

  1. محل: Mountain View, CA
  2. خدمات: پلت فرم آنلاین رابطه درمانی
  3. هزینه: 65 تا 90 دلار در هفته
  4. فن آوری: این وب سایت به عنوان بستری برای ارتباط کاربران با درمانگران دارای مجوز عمل می کند
  5. مشاوره در دسترس: بله، Regain از طریق درمانگران دارای مجوز، متخصص در رابطه و زوج درمانی، مشاوره ارائه می دهد
  6. چگونه کار می کند: مشتریان یک پرسشنامه آنلاین را تکمیل می کنند، در صورت تمایل شریک خود را دعوت می کنند و درمان را شروع می کنند
  7. محصولات جایگزین: Nebula Genomics 30 برابر توالی ژنوم کامل را ارائه می دهد که 100٪ DNA شما را رمزگشایی می کند و گزارش هایی در مورد رژیم غذایی و موارد دیگر ارائه می دهد!

این بررسی با این هدف نوشته شده است که تا حد امکان بی طرفانه باشد. با این حال، نشان دهنده نظر یک بازبین فردی است و بنابراین ذهنی است. علاوه بر این، در Nebula Genomics به دنبال آموزش عموم در مورد مزایای توالی‌یابی کل ژنوم هستیم. بنابراین اطلاعات مربوط به آزمایش DNA توالی‌یابی کل ژنوم در بررسی گنجانده شده است.

24 ژانویه 2024

مزایا و معایب

طرفداران

  • پلت فرم آنلاین قابل دسترس
  • ناشناس بودن و حریم خصوصی
  • متخصصین روابط درمانی
  • به صورت معقولانه قیمت گذاری شده
  • شرکا می توانند از مکان های مختلف بپیوندند

منفی

  • در دسترس بودن ناسازگار درمانگر
  • برخی از مشتریان مشکلاتی را در یافتن زمان ملاقات گزارش می دهند
  • درمانگران نمی توانند تشخیص دهند یا دارو تجویز کنند
  • این شرکت بیمه یا FSA/HSA را نمی پذیرد

معرفی

Regain یک پلت فرم آنلاین درمانی است که در زمینه مشاوره رابطه و ازدواج تخصص دارد. این پلتفرم با شبکه ای از درمانگران دارای مجوز، جلسات مشاوره ایمن و محرمانه را تسهیل می کند. خواه با مسائل ارتباطی، نقض اعتماد، یا به دنبال بهبود کیفیت روابط، Regain به کسانی که به دنبال بهبود کیفیت رابطه با شخص دیگر از طریق درمان هستند، پاسخ می دهد.

صفحه اصلی Regain Therapy
صفحه اصلی Regain Therapy

Regain متعلق به BetterHelp است و در سال 2016 تاسیس شده است. BetterHelp و در ادامه Regain توسط مدیر عامل و بنیانگذار Alon Matas رهبری می شود که این پلتفرم را ایجاد کرده است تا مشاوره حرفه ای را در دسترس، مقرون به صرفه و راحت کند.

آلون ماتاس پیشینه قوی در صنعت فناوری و درک شخصی از اهمیت حمایت از سلامت روان دارد. او این پلتفرم را برای پر کردن شکاف بین فناوری و خدمات بهداشت روان حرفه ای رهبری کرده است.

علم پشت بازیابی

Regain بر اساس علم پایه روانشناسی و مشاوره، با تمرکز بر روابط و زوج درمانی عمل می کند. این پلتفرم از رویکردهای درمانی مختلفی مانند رفتار درمانی شناختی (CBT) که به طور گسترده برای اثربخشی آن در پرداختن به مسائل رابطه ای شناخته شده است، و درمان متمرکز بر عاطفی (EFT) که به دلیل موفقیت در بهبود ارتباطات عاطفی بین زوج ها شناخته شده است، پایبند است.

علم پشت Regain ریشه در ارائه درمانگران حرفه ای و دارای مجوز دارد که از رویکردهای مبتنی بر شواهد برای هدایت پیچیدگی های پویایی روابط استفاده می کنند. این پلتفرم همچنین از فناوری برای تسهیل جلسات آنلاین امن، خصوصی و راحت استفاده می‌کند و تضمین می‌کند که زوج‌ها می‌توانند به منابع سلامت روان با کیفیتی دسترسی داشته باشند که از نظر علمی در رسیدگی به چالش‌های روابط و تقویت مهارت‌های بین فردی مؤثر هستند.

بررسی محصولات Regain Therapy

Regain Therapy خدمات مشاوره روابط را ارائه می دهد. موضوعات می توانند بر روابط عمومی، ازدواج، قرار ملاقات، طلاق، افراد، اتحاد مجدد و تشخیص تمرکز کنند.

