بررسی Nugenix – 7 واقعیتی که باید بدانید [JULY 2023]


بررسی خلاصه Nugenix

Nugenix یک تقویت کننده تستوسترون برای مردان برای بهبود سطح انرژی، میل جنسی و عملکرد و در نهایت به دست آوردن اعتماد به نفس بیشتر است. در بررسی Nugenix ما بیشتر بیاموزید!

ممنون ابمیدایو

خلاصه

Nugenix برای افزایش انرژی و بهبود میل جنسی کم در مردان به بازار عرضه شده است و بسیاری از مشتریان تجربه موفقی داشته اند. با این حال، عوارض جانبی جدی گزارش شده است، و می تواند یک مکمل غذایی گران قیمت باشد.

7 واقعیت از بررسی Nugenix ما

  1. محل: وست ولی سیتی، UT، و نورث یورک، کانادا
  2. محصولات: تقویت کننده تستوسترون برای مردان
  3. هزینه ها: 25 تا 170 دلار
  4. نحوه سفارش: Nugenix را می توان در وب سایت آن یا از فروشگاه های خرده فروشی خریداری کرد
  5. حریم خصوصی: Nugenix متعهد به حفظ حریم خصوصی کاربران است
  6. عناصر فعال: کمپلکس تستوسترون رایگان Nugenix، ال سیترولین مالات، عصاره شنبلیله و Tribulus (میوه ای)
  7. محصولات مکمل: Nebula Genomics از توالی ژنوم کل برای رمزگشایی تمام DNA شما و باز کردن کامل نقشه های ژنتیکی شما استفاده می کند. تست تستوسترون در خانه برای نظارت بر سطح شما

این بررسی با این هدف نوشته شده است که تا حد امکان بی طرفانه باشد. با این حال، نشان دهنده نظر یک بازبین فردی است و بنابراین ذهنی است. علاوه بر این، در Nebula Genomics، ما به دنبال آموزش عمومی در مورد مزایای توالی ژنوم کامل هستیم. بنابراین اطلاعات مربوط به آزمایش DNA توالی‌یابی کل ژنوم در بررسی گنجانده شده است.

16 جولای 2023

مزایا و معایب

طرفداران

  • راه آسان برای افزایش تستوسترون
  • گزینه های زیادی برای انتخاب
  • در بسیاری از فروشگاه های آنلاین و فروشگاه های محبوب موجود است
  • بسیاری از نظرات مثبت مشتریان

منفی

  • برخی از محصولات گران هستند
  • به طور گسترده در خارج از ایالات متحده در دسترس نیست
  • عوارض جانبی بالقوه روحی و جسمی وجود دارد
  • ممکن است با سایر داروها تداخل داشته باشد

معرفی

Nugenix یک مکمل تقویت کننده تستوسترون است که برای مردانی کار می کند که می خواهند سطح انرژی خود را بازیابند، سطح تستوسترون آزاد را افزایش دهند و میل جنسی، اعتماد به نفس و عملکرد جنسی را بهبود بخشند. محصولات مختلفی وجود دارد که از مواد طبیعی مختلف ساخته شده و برای اهداف مختلف مناسب هستند.

Adaptive Health LLC، شرکتی که قبلاً با نام Direct Digital شناخته می شد، Nugenix را تولید می کند. این یک شرکت پیشرو در توسعه محصول مبتنی بر علم است و چند برند مراقبت های بهداشتی تغذیه با فرمول علمی از جمله Nugenix را توسعه داده است. سایر برندهای ساخته شده توسط این شرکت عبارتند از: Instaflex، Peptiva®، Lumiday، Sleep Answer®، OxyRub®، Dr. Williams™، Dr. Whitaker®، و Dr. Sinatra®.

Adaptive Health LLC دارای هیئت گسترده ای از مشاوران و پزشکان پزشکی است. براندون ادکاک یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Adaptive Health LLC است. او در دانشگاه دولتی آپالاچی تحصیل کرد.

صفحه اصلی Nugenix
صفحه اصلی Nugenix

برخی از کارشناسانی که در Adaptive Health برای ساخت برندهای باکیفیت با یکدیگر همکاری می‌کنند عبارتند از دکتر دیوید کاتز، مدیر مؤسس مرکز تحقیقات پیشگیری Yale-Griffin. دکتر استفان سیناترا، متخصص قلب و عروق # 1 آمریکا. دکتر جولیان ویتاکر، بنیانگذار موسسه سلامتی ویتاکر؛ دکتر درو سیناترا، پزشک متخصص طب طبیعی. دکتر ریچارد وورتمن، استاد مشهور MIT و محقق پیشگام. و دکتر جوزف پرگولیزی، کارشناس مدیریت درد شناخته شده بین المللی.

