مراقبت / بررسی – 7 واقعیتی که باید بدانید [NOVEMBER 2023]


خلاصه بررسی Care/of Review

Care/of یک شرکت بسته بندی ویتامین شخصی است که به شفافیت تحقیقات خود می بالد. در Care/of بررسی ما بیشتر بیاموزید!

فیین ابمیدایو، BS

مراقبت از محصولات

خلاصه

Care/of مشتریان را تشویق می‌کند تا برای تعیین برنامه مکمل ایده‌آل خود، یک آزمون آنلاین انجام دهند. بسیاری از مشتریان مقرون به صرفه بودن، سهولت و کیفیت محصولات را تحسین می کنند. برخی خاطرنشان می کنند که با تغییر بخش هایی از اشتراک خود با خدمات مشتری مشکل داشتند.

7 واقعیت از مراقبت/بررسی ما

  1. محل: نیویورک، نیویورک
  2. خدمات: برنامه های ویتامین و مواد معدنی شخصی
  3. هزینه: 5 تا 28 دلار
  4. چگونه کار می کند: از یک مسابقه آنلاین برای تنظیم توصیه های مکمل استفاده می کند
  5. مشاوره در دسترس: خیر
  6. نحوه سفارش: از طریق وب سایت آن یا در Sam’s Club and Target
  7. محصولات جایگزین: Nebula Genomics 30 برابر توالی ژنوم کامل را ارائه می دهد که 100٪ DNA شما را رمزگشایی می کند و گزارش هایی در مورد رژیم غذایی و موارد دیگر ارائه می دهد!

این بررسی با این هدف نوشته شده است که تا حد امکان بی طرفانه باشد. با این حال، نشان دهنده نظر یک بازبین فردی است و بنابراین ذهنی است. علاوه بر این، در Nebula Genomics به دنبال آموزش عموم در مورد مزایای توالی‌یابی کل ژنوم هستیم. بنابراین اطلاعات مربوط به آزمایش DNA توالی‌یابی کل ژنوم در بررسی گنجانده شده است.

14 نوامبر 2023

مزایا و معایب

طرفداران

  • مشتریان راحتی را دوست دارند
  • مواد با کیفیت بالا
  • شامل یک برنامه برای ردیابی
  • پاسخگو به نظرات در سایت های شخص ثالث

منفی

  • گزینه خرید یکباره وجود ندارد
  • برخی از مشتریان گزارش می دهند که تغییر آدرس آنها دشوار است

معرفی

Care/of یک سرویس اشتراک ماهانه است که ویتامین‌ها و مکمل‌های غذایی شخصی‌سازی شده را ارائه می‌کند. مسابقه Care/of توصیه‌های مکمل سفارشی را برای عادات غذایی، اهداف سلامتی و سبک زندگی فردی تنظیم می‌کند. فراتر از قرص‌ها، اطلاعات و منابع زیادی را در وب‌سایت خود ارائه می‌کند و بر شفافیت در منبع‌یابی مواد و توسعه محصول مبتنی بر علم تأکید دارد.

مراقبت از صفحه اصلی
مراقبت از صفحه اصلی

کریگ البرت و آکاش شاه Care/of را در شهر نیویورک در سال 2016 تأسیس کردند. محل دقیق طوفان فکری اولیه آنها احتمالاً در پارک میدان واشنگتن بوده است، اما بنیانگذاران با بازیگوشی خاطرنشان می کنند که تعیین مکان دقیق با چنین داستان های اصلی دشوار است. .

بنیانگذاران نیز مشتریان محصولات خود هستند. کریگ البرت، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران، یک رژیم شخصی دارد که شامل رودیولا برای انرژی است، به خصوص که او یک فرزند خردسال دارد. او همچنین از روغن ماهی امگا 3، منیزیم برای مدیریت استرس و خواب، و ویتامین D، مکمل رایج برای بسیاری از نیویورکی ها استفاده می کند.

آکاش شاه، رئیس محصول و یکی از بنیانگذاران، B-12 را به دلیل رژیم گیاهخواری خود مصرف می کند، آشواگاندا همراه با موسیقی هیپ هاپ به عنوان راهی برای کاهش استرس، کلسیم پلاس برای سلامت استخوان، و گیاه امگا برای حمایت شناختی.

علم پشت مراقبت/از

مراقبت/از عمیقاً ریشه در شواهد علمی دارد، همانطور که در مقالات وبلاگی که آنها در وب سایت منتشر کرده اند مشاهده می شود. این مقاله به موضوعات مختلفی می پردازد، از درک اهمیت ویتامین های محلول در چربی گرفته تا نقش پروبیوتیک ها در سلامت روده. مقاله دیگری بینش هایی را در مورد تفاوت بین پروتئین های کامل و ناقص ارائه می دهد.

