بررسی Rahua – 7 واقعیتی که باید بدانید [JULY 2023]


خلاصه بررسی شکست

Rahua یک شرکت گیاهی مراقبت از مو و بدن است که محصولاتی حاوی ترکیبات جنگل های بارانی ارائه می دهد. در بررسی Rahua ما بیشتر بیاموزید!

فیین ابمیدایو، BS

محصول شکست خورده

خلاصه

Rahua از ترکیبات مشتق شده از جنگل های بارانی آمازون به شیوه ای اخلاقی استفاده می کند که شامل شیوه های تجارت منصفانه و آزمایش های بدون ظلم نیز می شود. مشتریان گزارش می دهند که این محصولات موهایشان را بهبود می بخشد. قیمت ها نسبت به محصولات سنتی بالاتر است.

7 واقعیت از بررسی Rahua ما

  1. محل: نیویورک، نیویورک، ایالات متحده آمریکا
  2. محصولات: محصولات گیاهی مراقبت از مو و بدن
  3. هزینه: بر اساس نوع و اندازه محصول متفاوت است. به طور کلی، 6 تا 176 دلار
  4. عناصر: 29 ماده اصلی، از جمله چندین فرهنگ مقدس برای بومی. مواد تشکیل دهنده نمونه عبارتند از راهوا (Ungurahua)، پالو سانتو، آلوئه و کاساوا
  5. این محصول برای چه کسانی در نظر گرفته شده است: اگرچه به طور عمده برای زنان به بازار عرضه می شود، اما همه می توانند از این محصولات استفاده کنند، از جمله کودکان
  6. نحوه سفارش: محصولات در وب سایت شرکت، Sephora، یا Amazon.com در دسترس هستند
  7. محصولات جایگزین: Nebula Genomics 30 برابر توالی ژنوم کامل را ارائه می دهد که 100٪ DNA شما را رمزگشایی می کند و گزارش هایی در مورد رژیم غذایی و موارد دیگر ارائه می دهد!

این بررسی با این هدف نوشته شده است که تا حد امکان بی طرفانه باشد. با این حال، نشان دهنده نظر یک بازبین فردی است و بنابراین ذهنی است. علاوه بر این، در Nebula Genomics به دنبال آموزش عموم در مورد مزایای توالی‌یابی کل ژنوم هستیم. بنابراین اطلاعات مربوط به آزمایش DNA توالی‌یابی کل ژنوم در بررسی گنجانده شده است.

18 جولای 2023

مزایا و معایب

طرفداران

  • مواد طبیعی و پایدار
  • منابع اخلاقی و شیوه های تجارت منصفانه
  • بدون ظلم و بدون آزمایش حیوانی
  • کاربران نتایج مثبت و بهبود سلامت مو را گزارش کردند

منفی

  • هزینه بالا
  • رایحه طبیعی ممکن است برای همه جذاب نباشد
  • تنوع محصول در مقایسه با برندهای سنتی محدود است

معرفی

Rahua یک برند زیبایی است که در جنگل های بارانی رشد می کند و محصولات مو و بدن را شامل می شود. از ترکیبات جنگل های بارانی مانند روغن راهوا برای ایجاد فرمولاسیون های مغذی منحصر به فرد استفاده می کند. این برند متعهد به مواد طبیعی و ارگانیک، پایداری و حمایت از مردم بومی است. روغن راهوا موهای خشک و آسیب دیده را تغییر می دهد و درخشندگی قابل توجهی به آن می بخشد و به موها احساس سلامت و تغذیه می دهد.

این شرکت طیف متنوعی از محصولات مو را برای انواع و نگرانی‌های مختلف، از جمله هیدراتاسیون، حجم‌دهی، محافظت از رنگ، و محافظت در برابر آسیب گرما/UV ارائه می‌کند. همچنین گزینه های مختلف عطر را ارائه می دهد. راهوا شامپو، نرم کننده، محصولات حالت دهنده، درمان و مراقبت از پوست سر را ارائه می دهد.

صفحه اصلی ناموفق
صفحه اصلی ناموفق

لجستیک

Fabian Lliguin، یک آرایشگر مشهور در شهر نیویورک، و همسرش، آنا آیرز، Rahua را در سال 2008 تأسیس کردند. هر دو بنیانگذار نیز طرفدار محیط زیست هستند. این برند با الهام از قدرت روغن راهوا مورد استفاده جوامع بومی، از جمله قبایل کچوا-شوار، در جنگل های بارانی آمازون، قصد دارد این راز زیبایی سنتی را با جهان به اشتراک بگذارد. فلسفه راهوا حول محور پایداری، مواد طبیعی و خرد قبایل بومی است.