فرمول اصلی Nugenix در سال 2012 در GNC منتشر شد. این نام تجاری شماره 1 فروش GNC در سرزندگی مردان شد و این موقعیت را برای سال‌های متوالی حفظ کرده است.

Nugenix Science

Nugenix یک تقویت کننده طبیعی و موثر تستوسترون است که برای افرادی که مایل به افزایش سطح تستوسترون هستند مفید است. هدف اصلی آن افزایش میل جنسی و جریان خون در ناحیه آلت تناسلی است.

بیضه ها در بدن مردان هورمونی به نام تستوسترون تولید می کنند. عملکرد اصلی آن تأثیرگذاری بر رشد جنسی مردان، تحریک تولید اسپرم و افزایش میل جنسی است. از آنجایی که سطوح پایین تستوسترون این عملکردها را کاهش می دهد، Nugenix تولید این هورمون را تحریک می کند. اگرچه برخی از مردان در طول زندگی به سطوح نرمال تستوسترون می رسند، اما اکثر آنها با شروع حدود 40 سالگی شاهد کاهش تدریجی آن خواهند بود.

این مکمل Nugenix ممکن است مزایای سلامتی برای برخی از افراد مبتلا به اختلال نعوظ و پوکی استخوان داشته باشد و ممکن است به افزایش تناسب اندام کمک کند. حاوی تقویت کننده های تستوسترون مانند اسید دی اسپارتیک است که به چربی سوزی نیز کمک می کند. علاوه بر این، لایه‌های زیرین ماهیچه‌ای را که ممکن است توسط چربی بدن پوشانده شده‌اند، آشکار کنید، که در نهایت منجر به رشد توده عضلانی بدون چربی می‌شود.

Nugenix® PM یکی از تقویت کننده های طبیعی تستوسترون است که توسط ZMA®، یک ماده ثبت شده و مورد مطالعه بالینی است که از تولید تستوسترون سالم پشتیبانی می کند. ZMA® فرمولی است که به تجمع مواد شیمیایی ضروری در بدن کمک می کند. حاوی سولفات روی مونو ال- متیونین (L-OptiZinc®)، آسپارتات روی، ویتامین B6 و منیزیم آسپارتام با قابلیت دسترسی زیستی بسیار بالا است.

محصولات Nugenix
محصولات Nugenix

یک سلب مسئولیت در وب سایت به مشتریان یادآوری می کند که اظهارات توسط FDA ارزیابی نشده است و این محصول برای تشخیص، درمان، درمان یا پیشگیری از بیماری نیست.

اگرچه تصور می شود Nugenix بهترین تقویت کننده تستوسترون در بازار باشد، عوارض جانبی متعددی در رابطه با این محصولات وجود دارد. اینها شامل نوسانات خلقی، خصومت، طاسی با الگوی مردانه و رشد بیش از حد موهای بدن است.

بررسی Nugenix

نحوه خرید محصولات Nugenix

قبل از خرید محصول Nugenix، می توانید یک نمونه رایگان از وب سایت دریافت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت شرکت مراجعه کنید و به دنبال “اکنون نمونه من را ادعا کنید” باشید. اگر روی آن کلیک کنید، به صفحه دیگری هدایت می شوید که در آنجا باید اطلاعات حمل و نقل خود را پر کنید.

پس از تکمیل تمامی اطلاعات لازم، نمونه رایگان شما در کمتر از چهارده روز تحویل داده خواهد شد.

پس از انتخاب یک محصول، مشتریان می توانند بلافاصله به حقایق و مواد تکمیلی دسترسی داشته باشند.

حقایق مکمل تقویت کننده تستوسترون رایگان Nugenix
حقایق مکمل تقویت کننده تستوسترون رایگان Nugenix

علاوه بر وب سایت رسمی، می توانید محصولات را از سایت های شخص ثالث مانند آمازون، داروخانه هایی مانند RiteAid و CVS و فروشگاه های مواد غذایی مانند GNC دریافت کنید.

بررسی هزینه Nugenix

محصولات مختلفی وجود دارد که می توانید خریداری کنید. هر کدام از این محصولات از مواد مختلفی ساخته شده اند و در مقادیر متفاوتی هستند. کاتالوگ کامل محصولات و قیمت ها را در زیر مشاهده کنید.

این شرکت 30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می دهد.

