میخانه ریچموند پس از سرمایه گذاری شش رقمی گرین کینگ بازگشایی می شود


یکی از قدیمی‌ترین میخانه‌های ریچموند پس از سرمایه‌گذاری شش رقمی و بازسازی توسط شرکت میخانه‌ای Greene King بازگشایی شد.

Roebuck که بیش از 300 سال است ریچموند هیل را زیبا کرده است، این مناسبت را در روز چهارشنبه 20 مارس با یک رویداد رسمی راه اندازی به میزبانی مورخ و نویسنده میخانه بریتانیایی پیت براون برگزار کرد.

بیش از 120 نفر از ساکنان محلی در این رویداد شرکت کردند، جایی که آنها منتخبی از منوهای کاملاً جدید را امتحان کردند، گشتی در میخانه مرمت شده داشتند و با براون در مورد تاریخچه مشهور میخانه صحبت کردند.

الکس داوسون، مدیر واحد تجاری گرین کینگ، گفت: “با چشم اندازی که توسط برخی از بزرگترین هنرمندان جهان تجلیل شده است، مهم بود که میراث منحصر به فرد Roebuck همچنان در تاریخ ریچموند جایگاه ویژه ای داشته باشد.

ما مفتخریم که این سرمایه‌گذاری باعث شده تا Roebuck به اندازه منظره‌اش باشکوه شود و فضایی گرم و خوش‌آمد ارائه دهد که بخشی از تاریخ را جشن می‌گیرد که نسل‌های بعد می‌توانند از آن لذت ببرند.»

این تیم با مناظر بی‌نظیر خود از پارک سلطنتی و تیمز، و نامی که به سال 1717 برمی‌گردد، مشتاق بودند تا تاریخ‌دان براون را در فرآیند طراحی مشارکت دهند تا ضمن ادای احترام به تاریخ منحصربه‌فرد آن، تازه‌سازی لازم را به میخانه بدهد.

میخانه با مجموعه آثار هنری گسترده، مبلمان قدیمی و شومینه‌های باز اصلی، و همچنین فضای ناهار خوری گسترده طبقه اول با نقاشی دیواری پارک از کف تا سقف بازسازی شده است.

اصلاح: فضای داخلی جدید Roebuck با مناظر معروف ریچموند کامل شده است. عکس: عکاسی مارک بولتون

به‌روزرسانی جدید حتی دارای فضای جدیدی برای تجربه‌های ناهارخوری صمیمی با عنوان «اتاق ترنر» است که پیوندهای تاریخی میخانه‌ها با نقاش JMW Turner را گرامی می‌دارد.

Roebuck در کنار فضای داخلی تازه با گوشه های دنج نوشیدنی و یک بار گسترده در طبقه همکف، منوی کاملاً جدید غذا و نوشیدنی را نیز راه اندازی کرده است.

پانزده شراب جدید به مجموعه میخانه اضافه شده است و Roebuck اکنون طیف وسیعی از کوکتل‌های خاص، آبجوهای دستی و حتی Roebuck Pale Ale را با طعم میوه‌های گرمسیری و انبه سرو می‌کند.

میهمانان همچنین می‌توانند بهترین کلاسیک میخانه‌های خوش‌حال را با کباب‌های دلچسب، نان تست‌های پنیر بریتانیایی راحت و رول‌های سوسیس کمیاب خانگی ولزی که همه در منوی جدید وجود دارند، بچشند.

طیف وسیعی از قهوه‌ها و نوشابه‌های تولید شده توسط باریستا نیز در دسترس هستند و همه نوشیدنی‌ها از ساعت 11 صبح هر روز، زمانی که میخانه باز می‌شود، سرو می‌شود.

تصویر برجسته: عکاسی مارک بولتون



منبع