در این ماه آگاهی از ADHD، مدارس برای تغییر زندگی جمع‌آوری می‌کنند



فروش پخت

یک موسسه خیریه ADHD ریچموند فروش کیک در مدارس را در اکتبر امسال برای جمع آوری پول برای والدین، معلمان و مراقبان کودکان مبتلا به ADHD تبلیغ می کند.

به مناسبت گرامیداشت ماه اکتبر به عنوان ماه آگاهی از ADHD، این فروش کیک برای کمک به جمع آوری کمک های مالی برای پیشبرد ارائه خدمات تغییر زندگی و خدمات رایگان تنظیم شده است.

رئیس و بنیانگذار آنت ویلسون گفت: “ما معتقدیم که مداخله زودهنگام و حمایت صحیح می تواند مسیر زندگی کودکان را به سمت بهتر شدن تغییر دهد – از انحراف به سمت عدم شکوفایی در زندگی یا نرسیدن به پتانسیل آنها جلوگیری کند.”

پس از تشخیص ADHD برای فرزندش در سال 2002، خانم ویلسون یک گروه حمایتی داوطلبانه برای والدین و مراقبان کودکان مبتلا به ADHD در منطقه ریچموند به نام ADHD Richmond تأسیس کرد.

هدف ایجاد فضایی برای خانواده‌هایی بود که در موقعیت مشابهی قرار دارند و در تلاش برای یافتن حمایت و اطلاعات در مورد چگونگی توانمندسازی فرزندان خود از طریق این شرایط هستند.

تا سال 2022 این گروه نام خود را به ADHD Embrace تغییر داد و گسترش یافت تا به یک موسسه خیریه ثبت شده تبدیل شود.

اعتبار تصویر: ADHD Embrace Charity

این موفقیت روزافزون به حمایت از خانواده‌های دوردست تا هند تبدیل شده است. دسترسی به اعضای خود از طریق سمینارها و وبینارها، برنامه توسعه مدرسه، مشاوره یک به یک، صحبت‌های معلمان و کارگاه‌های پس از تشخیص – دسترسی به همه رایگان است.

برخی از نمونه‌هایی از موضوعاتی که این موسسه خیریه در سمینارهای خود پوشش می‌دهد شامل خواب، رژیم غذایی، ورزش، دارو، اضطراب، حقوق قانونی و تکنیک‌های مهار غیر خشونت‌آمیز است.

این سمینارها توسط طیف وسیعی از سخنرانان حرفه ای خارجی از جمله روانپزشکان، وکلا، مشاوران آموزش دیده و بسیاری دیگر برگزار می شود.

اعضای خیریه که مایل به ناشناس ماندن هستند، از این خیریه و تأثیری که بر زندگی آنها گذاشته است ستایش کردند.

یکی از این افراد گفت: «آغوش ADHD ارزشمندترین کمک بوده است، و ما را با والدین دیگری که درگیری‌های مشابهی دارند، در تماس قرار داده است». “این زندگی برای ما از نظر حمایت و دانش تغییر کرده است.”

از طریق کار خود به عنوان یک موسسه خیریه، ارائه دهندگان پشتیبانی در ADHD Embrace دریافتند که معلمان و متخصصان نیز به حمایت در مورد تنوع عصبی کودکانی که آموزش می‌دهند نیاز دارند.

این نیاز به شدت افزایش یافته است و در حال حاضر صبحانه های قهوه و کنفرانس های معلمان که توسط خیریه برگزار می شود در منطقه محلی تقاضای زیادی دارد.

سخنگوی مدرسه ابتدایی سنت استفان C of E که از خدمات ADHD استفاده می کرد، گفت: “ما به عنوان یک جامعه مدرسه بسیار خوش شانس بودیم که با ADHD Embrace همکاری نزدیک داشتیم.

“هم کارکنان و هم والدین آموزش و مشاوره آنها را حمایت کننده و بسیار مفید دانستند. ایده هایی که آنها به اشتراک گذاشتند برای کودکان در هر سنی کاربردی و مرتبط بود. من به شدت خدمات آنها را توصیه می کنم.

مدیر اجرایی موسسه خیریه جنی کوپر گفت: “ما به والدین و مراقبان دانش می دهیم تا آنها را توانمند کنند.

آنها با داشتن دانش و درک بیشتر از وضعیت، می توانند بهتر از فرزندان خود دفاع کنند.

برای کمک مالی به ADHD Embrace و حمایت از آنها در ماموریتشان برای تغییر زندگی به سمت بهتر، می توانید از وب سایت آنها در اینجا دیدن کنید و روی اهدا کلیک کنید.

اعتبار تصویر ویژه: PXHERE

پست جمع آوری کمک مالی مدارس برای تغییر زندگی در این ماه آگاهی ADHD اولین بار در جنوب غربی لندن ظاهر شد.