محصولات

نام محصولات (Nugenix®) شرح قیمت
تقویت کننده تستوسترون رایگان ترکیبی منحصر به فرد از هشت ماده اصلی که برای حداکثر اثربخشی در آزمایشگاه آزمایش شده اند 69.99 دلار / بطری
رگلاتور سر یک مکمل قدرتمند و پیشرفته تستوسترون که می تواند با تقویت کننده تستوسترون رایگان Nugenix برای به حداکثر رساندن نتایج انباشته شود. 49.99 دلار / بطری
PM (شامل آمینو اسیدها) یک تقویت کننده تستوسترون رایگان شبانه 49.99 دلار / بطری
نهایی یک فرمول تستوسترون رایگان بدون کرک، هاردکور و پیچیده مناسب برای کسانی که به دنبال سطوح جدی تستوسترون رایگان و حمایت در سبک زندگی و باشگاه هستند. 89.99 دلار / بطری
مولتی ویتامین طراحی شده برای ایجاد یک پایه سنگی محکم برای سایر محصولات 49.99 دلار / بطری
Maxx قوی ترین فرمول Nugenix® T-Booster 169.99 دلار / بطری
انرژی سلولی انرژی سلولی را افزایش می دهد 29.99 دلار / جعبه
تقویت کننده نشاط جنسی مناسب برای مردانی که به تحریک بهتر و بهبود عملکرد اتاق خواب نیاز دارند 39.99 دلار / بطری
توتال-T قدرت فرد را با توده عضلانی، انرژی و استقامت بیشتر برای تمرینات بهتر به حداکثر می رساند 69.99 دلار / جعبه
Essentials Tribulus (با یک قبیله زمینی) ساخته شده با 1000 میلی گرم عصاره طبیعی Tribulus 24.99 دلار / بطری
GH-Boost (با اسیدهای آمینه) مناسب برای احیای هورمون رشد 79.99 دلار / جعبه
ملزومات ماکا ساخته شده با 1500 میلی گرم عصاره ماکا با کیفیت بالا 24.99 دلار / بطری
ترمو مناسب برای کاهش وزن 59.99 دلار / بطری
ملزومات علف هرز بز شاخدار مناسب برای تقویت نشاط جنسی و تقویت عملکرد جنسی 29.99 دلار / بطری
ملزومات پوست درخت کاج قدرتمند در مبارزه با رادیکال های آزاد 24.99 دلار / بطری

بررسی حریم خصوصی Nugenix

این خط‌مشی نحوه برخورد شرکت با اطلاعات مشتریان و دلایل کسب چنین اطلاعاتی را توضیح می‌دهد. یکی از دلایل واکشی داده‌های شما، همانطور که در خط‌مشی رازداری ذکر شده است، «درک اولویت‌های شما و تنظیم پیشنهادات و خدمات برای شما بر اساس این اولویت‌ها است».

بخش «رضایت شما» خط‌مشی، آنچه را که شرکت به‌عنوان اطلاعات شخصی تعریف می‌کند، توضیح می‌دهد. همچنین توضیح می‌دهد که پس از ارسال اطلاعات در وب‌سایت شرکت، موافقت می‌کنید که چنین اطلاعاتی را می‌توان با پیروی از سیاست حفظ حریم خصوصی جمع‌آوری، استفاده و افشا کرد. با این حال، شما این حق را دارید که در هر زمان رضایت خود را پس بگیرید. این بخش همچنین توضیح می دهد که اگر رضایت خود را پس بگیرید چه اتفاقی می افتد.

سایر بخش‌های سیاست حفظ حریم خصوصی شامل دسترسی، به‌روزرسانی و تصحیح اطلاعات شماست. جمع آوری اطلاعات غیرفعال؛ امنیت داده ها؛ و روش انصراف از جمله موارد دیگر.

Nugenix در اخبار

در 4 ژوئن 2019، این محصول برای دومین سال متوالی به عنوان “برترین محصول سال” GNC انتخاب شد (NYSE: GNC). این را مدیون موفقیت Nugenix Ultimate است، یک محصول انحصاری GNC در خط سلامت مردان.

بررسی های دیگر Nugenix

محصولات عمدتاً 4 از 5 ستاره در آمازون از تقریباً 9000 رتبه بندی دارند. اکثر مشتریان می گویند که این محصول همانطور که در آگهی بود کار می کند، به ویژه به این دلیل که احساس می کردند پس از مصرف آن، جریان خون بهتر و انرژی بیشتری دارند. هیچ بررسی منفی آشکاری وجود نداشت و برخی گفتند که هنوز برای مشاهده تغییرات قابل توجه در سطح تستوسترون آنها زود است.