درمانگران دارای مجوز که توسط هیئت مدیره ایالت خود برای ارائه درمان تأیید شده اند، این خدمات را ارائه می دهند. همه آنها آموزش های لازم برای مشاوره روابط و حداقل سه سال و بیش از 1000 ساعت تجربه عملی را دارند. عناوین آنها ممکن است:

  • روانشناسان (PhD / PsyD)
  • درمانگران ازدواج و خانواده دارای مجوز (LMFT)
  • مددکاران اجتماعی بالینی دارای مجوز (LCSW / LICSW)
  • مشاوران حرفه ای دارای مجوز (LPC)

مشتریان می توانند به صورت آنلاین به این درمان دسترسی داشته باشند و بستری مناسب و در دسترس را برای افراد و زوج ها فراهم کند تا به دنبال هدایت روابط خود باشند. با این حال، درمانگران آنلاین محدودیت هایی دارند. به عنوان مثال، آنها نمی توانند تشخیص رسمی بدهند، دارو تجویز کنند یا حکم دادگاه را انجام دهند.

نحوه کارکرد Regain Therapy

مشتریان می‌توانند از طریق رایانه یا تلفن هوشمند به Regain دسترسی داشته باشند و به زوج‌ها در مکان‌های مختلف امکان دسترسی به زوج درمانی را می‌دهند. همچنین برای شرکایی که برنامه‌های زمانی آنها شرکت در درمان حضوری با هم را دشوار می‌کند، سودمند است.

مدت زمانی که مشتریان با یک درمانگر درگیر می شوند متفاوت است. برخی از آنها چند هفته را مفیدتر می دانند، در حالی که برخی دیگر درمان را برای طولانی مدت ادامه می دهند.

چگونه درمان بازیابی کار می کند

این روند مشابه سایر پلتفرم های درمانی آنلاین است. ابتدا، مشتریان پرسشنامه ای را تکمیل می کنند که به تطبیق آنها با یک درمانگر کمک می کند. سپس، پلتفرم آنها را بر اساس اهداف درمانی، ترجیحات و مسائلی که با آنها سروکار دارند مطابقت می دهد.

این پرسشنامه سوالات دموگرافیک مانند جنسیت و سن را پوشش می دهد. همچنین مواردی را پوشش می دهد که به تطبیق مشتریان با یک درمانگر کمک می کند، مانند دلایل جستجوی درمان. برخی از انتخاب ها شامل بهبود ارتباطات، کاهش تنش و طلاق یا میانجی گری جدایی است.

نمونه سوالات Regain Therapy
نمونه سوالات Regain Therapy

سؤالات نهایی انتظارات مشتری از درمانگرشان و اینکه آیا آنها درمانگرانی با جمعیت شناسی خاص را ترجیح می دهند، می پرسند. صفحه آخر پرسشنامه از کاربران می خواهد که آدرس ایمیل خود را ارائه کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنند.

سپس، آنها می توانند یک شریک را دعوت کنند یا به صورت فردی شرکت کنند. آنها همچنین می توانند در تاریخ بعدی یک شریک اضافه کنند. این شرکت ادعا می کند که اکثر مشتریان را در عرض 48 ساعت با یک درمانگر هماهنگ می کند.

پس از هماهنگی با یک درمانگر، مشتریان و درمانگر یک اتاق درمانی دریافت می کنند. در این فضای آنلاین، طرفین می توانند به یکدیگر پیام ارسال کنند، جلسات زنده را برنامه ریزی کنند و کاربرگ ها را کامل کنند.

جلسات زنده معمولا از 30 تا 45 دقیقه طول می کشد. آنها می توانند به صورت ویدیو، تلفن یا جلسات چت زنده رخ دهند.

از آنجایی که Regain Therapy یک حساب مشترک ایجاد می کند، شرکا می توانند به همه پیام های ارسال شده بین یک شریک و درمانگر دسترسی داشته باشند.

بررسی هزینه درمان مجدد

این شرکت تخمین می زند که زوج ها از 65 تا 90 دلار در هفته پرداخت کنند. هزینه دقیق به عوامل مختلفی از جمله مکان، ترجیحات و در دسترس بودن درمانگر بستگی دارد. صورتحساب مشتریان هر چهار هفته یکبار دریافت می شود و می توانند در هر زمانی آن را لغو کنند.

Regain Therapy با شرکت‌های بیمه کار نمی‌کند یا وجوهی را از حساب‌های خرج کردن انعطاف‌پذیر (FSA) یا حساب‌های پس‌انداز سلامت (HSA) نمی‌پذیرد.

