بررسی Zion Health – 7 حقیقتی که باید بدانید [JANUARY 2023]


خلاصه بررسی Zion Health

Zion Health محصولات ضد پیری مانند کرم‌های ساخته شده با مواد معدنی کانوا را ارائه می‌کند. در بررسی Zion Health ما بیشتر بیاموزید!

فیین ابمیدایو، BS

محصول بهداشتی Zion

خلاصه

محصولات Zion Health عمدتاً نظرات مثبتی را به صورت آنلاین از مشتریانی دارند که دریافته‌اند آن‌ها طبق برنامه کار می‌کنند. خیلی ها دوست داشتند که مواد طبیعی باشد. این اقلام می توانند گرانتر از محصولات بهداشتی استاندارد باشند. علاوه بر این، برخی از بازبینان اخیر خاطرنشان کردند که از تغییرات فرمول که ظاهراً رخ داده است خوششان نمی آید.

این بررسی با این هدف نوشته شده است که تا حد امکان بی طرفانه باشد. با این حال، نشان دهنده نظر یک بازبین فردی است و بنابراین ذهنی است. علاوه بر این، در Nebula Genomics به دنبال آموزش عموم در مورد مزایای توالی‌یابی کل ژنوم هستیم. بنابراین اطلاعات مربوط به آزمایش DNA توالی‌یابی کل ژنوم در بررسی گنجانده شده است.

24 ژانویه 2023

7 واقعیت از بررسی سلامت Zion ما

  1. محل: سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده
  2. محصولات: محصولات مراقبت از بدن بر پایه خاک رس
  3. هزینه: 4 تا 50 دلار
  4. نحوه سفارش: محصولات از سایت شرکت قابل دریافت می باشد. مشتریان می توانند به محصولات منتخب در سایت های شخص ثالث مانند آمازون دسترسی داشته باشند
  5. چگونه کار می کند: مشتریان مراقبت از بدن مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کرده و طبق دستورالعمل از آن استفاده می کنند
  6. بررسی ها: خیلی خوب
  7. سایر محصولات: Nebula Genomics توالی 30 برابری کل ژنوم را ارائه می دهد که 100٪ DNA شما را رمزگشایی می کند و گزارش هایی در مورد رژیم غذایی و موارد دیگر ارائه می دهد!

مزایا و معایب

طرفداران

  • مواد تشکیل دهنده طبیعی
  • عمدتاً نظرات مثبت در مورد درمان های جایگزین

منفی

  • بسته به تعداد دفعات استفاده می تواند گران باشد
  • برخی از داوران تغییر فرمول ها را دوست ندارند

معرفی

Zion Health یک شرکت بهداشتی طبیعی است که کاتالوگ وسیعی از محصولات عمدتاً ضد پیری مانند کرم‌ها و غیره را ارائه می‌دهد. این شرکت محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو و سایر محصولات را با استفاده از مواد معدنی خاک رس کانوا تولید و به فروش می‌رساند که برخی معتقدند حاوی قدرت‌های شفابخش طبیعی هستند. ماموریت اعلام شده آن ارائه جایگزین‌های سلامت طبیعی به مشتریان با نتایج مثبت و در عین حال به حداقل رساندن تأثیر بر روی سیاره و به حداکثر رساندن منافع برای جامعه آن است.

صفحه اصلی Zion Health
صفحه اصلی Zion Health

Zion Health در سال 2010 تاسیس شد و در حال حاضر در سانفرانسیسکو مستقر است. اگرچه موسس نامش فاش نشده است، اما وب سایت بیان می کند که او پس از مبارزه با بیماری لثه، شرکت را راه اندازی کرده است. نزدیک به عمل جراحی، او مواد معدنی خاک رس را به کار برد و لثه هایش خود به خود شروع به بهبود کردند.

سپس، او تیمی از شیمیدانان سلامت طبیعی را گرد هم آورد و اولین محصول خود به نام خمیر دندان ClayBrite را فرموله کرد. این شرکت برای ارائه خط گسترده ای از محصولات مبتنی بر Kanwa (رس خوراکی کلسیم مونت موریلونیت) رشد کرد.