به عنوان مثال، یک بررسی معمولی Nugenix Total-T به این موضوع اشاره می‌کند که چگونه این محصول حتی به کاربر در رفع خستگی کمک کرده است. این محصول دارای امتیاز 4 ستاره مناسب است.

اکثر محصولات در GNC نیز 4 ستاره از 5 را دریافت کردند و مشتریان از نتایج قابل توجه راضی بودند. با این حال، برخلاف آمازون، برخی از مشتریان در GNC نشان دادند که نتایجی را مشاهده نکرده‌اند.

ژنومیک سحابی

اکثر آزمایش‌های DNA تنها یک بخش از DNA را توالی‌بندی می‌کنند، به اندازه 0.02%. از سوی دیگر، Nebula Genomics، توالی 30 برابری کل ژنوم را انجام می دهد که 100٪ از DNA شما را رمزگشایی می کند.

به این ترتیب، ما 10000 برابر بیشتر از بسیاری از آزمایش‌های DNA مانند 23andMe و AncestryDNA داده‌های بیشتری ارائه می‌کنیم. بنابراین، اگر می خواهید ساختار ژنتیکی خود را کشف کنید و به داده های ژنومی خود دسترسی کامل داشته باشید، Nebula Genomics برای شما مناسب است.

ما همچنین به روز رسانی های هفتگی را بر اساس آخرین اکتشافات علمی ارائه می دهیم. با ابزارهای قدرتمند کاوش ژنوم مبتنی بر مرورگر، پاسخ هر سوالی در مورد DNA خود خواهید یافت. کاربران همچنین می توانند فایل های FASTQ، BAM و VCF را دانلود کنند. داده‌های توالی‌یابی کل ژنوم ما از بالاترین کیفیت برخوردار است و می‌تواند توسط پزشکان و مشاوران ژنتیک استفاده شود.

دانستن استعداد ژنتیکی شما برای مواردی مانند سطوح پایین تستوسترون ممکن است تصمیم گیری در مورد انتخاب مکمل های تقویت کننده انرژی و تستوسترون مانند Nugenix را آسان تر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ژنتیکی مرتبط با تستوسترون و بیماری، باید کتابخانه تحقیقاتی سحابی را بررسی کنید. بعلاوه، می توانید یاد بگیرید که چگونه سطوح پایین تستوسترون و سایر نشانگرهای زیستی سلامت مردان را در خانه آزمایش کنید!

شرکت های دیگر

یک تقویت کننده جایگزین تستوسترون Test Boost Max است. و همچنین ممکن است به BlueChew، یک سرویس تشخیصی و تجویزی در منزل برای اختلال نعوظ علاقه مند شوید.

ممکن است به محصولات دیگری که برای کمک به پیری افراد طراحی شده اند علاقه مند باشید:

  • Elysium Health (مکمل هایی که برای کند کردن پیری طراحی شده اند)
  • Prevagen (مکملی که برای بهبود حافظه طراحی شده است)
  • Relief Factor (مکمل کاهش درد)
  • TeloYears (از طول تلومر برای ارزیابی سن بیولوژیکی استفاده می کند)
  • Tru Niagen (مکمل هایی که برای کند کردن پیری طراحی شده اند)
  • Xtend Life (مکمل ها، مراقبت از پوست، و فوق العاده مواد غذایی برای ضد پیری)

یا این محصولات که برای کاهش علائم فیزیکی پیری مفید هستند:

  • Arbonne (کاتالوگ محصولات چاه پیری)
  • کاپیلوس (کلاه های پر شده با لیزر برای تحریک فولیکول های مو)
  • کورولوژی (درمان شخصی آکنه)
  • نگه می دارد (تجویز درمان ریزش مو با قدرت)
  • Neuriva (مکمل بهبود عملکرد مغز)
  • نوترافول (مکمل برای رشد و پرپشت شدن مو)
  • پلکسادرم (کاهش چین و چروک برای اثر کوتاه مدت)
  • سروویتال (کاهش علائم پیری)
  • Vegamour (محصولات گیاهی مراقبت از مو)
  • Viviscal (مکمل برای رشد و ضخیم شدن مو)
  • سوزاندن یوگا (فیلم های آموزشی یوگا برای کاهش وزن)

آیا بررسی Nugenix ما را دوست داشتید؟ می‌توانید نظرات بیشتری را در وبلاگ ما بخوانید و راهنمای کامل ما را در مورد بهترین کیت آزمایش DNA و سایر آزمایش‌های خانگی بررسی کنید.