پروژه Twickenham از جامعه در بحران هزینه زندگی حمایت می کند


بحران هزینه های زندگی بر بسیاری از مردم در منطقه جنوب غربی لندن تأثیر گذاشته است و بسیاری به دنبال گزینه های ارزان تر برای غذا هستند.

پروژه Real Junk Food با پرداخت هزینه ای که شما در کافه Twickenham و همچنین سایر مناطق مختلف در سراسر کشور احساس می کنید، کار می کند.

پرداخت آنگونه که احساس می کنید به مشتریان این امکان را می دهد که برای اقلام کافه ای تا چه حد می توانند بپردازند.

هدف آنها فراهم کردن غذای مقرون به صرفه و سالم برای افرادی است که در فقر غذایی قرار دارند و همچنین مکانی گرم و بدون قضاوت که مردم بتوانند در آن احساس خوش آمد گویی کنند و هزینه های خود را پرداخت کنند.

علاوه بر این، آنها بر اساس اصول هدر رفت غذای صفر و خودپایداری عمل می‌کنند، بنابراین مواد غذایی اضافی را که در پایان روز باقی می‌مانند در اختیار کسانی قرار می‌دهند که به آن نیاز دارند.

مدیر پروژه پنی وگتینگ هنگام صحبت در مورد بحران هزینه زندگی گفت: مدتی است که فقر غذایی وجود داشته است، این پدیده جدیدی نیست.

اما ما شاهد آمدن چند نفر جدید نیز هستیم، که نشان می‌دهد افراد بیشتری به طور بالقوه در دام فقر غذایی می‌افتند.»

بر اساس گزارش دفتر آمار ملی، از هر ده بزرگسال در بریتانیا، حدود 9 نفر همچنان گزارش می دهند که هزینه زندگی آنها افزایش یافته است، معادل حدود 46 میلیون نفر.

یکی از دلایل رایج افزایش هزینه های زندگی، افزایش قیمت یک فروشگاه مواد غذایی است.

تا ماه مه 2022، این پروژه 23166 شکم را از طریق 558 ساعت کار داوطلبانه در ماه تغذیه کرده است و بنابراین 116 تن غذا را از محل دفن زباله منحرف کرده است.

تیمی از رانندگان هفت روز در هفته برای جمع آوری غذا از شرکای پروژه کار می کنند که شامل Tesco، Waitrose، Marks and Spencer’s، Cavan Bakery، Harris and Hoole، Co-op و Lidl می شود.

پس از جمع آوری، غذا برای تهیه وعده های غذایی مغذی استفاده می شود. منوی معمولی آنها شامل سوپ خانگی، انواع غذاهای منوی اصلی، از جمله گزینه های گیاهی و وگان، و یک دسر است.

علاوه بر این، چای، قهوه، اسموتی و انواع کیک و شیرینی سرو می کنند.

نقش های داوطلب برای کسانی که مایل به حمایت از جامعه و مبارزه با ضایعات مواد غذایی هستند در دسترس است.

می توانید این کافه را در مرکز اجتماعی اتنا در شرق تویکنهام پیدا کنید.

کافه هر هفته دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از ساعت 11:30 تا 13:30 باز است.

برای اطلاعات بیشتر به اینستاگرام آنها مراجعه کنید توییتر یا صفحات فیس بوک

اعتبار تصویر ویژه: پروژه غذای ناخواسته واقعی