از «میخانه پشت خیابان» گرفته تا پیتزاهای معروف و مشتریان مشهور


کارل مک کلاسکی در سال 2020 مسئولیت را از مادربزرگش در میخانه The Chancellors در هامرسمیت گرفت و به سرعت آن را به یکی از بهترین مکان‌های بریتانیا برای یک برش تبدیل کرد.

در پشت نمای کلاسیک میخانه لندن، او پایه پیتزا را از طریق ترکیب دستوری که در حین تمرین در بروکلین اتخاذ کرده بود، با آرد ایتالیایی که هنگام تست کردن خمیر در ناپل استفاده می کرد، کامل کرد.

نتایج به‌طور گسترده‌ای مورد استقبال قرار گرفته‌اند و دیو پورتنوی، بنیان‌گذار Barstool Sports، که به خاطر نقدهایش در مورد پیتزا مشهور است، آن را «به‌تردید بهترین پیتزایی که در لندن خورده‌ام» نامیده است. حتی نزدیک هم نیست.»

بررسی هایی مانند پورتنوی باعث شده است که از دوردست آتلانتا و سیدنی با کارل تماس بگیرند.

“آنها تماس می گیرند و می گویند “دو هفته دیگر به لندن می آییم، آیا می توانیم میز رزرو کنیم؟”، اما ما نمی توانیم رزرو را انجام دهیم، بنابراین فقط پیش سفارش می دهیم، اگر این کار را نمی کردیم، رزرو می شدیم. هر روز،» او گفت.

این ادعا جسورانه به نظر می رسد اما وقتی می شنوید که چگونه کارل برای اولین بار پیتزاها را از طریق یک اجاق چوبی کوچک در باغ The Chancellors معرفی کرد، به سختی تعجب آور است.

این حرکت عمدتاً واکنشی به اصیل سازی منطقه و نیاز به جذب افراد محلی جدید بود.

او گفت: «در اواخر سال 2017 متوجه شدم که آپارتمان‌های جدید روبه‌روی جاده می‌آمدند و متوجه شدم که قطعاً باید خود را با منطقه اطرافمان وفق بدهم.

«تنها پس از آن بود که ما چند مقاله در مورد خود از مکان‌هایی مانند این داشتیم خورنده و شام داغ – که حدس می‌زنم مردم در آپارتمان‌های اطراف اینجا خوانده‌اند – که متوجه شدند اینجا چه خبر است.»

Gareth whiley ساکن قدیمی منطقه در مورد پیش پیتزای The Chancellors گفت: «این یک فانوس دریایی لندن قدیمی بود، در منطقه ای که به شدت مهیج بود. این برای خودش درست بود اما کاملاً نامناسب بود.»

تمایل کارل به جستجوی جذابیت محلی گسترده‌تر ممکن است بقای The Chancellors را تضمین کرده باشد، قاشقی چرب در جاده که در همان زمان توسط کافه‌های گران‌قیمت سگ‌پسند تسخیر شده بود.

علاوه بر این، کارل توانسته جذابیت میخانه را برای افراد عادی قدیمی خود حفظ کند.

او گفت: «به نوعی همه توانستند ژل بزنند. تعجب آور است، اما من فکر می کنم این استاندارد مهمان نوازی است، صحبت کردن با افرادی که انگار هنوز هم معنایی دارند، زیرا دارند!»

برای وفاداری آنها، کارل به افراد معمولی تخفیفی روی پیتزاهایشان می دهد، اما فکر می کند این کمترین کاری است که می تواند برای حمایت آنها در طول قرنطینه و بودجه ای که برای خرید اجاق پیتزا فراهم کرده اند انجام دهد. او گفت: «آنها هنوز بخش مهمی از میخانه هستند.

با این حال، کارل تعدادی حامی جدید از جمله هری کین و اریک دایر اضافه کرده است.

او در پاسخ به سوالی درباره توجه سرآشپزهای برتر به او گفت: “این دیوانه کننده و کمی شرم آور است زیرا به همان اندازه که همه نقدها و افراد مشهور شگفت انگیز هستند، شناخت آن افراد واقعاً ذهن من را به هم می زند.”

با این همه موفقیت، کارل به دنبال مکان دیگری در مرکز لندن است اما باید با شرایط طولانی او مطابقت داشته باشد.

او که به نظر نگران توسعه است، اضافه کرد: “هر چند همیشه به پول مربوط نمی شود و اگر پنج سال دیگر به گذشته نگاه کنم و ببینم که همه چیز را خراب کرده ام، مرا می کشد.”

اگرچه وقتی از او پرسیده شد که آیا می‌توانیم انتظار داشته باشیم آناناس را روی پیتزا ببینیم، از این ایده می‌خندد و ادعا می‌کند که هرگز آن را امتحان نکرده است.

او با حفظ روحیه کارآفرینی خود، به جای آن مربای آناناس را پیشنهاد می کند.

اعتبار تصویر ویژه: Oisin Mcilroy