این مقالات نه تنها اطلاعات ارزشمندی را ارائه می‌دهند، بلکه به تعهد شرکت به اطمینان از اینکه محصولات و توصیه‌های مراقبت/از شخصی‌سازی شده توسط علم پشتیبانی می‌شوند، اشاره می‌کنند. مقالات به روز هستند و این شرکت به طور مرتب مقالات جدید را منتشر می کند.

این شرکت اشاره می کند که به بیش از 1200 مطالعه برای توسعه محصولات خود ارجاع داده است و تنها 5٪ از مواد تشکیل دهنده آن را به محصولات نهایی می رساند.

انجام مراقبت/آزمون

مشتریان می توانند مسابقه 5 دقیقه ای را که بر اهداف، سبک زندگی و ارزش ها متمرکز است در وب سایت شرکت شرکت کنند. نتایج به آنها مراقبت/ویتامین و برنامه سفارشی می دهد که می توانند از وب سایت سفارش دهند. برای خرید محصولات تکی نیازی به مسابقه نیست.

انجام یک آزمایش مراقبتی
انجام یک آزمایش مراقبتی

Care/of همچنین دارای اپلیکیشنی است که به مشتریانش کمک می‌کند تا عادت‌هایی برای رسیدن به اهداف کلی سلامت خود ایجاد کنند.

بررسی مراقبت از محصولات

این شرکت طیف متنوعی از محصولات را برای دستیابی به اهداف مختلف سلامت ارائه می دهد. محصولات در ایالات متحده ساخته شده‌اند و پس از تکمیل برای کیفیت و اطمینان از مطابقت با الزامات سازمان غذا و دارو (FDA) برای شیوه‌های تولید خوب، از آزمایش شخص ثالث استفاده می‌کنند.

اینها شامل بسته ها و پودرهای ویتامین روزانه است. اگر در مسابقه شرکت نکنند، مشتریان می توانند بر اساس هدف سلامت جستجو کنند. گروه ها عبارتند از:

  • هضم
  • مصونیت
  • سلامت مغز
  • انرژی
  • چشم ها
  • خواب
  • فشار
  • قلب
  • مفاصل
  • متابولیسم
  • پوست
  • مو
  • ناخن
  • قبل از تولد
  • استخوان ها
  • تناسب اندام

36 بسته و ترکیب روزانه و 9 پودر برای کمک به مشتریان برای رسیدن به اهداف سلامتی خود وجود دارد. دسته بندی ها شامل ویتامین های حروف، مولتی ویتامین ها و پروبیوتیک ها است. در زیر، یک صفحه محصول را برای یکی از پیشنهادات آنها بررسی می کنیم.

ویتامین سی

در وب سایت Care/of، ویتامین C را نجات دهنده مرکبات می نامند. ادعا می کند که این محصول به حفظ یک سیستم ایمنی سالم کمک می کند. هضم آن آسان است و برای جذب ایجاد می شود.

بزرگسالان باید یک کپسول در روز همراه با غذا و آب مصرف کنند. بسته با یک منبع 30 روزه ارائه می شود. در این مورد، ویتامین C تنها ماده تشکیل دهنده آن است و در شکل مبتنی بر غذا شبیه ویتامین C است. یک کپسول حاوی 250 میلی گرم ویتامین C است.

صفحه محصول تاریخچه و تحقیقات در حال ظهور هر محصول را مورد بحث قرار می دهد. اشاره می کند که بهترین راه برای دریافت ویتامین C از طریق رژیم غذایی غنی از میوه ها و سبزیجات است. با این حال، اگر به اندازه کافی مصرف نشود، می توان آن را مکمل کرد.

جزئیات تحقیق مراقبت از ویتامین C
جزئیات تحقیق مراقبت از ویتامین C

بخش شواهد علمی صفحه محصول یک ادعا را برجسته می‌کند و به تعداد مطالعات، سال‌های مطالعه و اینکه آیا دارونما دوسوکور انجام شده است اشاره می‌کند. پیوندی در این بخش، مشتری را به صفحه ای با خلاصه تحقیقات دقیق تر می برد.

