پاپ آپ های آوریل و پروفسور گرین به عنوان سرآشپز مهمان


پروفسور گرین به‌عنوان جدیدترین همکار برای تولید غذاهای محدود در یک رستوران مرغ منقار تا پا در سنت جیمز معرفی شد..

رستوران متعلق به فالو، فاول، در حال حاضر یک سرآشپز مهمان مشهور به نام جیمز بلانت دارد.

در ماه آینده، استفن پل مندرسون، مستعار پروفسور گرین، که به خاطر رپ و میزبانی مشترک Lip Sync Battle UK در طراحی ظروف در ماه آینده شهرت دارد، در این نقش حضور خواهد داشت.

فاول از زمان باز شدن به عنوان پاپ آپ قبل از کریسمس، با پای مرغ خود که حاوی قلب مرغ، جگر، و شانه های خروس با سر بیرون زده به عنوان تزیین است، غذاخوری ها را تقسیم کرده است.

سرآشپز فالو، فرگوس ویلفورد، گفت: “من هیجان زده هستم که مردم بیشتر در قصابی لاشه کامل گیر می کنند و آنها نیاز دارند زیرا مقرون به صرفه است.”

پخت و پز از دماغ تا دم یک رویکرد پایدار است که از تمام قسمت های خوراکی حیوان به جای اولویت دادن به برش های خاص استفاده می کند.

فالو یک قصاب داخلی دارد که معادل 48 کیسه قارچ است که در یک زمان در محل رشد می کند و یک TikTok محبوب که اغلب ظاهر سرآشپزهای موسس، جک کرافت و ویلیام موری را می بیند.

تمرکز فاول که به رستوران زیرزمینی متصل است، بر فضایی معمولی و مفرح است که می‌تواند از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی که پنجره‌های بازشو اغلب با تغییر منوها به دست می‌آورند، سود ببرد.

ویلفورد ادامه داد: «هر کسب‌وکاری باید به آشپزی دم به دم نگاه کند، ممکن است هزینه‌های بیشتری برای کارکنان بپردازید، اما همه چیز به دلیل آن کاهش می‌یابد.»

این نوع آشپزی نه تنها مخاطبان جوان‌تری را به خود جذب می‌کند، بلکه به فاول اجازه می‌دهد تا کارکنان خود را حفظ کند، و به سرآشپزهای جوان‌تر مهارت‌های حیاتی را آموزش می‌دهد که در آشپزخانه‌های دیگر که با رویکرد دماغ به دم آشپزی نمی‌کنند، از بین می‌روند.

ویلسون افزود: «ما در نگاه کردن به آنچه دور می‌ریزیم بسیار خوب هستیم، این برایمان دردسر ایجاد می‌کند، زیرا چند شغل طولانی وجود دارد، اما ارزشش را دارد.»

ویلفورد معتقد است که پاپ آپ ها به دلیل در دسترس بودن بیشتر و در نتیجه جلب توجه و محبوبیت، تبلیغ می شوند.

فالو یکی از رستوران‌های غیررسمی موفق در لندن است که به‌عنوان یک پاپ آپ شروع شد که امکان تغییر منو، سرآشپزهای مهمان و تمرکز بر کاهش ضایعات را فراهم می‌کرد.

ویلفورد گفت: “با پاپ آپ ها باید حداقل ضایعات وجود داشته باشد، زیرا می دانید برای چند نفر آشپزی می کنید، اگر دقت لازم را به درستی انجام دهید، اتلاف باید به حداقل برسد.”

Table&candle کسب‌وکاری است که دقیقاً این کار را انجام می‌دهد و هدف آن تغییر نحوه غذا خوردن لندن است.

آن‌ها منابعی را پیدا می‌کنند که کمتر از آنها استفاده می‌شود، مانند مکان‌هایی که عصرها بسته می‌شوند و با سرآشپزهای باورنکردنی شریک می‌شوند تا دسترسی به غذاهایی که کمتر معرفی شده‌اند را افزایش دهند.

یک رستوران کامل که هر میز با یک شمع روشن می شود.  تصویر تاریکی به عنوان تنها منبع نور دیگر از نورهای پری می آید.
اعتبار: میز و شمع

جیمی الکساندر، بنیانگذار و مدیر عامل table&candle، از نیاز به توانمندسازی سرآشپزها و رفع موانعی که مانع از رسیدن آثارشان به جهان می شود صحبت کرد.

شرکت او مسئول تمام تدارکات است تا اطمینان حاصل شود که سرآشپزها می توانند روی غذا تمرکز کنند.

الکساندر گفت: “ما سعی نمی کنیم بیش از حد انحصاری باشیم، سعی نمی کنیم باحال باشیم، فقط موسیقی عالی، کارکنان صمیمی که اجازه می دهند بخشی از جامعه با موضوع مشترک غذا باشد.”

از آنجایی که این شرکت همه رژیم های غذایی را از قبل می داند، آنها هیچ غذایی را در پایان شب به خانه نمی برند.

الکساندر افزود: “ما به رکورد خود در مورد هدر دادن مواد غذایی بسیار افتخار می کنیم.”

در حالی که تصرف یک مکان موجود و روشن کردن اتاق با نور شمع باعث صرفه جویی در انرژی نیز می شود.

مانند Fallow که رستوران جدیدی به نام Roe را در 22 آوریل افتتاح می کند، table&candle نیز به دنبال گسترش است.

ویلفورد از احتمال روند پایدار بعدی سیستم‌های دیوار سبز ایروپونیک صحبت کرد.

قلیه دارای دیواره ای از گیاهان است که در مدیریت ضایعات آب صفر رشد می کنند.

یک آشپز ایستاده و به تعدادی ظرف خالی روی گذرگاه نگاه می کند.
اعتبار: میز و شمع

ظرف دو هفته می‌توانید رستوران‌های میز و شمع را در روترهام مشاهده کنید که قبل از کریسمس در آمستردام و لاهه ظاهر شده‌اند.

الکساندر مشابهی با پزشکان بدون مرز برای صنعت مهمان‌نوازی پیدا کرد و همه موانع را از بین برد تا سرآشپزها بتوانند خلاقانه، از نظر مالی و جغرافیایی خلاقیت‌های خود را بدون خطر بودن یکی از سه رستوران از پنج رستوران جدیدی که در سال اول از بین می‌روند، به اشتراک بگذارند.

همانطور که به نظر می رسد پاپ آپ ها در حال افزایش هستند، الکساندر اضافه کرد که امیدوار است آنها جایگزین سایت های دائمی نشوند.

او گفت: «جهان به شدت به رستوران‌هایی برای گونه‌های ما نیاز دارد، این انسانی‌ترین صنعتی است که دارد.

این روش کار را بسیار سخت می‌کند و پاپ‌آپ‌ها راهی برای آن افراد خلاق است تا بتوانند به‌طور قابل قبولی اجرا کنند و خلاقیت‌های خود را با جهان به اشتراک بگذارند.»

تصویر برجسته اعتباری: میز و شمع



منبع