علم پشت صهیون سلامت

Zion Health از متخصصان طب طبیعی که تجربه قابل توجهی در مراقبت از پوست دارند برای تولید محصولات خود استفاده می کند. اقلام همه بر اساس خواص تغذیه ای و سم زدایی خاک رس است. از نظر تاریخی، این شرکت مواردی را در طول زمان ذکر می‌کند که در آن از خاک رس برای درمان بیماری‌های پوست و داخلی بدن از جمله بثورات، قرمزی پوست، بیماری معده و مسمومیت غذایی استفاده شده است.

خاک رس مورد استفاده در محصولات Zion Health کانوا یا کلسیم مونت موریلونیت نام دارد. ایده این است که جوانی و انرژی از طریق معدنی سازی مجدد از طریق مکمل و سم زدایی از طریق جذب به دست می آید. ادعاها بیان می‌کنند که خاک رس می‌تواند به سموم موجود در سلول‌های زنده بچسبد و زمانی که از بدن دفع می‌شود، آنها را حذف می‌کند. خاک رس یک فرآیند پاکسازی داخلی یا سم زدایی را تسهیل می کند که وقتی در طول زمان مصرف شود ادعا می کند سال ها سموم انباشته شده را از بین می برد.

ماسک خاک رس
ماسک خاک رس. عکس از الماس براق.

مونت موریلونیت کلسیم در دو مرحله عمل می کند. اول، ممکن است احساس بهتر یا بدتری داشته باشید زیرا سموم را قبل از اینکه به طور مداوم بهتر شوید، از بین می برد. مرحله دوم مرحله بهبودی است که هفته ها، ماه ها و سال ها طول می کشد.

این درمان به عنوان یک درمان جایگزین طبقه بندی می شود، به این معنی که خارج از طب غربی است.

بررسی محصولات بهداشتی Zion

Zion Health محصولاتی را از مواد طبیعی تولید می کند تا به کاربران کمک کند سالم و جوان به نظر برسند. از ژانویه 2023، این شرکت بیش از 200 محصول را در وب سایت خود فهرست کرده است. بررسی دسته ها و نمونه ای از جزئیات محصول در زیر مورد بحث قرار خواهد گرفت.

دسته بندی سلامت صهیون

مراقبت از پوست

حمام گلی باستانی

پاک کننده ها

بالم لب

ضد آفتاب

تونر

رفع کننده آکنه

اسکراب بدن

کرم آرام بخش

ماسک های صورت

مرطوب کننده ها

کرم ترمیم کننده

مواد معدنی حمام

درمان پا

اسپری تسکین درد

ضد پیری

سرم کمال روزانه

کرم آبرسان

سرم رتینوئید

تعمیر دست

ضد چروک

کرم چشم

سرم ویتامین C

به دنبال دیگر گزینه های آنلاین مراقبت از پوست و ضد پیری هستید؟ می توانید نظرات ما را در مورد Curology، Life Extension، Plexaderm و Xtend Life بخوانید.

محصولات ضد پیری
محصولات ضد پیری Zion Health

مراقبت از مو

شامپو مواد معدنی باستانی

نرم کننده مواد معدنی باستانی

درمان ها

اسکراب مو

ماسک مو

علاوه بر مراقبت از مو، ممکن است به رشد مجدد مو نیز علاقه مند باشید. برخی از محصولات برای این کار عبارتند از Capillus، Keeps، Nutrafol، Vegamour و Viviscal.

محصولات دیگر

Claybrite (خمیر دندان)

دئودورانت رسی

سلامت پوست سر

صابون های خاک رس

سرم مو ICI

نمونه های محصول

هر صفحه محصول همچنین حاوی لیست کاملی از مواد تشکیل دهنده و خواص درمانی مربوط به هر یک است.

کرم آرام بخش

این شرکت کرم آرام بخش خود را برای مشکلات ناشی از تحریکات پوستی طراحی کرده است. این کرم که از مواد طبیعی ساخته شده است به حفظ شادابی و تازگی پوست کاربران کمک می کند. این کرم برای تسکین همه چیز از نیش حشرات و آفتاب سوختگی گرفته تا بیماری های مزمن پوستی ساخته شده است.