گزینه های موجود

  • ویتامین های حروف: این شامل ویتامین های ضروری مانند B-Complex، ویتامین B12، ویتامین C و ویتامین D است
  • مولتی ویتامین: این یک مولتی ویتامین استاندارد، یکی با آهن، و یک نوع قبل از تولد ارائه می دهد
  • مواد معدنی: مواد معدنی ضروری مانند کلسیم، آهن، منیزیم و روی در دسترس هستند
  • گیاهان دارویی: مکمل های گیاهی مانند آشواگاندا، سنجد، سیر، رودیولا، شاتاواری، زردچوبه و کرن بری ارائه می شود.
  • پیش + پروبیوتیک ها: دارای یک پربیوتیک پلاس و یک ترکیب پروبیوتیک است
  • تخصص: این گروه شامل انواع محصولات مانند روغن ماهی امگا 3، کروم + عصاره سیب، قارچ آداپتوژن، آستاگزانتین، سرامیدها، کراتین و اشکال مختلف کلاژن است.
  • بطری های ویتامین: اینها گزینه های دیگری خارج از بسته ویتامین هستند، از جمله ترکیباتی برای تمرکز، خواب، هضم و سطوح انرژی
  • پودرها: گزینه های غنی از مواد مغذی مانند پودرهای کلاژن و پروتئین آب پنیر را ارائه می دهد
  • Quick Sticks: اینها مواد مغذی در حال حرکت هستند که مستقیماً در دهان حل می شوند، از جمله چک کردن روده و محافظ جیب

اگرچه خطر عوارض جانبی کم است، اما این شرکت توصیه می کند که هر کسی که این عوارض را تجربه می کند، استفاده از آنها را متوقف کند و با متخصص مراقبت های بهداشتی خود صحبت کند.

بررسی مراقبت/هزینه

Care/of فقط یک سرویس اشتراک است – آنها هیچ گزینه ای برای خرید یکباره ندارند. هنگامی که مشتریان اولین سفارش خود را ثبت کنند، هر 30 روز یک ماه ویتامین دریافت می کنند. این شرکت به مشتریان اجازه می دهد تا برنامه یا تاریخ تحویل خود را در هر زمان تغییر دهند و قبل از ارسال بسته بعدی یک ایمیل ارسال می کند.

قیمت ها متفاوت است، اما به طور کلی حدود 10 تا 15 دلار برای هر ویتامین در ماه است.

  • ویتامین نامه: 7 تا 13 دلار
  • مولتی ویتامین: 15 تا 19 دلار
  • پیش و پروبیوتیک: 12 دلار
  • گیاهان: 8 تا 12 دلار
  • مواد معدنی: 5 تا 10 دلار
  • تخصص: 8 تا 19 دلار
  • بطری های ویتامین: 14 تا 19 دلار
  • پودرها: 5 تا 28 دلار

علاوه بر قیمت ویتامین ها، این شرکت هزینه حمل و نقل و هزینه توزیع اختیاری را نیز دریافت می کند.

بررسی سیاست حفظ حریم خصوصی

Care/of، توسط شرکت Noho Health، یک بیانیه حفظ حریم خصوصی دارد که بر حفاظت و مدیریت مسئولانه داده‌های کاربر تأکید دارد. بسته به نحوه استفاده مشتری از خدماتش، طیف وسیعی از اطلاعات شخصی، از اطلاعات تماس گرفته تا داده های سلامت و تندرستی را جمع آوری می کند. این داده ها به انجام خدمات، بازاریابی، تحقیقات و سایر وظایف اداری آن کمک می کند.

در حالی که اطلاعات را با شرکا و فروشندگان خاصی به اشتراک می گذارد، از کوکی ها و ابزارهای ردیابی نیز برای بهبود تجربه کاربر استفاده می کند. نکته مهم این است که داده ها را با پردازنده های قابل اعتماد و در سرورهای آنها ذخیره می کند، گاهی اوقات خارج از کشور کاربر. کاربران حقوقی بر روی داده های خود از جمله دسترسی، اصلاح و حذف با قوانین خاص برای مناطق مختلف دارند. برای هر گونه نگرانی داده، این شرکت کانال های تماس واضحی را ارائه می دهد.

سایر مراقبت ها / نظرات

در وب‌سایت رسمی Care/of، این برند با امتیاز 4.6 ستاره و بیش از 3400 بررسی، شهرت خوبی دارد. بسیاری از مشتریان از بسته‌های ویتامین سفارشی که Care/of توصیه می‌کند ابراز رضایت می‌کنند و اغلب به راحتی، کیفیت و اثربخشی خدمات اشاره می‌کنند. برخلاف رقبا، Care/of همچنین شامل بررسی های انتقادی در سایت خود می شود. برخی از نظرات رتبه‌بندی پایین‌تر شامل خدمات مشتریان ضعیف و مشکل در تغییر یا لغو اشتراک است.