بررسی سیاست حفظ حریم خصوصی Regain Therapy

Regain Therapy بر شفافیت و حفظ حریم خصوصی کاربر از طریق سیاست حفظ حریم خصوصی دقیق خود تأکید دارد. این پلتفرم انواع داده‌های مختلف از جمله داده‌های شخصی، معاملاتی و درمانی را برای تسهیل خدمات خود و افزایش تجربه کاربر جمع‌آوری می‌کند. در حالی که برای بازدیدکنندگان، دارندگان حساب، و درمانگران در پلتفرم اعمال می‌شود، بر شیوه‌های رسیدگی به داده‌های نهادهایی که بخشی از Regain یا شرکت مادر آن، Teladoc نیستند، نظارت نمی‌کند.

داده‌های جمع‌آوری‌شده، که شامل اطلاعات حساس درمانی و سلامتی است، برای اهداف مختلفی مانند عملیات پلت فرم، ارتباط کاربر و موارد دیگر پردازش می‌شوند. Regain داده‌ها را تحت شرایط خاص به اشتراک می‌گذارد، مانند انطباق قانونی یا امنیت پلتفرم، و به کاربران اجازه می‌دهد به اشتراک‌گذاری داده‌ها را برای اهداف تبلیغاتی انتخاب کنند.

تعاملات کاربر با درمانگران محرمانه است و در صورت رضایت، برای تضمین کیفیت قابل مشاهده است. این پلتفرم همچنین از داده ها برای تجزیه و تحلیل و تبلیغات استفاده می کند و گزینه های انصراف در دسترس است.

بررسی های دیگر بازیابی

وب سایت Regain Therapy حاوی نظرات مثبت کاربران راضی درباره درمانگران خود است.

میانگین امتیاز Regain در TrustPilot بر اساس 155 بررسی، 3.4 ستاره است. برخی از کاربران این پلت فرم را به دلیل راحتی، کیفیت، مفید بودن و حرفه ای بودن درمانگر تحسین می کنند. با این حال، در مورد در دسترس بودن، کیفیت و نارضایتی درمانگر از پرداخت و آزمایش رایگان 7 روزه، انتقاداتی وجود دارد.

چندین وب سایت دیگر از جمله Forbes، Everyday Health و VeryWell Mind این پلتفرم را بررسی می کنند. اکثر سایت ها موافق هستند که Regain Therapy ممکن است گزینه خوبی برای مشاوره روابط مقرون به صرفه باشد، به خصوص اگر شرکای زندگی در مکان های مختلف زندگی می کنند.

ژنومیک سحابی

Regain Therapy مشاوره ای را با تمرکز بر روابط ارائه می دهد. درمان راهی برای افراد و زوجین است تا بیشتر درباره خود بیاموزند. راه دیگر برای بررسی نقشه یک فرد از طریق آزمایش ژنتیکی است.

Nebula Genomics معتقد است که جدیدترین فناوری ژنتیک بهترین مزیت را برای کاربرانی که به دنبال بهبود سلامت خود هستند ارائه می دهد. به همین دلیل است که Nebula یک آزمایش جامع ارائه می دهد که استعدادهای مرتبط با رژیم غذایی، تناسب اندام، بیماری و موارد دیگر را برجسته می کند. سحابی با 30 برابر توالی‌یابی کل ژنوم، 100 درصد DNA شما را توالی‌بندی می‌کند تا به علت اصلی هر تمایل بیولوژیکی برسد. این آزمایش فوق‌العاده دقیق است و همچنین شامل موارد دیگری از جمله گزارش نسب و ابزارهای اکتشاف ژنوم است. گزارش های به روز رسانی منظم تضمین می کند که آخرین تحقیقات ژنتیکی را از دست نخواهید داد.

سحابی یک آزمایش تشخیصی نیست، اما نتایج با بالاترین کیفیت هستند و می توان با مشورت متخصصان مراقبت های بهداشتی از آن استفاده کرد.

تنها با 299 دلار یا کمتر، مشتریان به کل ژنوم خود دسترسی خواهند داشت و به آنها اجازه می‌دهد تا با انجام تحقیقات بیشتر، سؤالات بیشتری بپرسند.

آیا بررسی Regain ما را دوست داشتید؟ می‌توانید نظرات بیشتری را در وبلاگ ما بخوانید و راهنمای کامل ما را در مورد بهترین کیت آزمایش DNA و سایر آزمایش‌های خانگی بررسی کنید.

همچنین ممکن است به این بررسی های درمانی آنلاین دیگر علاقه مند باشید:

  • BetterHelp (انواع مختلف درمان آنلاین)
  • سمت روشن [coming soon]
  • آرامبخش [coming soon]
  • مغزی [coming soon]
  • مشاوره وفادارانه [coming soon]
  • مشاوره غرور [coming soon]
  • صحبت کردن [coming soon]
  • Talkspace (خدمات مشاوره و روانپزشکی)
  • مشاوره نوجوان [coming soon]



منبع