اولین رویداد پاپ آپ پایدار کریسمس لندن در Parsons Green افتتاح شد


یک پاپ آپ پایدار در پارسونز گرین شبیه به سرزمین عجایب زمستانی معروف لندن برای دوره کریسمس افتتاح شده است.

هالی آرنولد، یکی از بنیانگذاران Tipis on the Green، این رویداد را با شریک زندگی خود در منطقه محلی خود با هدف ایجاد تعادل بین تجملات، خلاقیت و پایداری – حتی تا لوس های کمپوست – برپا کرد.

این رویداد با مضمون آلپ با گزینه‌های غذا و نوشیدنی پایدار از شرکای مختلف برند است.

هالی توضیح داد: «ما تمام دیوارها، پنجره‌ها و کف‌ها را خودمان در کارگاه خود می‌سازیم، جایی که می‌توانیم از چوب‌های احیا شده استفاده کنیم.

ما همچنین تمام بشکه‌ها، نرده‌های اسکی در ورودی و یادگاری‌های قدیمی اسکی را چرخه می‌زنیم.

“همه چیز به تامین کنندگان ما و نحوه اجرای رویداد ما دارای پایداری است.”

این رویداد از 17 نوامبر تا 22 دسامبر از چهارشنبه تا یکشنبه برگزار می شود و صبح های اجتماعی نیز در دسترس است، از جمله کلاس هایی مانند پیلاتس و کارگاه های مرمت لباس قابل مشاهده.

این رویداد با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر از ژنراتورهای شارژی، آنها را یک بار در هفته شارژ می کند و توالت های کمپوست به طور قابل توجهی به کاهش مصرف آب کمک می کند.

یک توالت کمپوست در یک کلبه چوبی با یک سطل خاک اره در کنار آن.یک توالت کمپوست در یک کلبه چوبی با یک سطل خاک اره در کنار آن.
یک توالت کمپوست در این رویداد در یک کلبه چوبی با یک سطل خاک اره در کنار آن

اقلام زیست تخریب پذیر از جمله ظروف و ظروف با منوی محصولات “زباله صفر” به مشتریان داده می شود.

فقط یک سوم از منو حاوی گوشت است که مشتریان را تشویق می کند تا گزینه های گیاهخواری و گیاهخواری را کشف کنند و در عین حال با آبجو Prime Time Beer، یکی از پایدارترین آبجوسازان در بریتانیا، همکاری می کنند.

ده یادداشت A4 قاب‌دار در اطراف نوک آن پراکنده شده‌اند که جنبه‌های مختلف پاپ‌آپ را توضیح می‌دهند و کدهای QR را برای مصرف‌کننده برای کسب اطلاعات بیشتر توضیح می‌دهند.

آرنولد همچنین اهمیت مشارکت جامعه در حین حمایت از برندهای مستقل را توضیح داد.

ما می‌خواهیم از کسب‌وکارهای محلی و موسسات خیریه حمایت کنیم، به همین دلیل H&F Giving شریک خیریه ما است.

ما از همه افراد، از زنان در کسب و کار گرفته تا مادران جوان که سعی می‌کنند از طریق کلاس‌های سلامت و تندرستی ما احساس خوبی داشته باشند، حمایت می‌کنیم، این مجموعه‌ای از چیزهایی است که ما انجام داده‌ایم.»

نکاتی در صبح‌های اجتماع گرین شامل گفتگو با علاقه‌مندان به آب و هوا و همچنین خیریه‌های بی خانمان مانند پروژه دادگاه بارون است.

همچنین این فرصت برای سازمان های محلی وجود دارد که از این فضا به صورت رایگان در طول رویداد استفاده کنند.

کارلوس ایزاک، افسر تعامل آب و هوا از شورای همرسمیت و فولام، در جلسه ای شرکت کرد تا شرکت کنندگان را در مورد ابتکارات جدیدی مانند صندوق سرمایه گذاری سبز آگاه کند.

ایزاک گفت: “رویدادهایی مانند این به مردم آموزش می دهد که ببینند هنوز می توانید کریسمس را جشن بگیرید، اما این کار را به روشی پایدارتر انجام دهید، پایدار بودن لازم نیست کسل کننده باشد.”

ما در حال توزیع لامپ‌ها برای تشویق تنوع زیستی هستیم، به‌ویژه در مورد زنبورها که حدود 75 درصد غذای ما را گرده‌افشانی می‌کنند، بدون زنبورها لوبیا روی نان تست وجود نداشت.»

اگر می‌خواهید از Tipis on the Green دیدن کنید یا در یکی از صبح‌های انجمن شرکت کنید، لطفاً ایمیل بزنید [email protected].

اعتبار تصویر برجسته: گراهام ترنر



منبع