در Trustpilot، Care/of بر اساس بازخورد بیش از 3200 مشتری، امتیاز 4.4/5 ستاره دارد. اکثر این بررسی‌های Care/of ویتامین مثبت هستند و مقرون به صرفه بودن نام تجاری، سهولت استفاده و مزایای بالقوه مکمل‌ها را ستایش می‌کنند. با این حال، مانند هر محصول دیگری، مشتریان کمی وجود دارند که مشکلاتی داشتند که عمدتاً مربوط به حمل و نقل یا نگرانی های خاص محصول بود.

پلتفرم‌های دیگر، مانند Healthline، ThingTesting، Medical News Today، و Women’s Health Magazine، ترکیبی از نظرات متخصصان و مصرف‌کنندگان را ارائه می‌دهند. این منابع عموماً Care/of را به دلیل رویکرد نوآورانه‌اش در تغذیه شخصی‌سازی شده ستایش می‌کنند، اگرچه برخی اشاره می‌کنند که این برند ممکن است برای همه، به‌ویژه کسانی که شرایط یا نیازهای پزشکی خاصی دارند، مناسب نباشد.

ژنومیک سحابی

Care/of طیف گسترده‌ای از ویتامین‌ها را به مشتریان ارائه می‌دهد تا یک برنامه مکمل سفارشی ایجاد کنند که ماهانه درب منزل تحویل داده می‌شود. اگرچه مکمل‌ها می‌توانند راهی عالی برای دستیابی به اهداف سلامتی شما باشند، اما حتی رقابتی‌ترین آن‌ها نیز می‌توانند در طول زمان گران شوند. برخی از مشتریان ممکن است قبل از سرمایه‌گذاری در مکمل‌های بیشتر، دانستن بیشتر در مورد استعداد ژنتیکی خود برای برخی نگرانی‌های مرتبط با سلامتی مفید بدانند.

بهترین راه برای درک استعدادهای طبیعی بدن، تعیین توالی ژنوم است. Nebula Genomics یک آزمایش جامع DNA ارائه می دهد که استعدادهای مرتبط با نگرانی ها و ویژگی های سلامتی را برجسته می کند. با گزارش ها، می توانید به راحتی DNA خود را کاوش کنید و در مورد اکتشافات جدید اطلاعات کسب کنید.

سحابی با 30 برابر توالی‌یابی کل ژنوم، 100 درصد DNA شما را توالی‌بندی می‌کند تا به علت اصلی هر تمایل بیولوژیکی برسد. این آزمایش فوق‌العاده دقیق است و شامل اضافات دیگری از جمله گزارش نسب و ابزارهای اکتشاف ژنوم است. گزارش های به روز رسانی منظم تضمین می کند که آخرین تحقیقات ژنتیکی را از دست نخواهید داد.

سحابی یک آزمایش تشخیصی نیست، اما نتایج با بالاترین کیفیت هستند و می توان با مشورت متخصصان مراقبت های بهداشتی از آن استفاده کرد.

تنها با 299 دلار یا کمتر، مشتریان به کل ژنوم خود دسترسی خواهند داشت و به آنها اجازه می‌دهد تا با انجام تحقیقات بیشتر، سؤالات بیشتری بپرسند.

آیا مراقبت/بررسی ما را دوست داشتید؟ می‌توانید نظرات بیشتری را در وبلاگ ما بخوانید و راهنمای کامل ما را در مورد بهترین کیت آزمایش DNA و سایر آزمایش‌های خانگی بررسی کنید.

شرکت های دیگر

همچنین ممکن است به این شرکت های مکمل دیگر علاقه مند باشید:

  • بینتو (سلامت باروری زنان)
  • باغ زندگی (مکمل های تمیز و یک شرکت کربن خنثی)
  • گوانابانا (میوه ای که ادعا می شود خواص دارویی دارد، اما ممکن است باعث سمیت عصبی نیز شود)
  • HUM Nutrition (مکمل هایی با پشتوانه های بالینی)
  • Life Extension (انواع مکمل های بهداشتی، محصولات مراقبت از پوست و موارد دیگر)
  • Nurish by Nature Made (بسته های ویتامین توصیه شده توسط آزمون آنلاین)
  • Nuzena (تمام مکمل های طبیعی)
  • Organixx (مکمل هایی با ادعای مواد ارگانیک)
  • پرسونا نوتریشن (بسته های مکمل شخصی سازی شده بر اساس ارزیابی سلامت تغذیه ای آن)



منبع