جشنواره آبجو و سیب تویکنهام 2023


جشنواره آبجو و سیب توئیکنهام امسال – که توسط کمپین برای آل اله (CAMRA) برگزار شد – در The Turk’s Head در جاده وینچستر برگزار شد.

CAMRA یک سازمان مستقل، داوطلبانه و مصرف کننده است که برای انتخاب، ارزش و تنوع در میان آبجوها و میخانه ها کمپین می کند.

مدیر عامل CAMRA تام استینر در مورد اهمیت این جشنواره ها در مبارزه برای بقای میخانه ها پس از همه گیری صحبت کرد.

او گفت: «در CAMRA ما نماینده مصرف‌کنندگانی هستیم که از آبجو و میخانه‌ها لذت می‌برند، کاری که ما در آنجا انجام می‌دهیم این است که برای بهترین محصولات ممکن برای آن مصرف‌کنندگان مبارزه کنیم.

“محافظت و باز نگه داشتن میخانه ها و اطمینان از دسترسی هر چه بیشتر مردم به میخانه های خوب است.

همچنین در مورد اطمینان از این است که این گستره انتخاب آبجو واقعاً عالی وجود دارد، بنابراین آبجو واقعاً با کیفیت است، اما همچنین، ما از کارخانه‌های آبجوسازی مستقل حمایت می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که این فقط دو یا سه شرکت بزرگ نیستند که اساساً به ما می‌گویند. این آبجوی است که می‌خواهیم به تو بفروشیم.»

تعداد میخانه ها در بریتانیا از سال 2000 تا 2020 داده های Statista نشان می دهد که تقریباً 15000 کاهش یافته است و احتمالاً پس از همه گیری این همه گیری حتی کمتر خواهد شد.

داده های Statista نشان می دهد که تعداد میخانه ها در بریتانیا از سال 2000 تا 2020 به طور چشمگیری کاهش یافته است.

تونی، 66 ساله، برای CAMRA’s Richmond and Hounslow Branch داوطلب می شود.

او گفت: «تعدادی از کارگران داوطلب ما در بسیاری از جشنواره‌ها کار می‌کنند، بنابراین این امر باعث انتشار اخبار و ارائه بهترین تجربه به مردم می‌شود و آنها بیرون می‌روند و از جشنواره‌های آبجو حمایت خواهند کرد، و بنابراین مستقیماً از میخانه‌های محلی خود حمایت خواهند کرد. .

«مردم قدرت خرج قبلی را ندارند که ما این را درک کنیم.

“شما باید بهترین باشید، باید بهترین ارزش را ارائه دهید، واقعا باید برای آن سخت کار کنید، و ما به انجام این کار افتخار می کنیم.”

https://www.youtube.com/watch?v=j6TsiUJLob0



منبع