ارزان ترین میخانه ها برای گینس در تویکنهام در روز سنت پاتریک


در روز سنت پاتریک در تویکنهام بهترین چیزهای سیاه را برای پول خود در تویکنهام شکار می کنید – یا فردا برای پیروزی احتمالی گرند اسلم ایرلند در شش ملت؟ بیشتر نگاه نکنید، اینجا ارزان ترین مکان ها است!

پس از گزارش های نگران کننده این هفته از فروش گینس 20 پوندی در مسابقات چلتنهام، SW لندن فکر کردم لازم است بررسی کنیم که آیا این افراط‌ها هنوز به خوانندگان اطراف اتاق خبر توئیکنهام رسیده است یا خیر.

از میان ده‌ها میخانه در خیابان توئیکنهام و اطراف آن که با آنها صحبت کردیم، ارزان‌ترین گینس در خیابان جورج هیث به قیمت 4.95 پوند فروخته می‌شود، مشکلی در قیمت متوسط ​​لندن 5.31 پوند.

با این حال، برای حتی خوش شانس تر پس انداز روز سنت پاتریک، William Webb Ellis Wetherspoons در نزدیکی ایستگاه Twickenham در جاده لندن آنها را با 2.99 پوند می کشد.

برخی از پینت‌های گران‌تر در The Turk’s Head به قیمت 6.30 پوند و کلم پچ به قیمت 6.25 پوند یافت شد.

Barmy Arms: Riverside مورد علاقه طرفداران راگبی (اعتبار: Oisin Mcilroy)

صاحبخانه کریم از گروه بارمی آرمز توسط تیمز گفت: «همه همیشه در روز سنت پاتریک گینس می نوشند. به خصوص همه طرفداران راگبی در این اطراف.”

قبل از فینال شش ملت فردا، کریم گفت که گینس مطمئناً مورد علاقه طرفدارانی است که برای تماشای آن در نزدیکی خانه راگبی می آیند، زیرا ایرلند به دنبال گرند اسلم مقابل انگلیس در دوبلین است.

نتیجه هر چه که باشد، کریم انتظار ندارد که هیچ پینتی تنش‌های زیادی را به همراه داشته باشد: «ما طرفداران راگبی را دوست داریم، آنها هیچ مشکلی برای ما ایجاد نمی‌کنند.

“آنها می گویند، “من می آیم تا از روزم لذت ببرم، اگر برنده شویم عالی است، اما اگر نه همیشه دفعه بعدی وجود دارد.”

از نظر او، این یک تضاد شدید با هواداران فوتبال است و می‌گوید: «تا همین اواخر ما هرگز به کسی که پیراهن فوتبالی بر تن کرده بود خدمت نکردیم. آنها به آن مانند جنگ فکر می کنند. طرفداران راگبی می دانند که این فقط یک بازی است.”

در Barmy Arms، یک پیمانه گینس 5.70 پوند به شما باز می گرداند.

با توجه به Diageo – بین تمام دستمزدها، حمل و نقل، قیمت عمده فروشی و سایر هزینه های موجود – میانگین هزینه یک گینس میخانه ای در بریتانیا 4.73 پوند در لندن یا 4.20 پوند در کل بریتانیا است.