کرم آرام بخش Zion Health
کرم آرام بخش Zion Health

گیاهانی که در ساخت این کرم آرام بخش استفاده می شود، توانایی های درمانی خاص خود را دارند. آنها به خنثی کردن آلاینده ها کمک می کنند و پوست را از واکنش های نامطلوب ناشی از سلول های مرده دور نگه می دارند.

کرم آرام بخش Zion Health قرمزی، خارش، خشکی و سایر حساسیت های پوستی را کاهش می دهد. این کرم همچنین به نرمال کردن pH پوست کمک می کند و رطوبت را برای محافظت در برابر محرک های آینده حفظ می کند.

ضد چروک خاک رس Ageless

کرم ضد چین و چروک Zion Health Ageless Clay به سفت نگه داشتن پوست کاربران و عاری از چین و چروک کمک می کند. مزیت این کرم این است که برای رفع چین و چروک پوست را خشک نمی کند.

کرم ضد چروک Zion Health Ageless Clay
کرم ضد چروک Zion Health Ageless Clay

این کرم محصولات طبیعی مانند اسید میوه و اسیدهای آمینه را با مواد معدنی یونی ترکیب می کند تا به جلوگیری و کاهش خطوط پوست کمک کند. این کرم همچنین حاوی غلظت بالایی از ویتامین C و اسیدهای چرب برای روشن شدن و بهبود ظاهر پوست است.

اسکراب پاک کننده عمیق پوست سر و مو

پاکسازی عمیق پوست سر و اسکراب مو برای زنده کردن موهای مرده ساخته شده است. در پنج رایحه مختلف عرضه می شود. کارشناسان آن را به طور خاص برای موهای شکننده طراحی کردند.

اسکراب پاکسازی عمیق پوست سر و مو Zion Health
اسکراب پاکسازی عمیق پوست سر و مو Zion Health

ترکیبی از لایه برداری ملایم و مواد مغذی نافذ، پوست سر را تمیز می کند تا محیطی سالم برای رشد مو ایجاد کند. این کرم طیف وسیعی از ناخالصی ها و روغن اضافی را از بین می برد. این کرم همچنین به احیای سلول های مو برای بهبود رشد مو کمک می کند. دارای ترکیبات طبیعی مانند ویتامین E، بیوتین، روغن آرگان و مواد معدنی یونی از خاک رس مونت موریلونیت کلسیم است که به رشد مو کمک زیادی می کند.

بررسی نحوه استفاده از Zion Health

مشتریان می توانند دستورالعمل نحوه استفاده از هر محصول را روی بسته بندی و همچنین در وب سایت شرکت مشاهده کنند. در بیشتر موارد، این شامل اعمال ملایم محصول روی پوست است. محصولات باید دور از چشم نگهداری شوند مگر اینکه به طور خاص برای این منظور طراحی شده باشند.

بررسی هزینه سلامت صهیون

محصولات Zion Health ممکن است برای برخی از مشتریان بسته به تعداد دفعات استفاده از اقلام گران باشد. به طور کلی، هزینه ها بر اساس نوع و مقدار محصول متفاوت است.

بسیاری از محصولات پوستی، مانند کرم آرام بخش، حدود 12 تا 15 دلار با برخی از اندازه های کوچکتر و اقلام کمتر از 4 دلار قیمت دارند.

محصولات ضد پیری قیمت بالاتری دارند، حدود 40 دلار. برخی از محصولات کوچک حدود 15 دلار هستند. از طرف دیگر، محصولات دقیق تر مانند کرم ضد چروک Ageless Clay 50 دلار هستند.

این خمیردندان بر اساس فرمولاسیونی که به بنیانگذار شرکت در مبارزه با بیماری لثه کمک کرد، 8 دلار است.

سایر نقاط قیمت تخمینی عبارتند از:

  • شامپو، نرم کننده و سایر محصولات مراقبت از مو: 20 دلار
  • دئودورانت: 10 دلار
  • سلامت پوست سر: 20 دلار
  • صابون: 7 دلار

ارسال در داخل ایالات متحده برای سفارش های بالای 30 دلار رایگان است.