بنیانگذاران برای کمک به حفظ جنگل های بارانی آمازون، روابطی با جوامع بومی در آمازون ایجاد کرده اند. کار آنها برای حفاظت از جنگل کمک کرده است تا راهوا به یک شرکت کربن خنثی تبدیل شود. چندین محصول از دیگر کارهای حفاظتی از جمله Ecoagents.org، Landislife.org و The Pink Flamingos Project نیز پشتیبانی می کنند.

با استفاده از محصولات راهوا، این شرکت بر این باور است که مشتریان با استفاده از محصولات ایمن و پایدار که از خانواده‌های بومی حمایت می‌کنند، به حفظ جنگل‌های بارانی کمک می‌کنند.

مروری بر علم پشت سر راهوا

راهوا از محصولات گیاهی غیر سمی استفاده می کند که خواص مفیدی برای مو و پوست سالم دارند.

ماده حیاتی، روغن راهوا، عمیقاً موها را تغذیه و تقویت می کند و در عین حال باعث سلامت پوست سر می شود. مواد اضافی جنگل های بارانی مانند روغن مورته و ساشا اینچی محافظت، درخشش و تعادل رطوبت را فراهم می کنند. محصولات همچنین ممکن است حاوی سایر اجزای طبیعی مانند چای سبز و نمک دریا باشند.

این مواد به دقت با اجزای مشتق شده از گیاه که به دلیل خواص مفیدشان شناخته شده اند ترکیب می شوند و نتایج موثر و قابل مشاهده ای را به همراه دارند. محصولات راهوا عاری از مواد شیمیایی مضر هستند و برای تقویت موی سالم، درخشان و پوست تغذیه شده فرموله شده اند.

این برند همچنین متعهد به پایداری و به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی است. این مواد را مستقیماً از افراد قبیله ای خریداری می کند که آنها را با استفاده از روش های سنتی باستانی کشت می کنند و بهای بیشتری به آنها می پردازد.

در مجموع، Rahua مواد تشکیل دهنده خود را از بیش از 70 کشور و بیش از 10 کشور آمازون تامین می کند. محصولات در مراکز ارگانیک USDA در ایالات متحده تولید می شوند. این بدون ظلم است، به این معنی که محصولات خود را روی حیوانات آزمایش نمی کند.

بررسی محصولات ناموفق

در حال حاضر هفت دسته محصول در وب سایت راهوا وجود دارد: شامپو، نرم کننده، حالت دهنده، درمان، مراقبت از پوست سر، مراقبت از بدن و عطر. این شرکت همچنین پرکننده، ست (شامپو و نرم کننده) و هدایا می فروشد. هنگام بررسی محصولات آن، مشتریان می توانند به طور متناوب بر اساس نوع مو (خشک، وز، ظریف و غیره) جستجو کنند.

محصولات معمولاً 5 تا 7 روز کاری پس از سفارش ارسال می شوند.

در اینجا پنج مورد از پرفروش ترین محصولات راهوا آورده شده است:

روغن افسانه ای آمازون ™

این روغن یک درمان روزانه مو است که عمیقاً موها را تغذیه و تقویت می کند. این محصول با روغن راهوا که از جنگل های بارانی آمازون تهیه می شود، فرموله شده است. این محصول همچنین حاوی روغن مورته، ساشا اینچی، آلوئه و گل گاردنیا است. این شرکت خاطرنشان می کند که از موخوره و وز شدن آن جلوگیری می کند، انتهای شکاف را بهبود می بخشد و باعث درخشندگی می شود.

شکست افسانه ای آمازون اویل
شکست افسانه ای آمازون اویل

این شرکت این محصول را به عنوان یک بطری 1.6 اونسی به قیمت 44 دلار به فروش می رساند. مشتریان فقط به یک تا دو پمپ از قد مو تا انتهای مو نیاز دارند تا مدتی دوام داشته باشد. برای انواع مو قابل استفاده است.

ست مراقبت روزانه هیدراسیون

این مجموعه شامل شامپو و نرم کننده Rahua است که به طور خاص برای آبرسانی مو و پوست سر طراحی شده است. این مجموعه برای مشتریانی طراحی شده است که هر سطحی از خشکی مو را تجربه می کنند، قیمت این مجموعه 74 دلار برای 9.3 اونس از هر محصول است. مواد تشکیل دهنده شامل روغن های کمیاب آمازون و قندهای طبیعی پیوند دهنده پروتئین است.

Rahua Hydration Detangler + UV Barrier

این مرطوب‌کننده نه تنها گره‌ها و گره‌ها را کاهش می‌دهد، بلکه روغن Morete به عنوان یک مانع UV برای محافظت از موهای رنگ‌شده عمل می‌کند. این یک فرمول سبک وزن است که همچنین صاف و نرم می کند.

راهوا رطوبت گیر و مانع UV
راهوا رطوبت گیر و مانع UV

مواد تشکیل دهنده شامل روغن مورته (بوریتی)، راهوا، ساشا اینچی و قندهای ارگانیک انبه است. مشتریان باید محصول را روی موهای مرطوب یا خشک غبارآلود کنند و آن را شانه کنند، نه اینکه محصول را بشویید. برای انواع مو طراحی شده است.

ست مراقبت از موی ضروری کلاسیک

این ست حاوی شامپو و نرم کننده آبرسانی برای حفظ سلامت و شادابی مو است. ادعای تقویت و بازسازی دارد. مواد تشکیل دهنده شامل روغن راهوا غنی از امگا 9 است. قیمت این مجموعه 74 دلار برای 9.3 اونس از هر محصول است.

شامپو و نرم کننده کلاسیک
شامپو و نرم کننده کلاسیک Rahua

ماسک مو امگا 9

این ماسک حالت دهنده مو غنی شده با اسیدهای چرب امگا 9 است که عمیقاً به ساقه مو نفوذ می کند و هیدراتاسیون و ترمیم شدید را فراهم می کند. به ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده کمک می کند و آنها را نرم، احیا و براق می کند.

مواد تشکیل دهنده شامل راهوا، روغن تخمه آفتابگردان، کینوا، اسطوخودوس و اکالیپتوس است. این شرکت به مشتریان دستور می دهد که قبل یا بعد از شامپو کردن موها، شانه کردن و آبکشی را بعد از 10-15 دقیقه استفاده کنند. در نظر گرفته شده است که یک بار در هفته استفاده شود و بسته به اینکه مشتری موهای ضخیم یا نازکی داشته باشد، حدود 2 تا 4 پمپ در هر بار استفاده نیاز دارد. یک بطری 4 اونسی 44 دلار قیمت دارد.

بررسی هزینه شکست

قیمت تمام شده محصولات راهوا بسته به نوع و مقدار خریداری شده متفاوت است. برخی از محدوده ها در زیر آمده است:

  • شامپو: 32 تا 40 دلار مجموعه ها: 58-74 دلار. شارژ مجدد: 32 تا 38 دلار. اندازه سفر: 6 تا 10 دلار
  • حالت دهنده: 38 تا 40 دلار. مجموعه ها: 72-78 دلار. شارژ مجدد: 34 تا 38 دلار. اندازه سفر: 6 تا 12 دلار
  • سبک: 32-58 دلار. اندازه سفر: 6 تا 14 دلار
  • درمان: 32 تا 176 دلار اندازه سفر: 6 تا 16 دلار
  • مراقبت از پوست سر: 34 تا 240 دلار
  • مراقبت از بدن: 32 تا 60 دلار مجموعه ها: 62 تا 156 دلار. شارژ مجدد: 30 دلار
  • عطر: 22 تا 60 دلار

یک گزینه اشتراک و ذخیره برای محصولات و پر کردن مجدد وجود دارد که به مشتریان اجازه می دهد 5٪ صرفه جویی کنند. در مجموعه ها یا اندازه های مسافرتی موجود نیست.

بررسی سیاست حفظ حریم خصوصی Rahua

Rahua، متعلق به Amazon Beauty Inc.، برای حفظ حریم خصوصی ارزش قائل است و از اطلاعات شناسایی شخصی که مشتریان ارائه می دهند محافظت می کند. این شامل نام، آدرس، شماره تلفن و غیره است. شرکت فقط از این اطلاعات برای ارائه خدمات درخواستی و همچنین اهداف بازاریابی و تحقیقاتی استفاده می کند.

اطلاعات را به اشخاص ثالث نمی فروشد یا اجاره نمی دهد مگر اینکه طبق قانون الزامی باشد.

بررسی های ناموفق دیگر

Rahua شامل نظرات در صفحه سفارش هر محصول است. یک صفحه نیز وجود دارد که همه چیز را خلاصه می کند. با بیش از 1400 بررسی، محصولات دارای امتیاز 5.0 در وب سایت این شرکت هستند. بسیاری از کاربران این شرکت را به شدت توصیه می کنند و از اثربخشی محصولات و مواد طبیعی رشد یافته در جنگل های بارانی قدردانی می کنند.

چند بررسی وجود داشت مبنی بر اینکه تعداد برخی از محصولات نسبت به قیمت کم به نظر می رسید یا مشتریان از این عطر خوششان نمی آمد.

در آمازون، اکثر محصولات Rahua دارای رتبه 4-4.5 ستاره هستند. تعداد نظرات به محصول بستگی دارد. برخی مانند ماسک مو امگا 9 تنها دو بررسی دارند در حالی که برخی دیگر مانند شامپوهای کلاسیک نزدیک به 600 بررسی دارند.

در مورد شامپو کلاسیک، بسیاری از مشتریان از مواد طبیعی قدردانی کردند و احساس کردند که این محصول باعث سلامت مو و پوست سر آنها می شود. با این حال، برخی از بازبینان بو را دوست نداشتند و فکر می کردند که هزینه آن بسیار زیاد است.

ژنومیک سحابی

Rahua یک شرکت مراقبت از مو است که بر مواد طبیعی و پایدار تمرکز دارد. در حالی که شرکت هایی مانند Rahua محصولاتی را تولید می کنند که به نفع اکثر مشتریان است، مهم است که به یاد داشته باشید که همه محصولات ممکن است برای همه انواع مو کارایی نداشته باشند. همچنین تعیین نوع دقیق درمان موی مورد نیاز شما ممکن است دشوار باشد.

برای کمک به تعیین اینکه چه چیزی ممکن است مستعد شوید، باید آزمایش ژنتیک را در نظر بگیرید. اکثر شرکت ها فقط به دنبال انواع خاصی هستند که ممکن است شامل ژنتیک مربوط به سلامت مو و پوست باشد یا نباشد. از سوی دیگر، توالی یابی کل ژنوم، تمام اطلاعات ژنتیکی شما را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد انواع مختلف را کاوش کنید، حتی اگر در گزارشی ذکر نشده باشند.

Nebula توالی یابی 30 برابری کل ژنوم را ارائه می دهد، آزمایشی که 100 درصد DNA شما را توالی یابی می کند تا به علت اصلی هر تمایل بیولوژیکی برسد. این آزمایش فوق‌العاده دقیق است و شامل اضافات دیگری از جمله گزارش نسب و ابزارهای اکتشاف ژنوم است. گزارش های به روز رسانی منظم تضمین می کند که آخرین تحقیقات ژنتیکی را از دست نخواهید داد.

سحابی یک آزمایش تشخیصی نیست، اما نتایج با بالاترین کیفیت هستند و می توان با مشورت متخصصان مراقبت های بهداشتی از آن استفاده کرد.

تنها با 299 دلار یا کمتر، مشتریان به کل ژنوم خود دسترسی خواهند داشت و به آنها اجازه می‌دهد تا با انجام تحقیقات بیشتر، سؤالات بیشتری بپرسند.

آیا از بررسی Rahua ما خوشتان آمد؟ می‌توانید نظرات بیشتری را در وبلاگ ما بخوانید و راهنمای کامل ما را در مورد بهترین کیت آزمایش DNA و سایر آزمایش‌های خانگی بررسی کنید.

همچنین ممکن است به این شرکت های دیگر با محصولات مراقبت و درمان مو علاقه مند شوید:

  • کاپیلوس (کلاه پر از لیزر برای تحریک فولیکول های مو)
  • نگه می دارد (تجویز درمان ریزش مو با قدرت)
  • نوترافول (مکمل برای رشد و پرپشت شدن مو)
  • Vegamour (محصولات گیاهی مراقبت از مو)
  • Viviscal (مکمل برای رشد و ضخیم شدن مو)