بررسی های دیگر صهیون سلامت

هنگامی که به دنبال بررسی آنلاین Zion Health هستید، مهم است که اطمینان حاصل کنید که به Zion Health نگاه می‌کنید و نه Zion Healthcare، یک سرویس اشتراک‌گذاری مراقبت‌های بهداشتی غیر مذهبی.

این شرکت برخی از محصولات بهداشتی و زیبایی خود از جمله برخی صابون ها و دئودورانت ها را در آمازون به فروش می رساند. این موارد تقریباً همه دارای رتبه‌بندی 4.5 ستاره یا بالاتر هستند. برخی از محصولات تنها تعداد انگشت شماری از نظرات را دارند در حالی که برخی دیگر بیش از 100 یا بیشتر دارند.

به عنوان مثال، دئودورانت ClayDry Bold Sweet Amber نزدیک به 450 بررسی و امتیاز 4.4 ستاره دارد. اکثر مشتریان می گویند که این محصول به خوبی کار می کند و از مواد طبیعی آن قدردانی می کنند. چند مشتری احساس کردند که محصول خیلی خشک است یا تغییر فرمولاسیون را دوست ندارند.

Zion Health نیز محصولات خود را در سایت شخص ثالث iherb به فروش می رساند. به نظر می رسد در این سایت انتخاب بیشتری نسبت به آمازون وجود دارد. نظرات مشابه هستند و میانگین امتیاز ستاره حدود 4.5 است.

بررسی سیاست حفظ حریم خصوصی صهیون

Zion Health به طور جدی به حفظ حریم خصوصی اطلاعات کاربران متعهد است. این شرکت اطلاعات افرادی را که از وب سایت استفاده می کند در اختیار اشخاص خارجی قرار نمی دهد. اطلاعاتی که هنگام بازدید از سایت ارائه می دهید برای انجام سفارش شما استفاده می شود.

اطلاعات جمع‌آوری‌شده شامل نام کامل کاربر، آدرس پستی، آدرس ایمیل، شماره تلفن یا هر اطلاعات مرتبط دیگری است، اما محدود به آن نیست.

ژنومیک سحابی

Zion Health یک شرکت بهداشتی و زیبایی با کیفیت است که در درمان‌ها و کرم‌های پوستی تخصص دارد. این محصولات با استفاده از مواد طبیعی خاک رس تولید می شوند و به مشتریان جایگزینی برای محصولات سنتی می دهند. امتحان کردن محصولات زیبایی جدید یا متفاوت تنها یک راه برای بهینه سازی سلامت روزانه شماست.

اگر می خواهید اطلاعات عمیقی در مورد سلامت خود داشته باشید، به ویژه در مورد اینکه چگونه ژنتیک روی پوست شما تأثیر می گذارد و چرا ممکن است بزرگتر از سن خود به نظر برسید، Nebula Genomic شرکتی است که باید بررسی کنید.

Nebula Genomics یک شرکت آزمایش ژنتیک است که می توانید برای انجام یک آزمایش DNA جامع به آن اعتماد کنید. با 30 برابر توالی ژنوم کامل، کیت هر ژن را در ژنوم انسان تجزیه و تحلیل می کند. این تنها با 0.2 درصد سایر آزمایشات ژنتیکی خانگی مقایسه می شود.

سحابی شامل گزارش هایی در مورد متابولیسم، تناسب اندام، ایمنی، اصل و نسب و موارد دیگر است. علاوه بر این، با به‌روزرسانی‌های منظم، گزارش‌های شما می‌توانند شما را در جریان آخرین تحقیقات ژنتیکی قرار دهند.

آیا بررسی Zion Health ما را دوست داشتید؟ می‌توانید نظرات بیشتری را در وبلاگ ما بخوانید و راهنمای کامل ما را در مورد بهترین کیت آزمایش DNA و سایر آزمایش‌های خانگی بررسی کنید.

همچنین می توانید بررسی های ما را در مورد سایر کاتالوگ های آنلاین مانند Arbonne و خدمات نسخه ضد پیری مانند AgelessRx بخوانید. یا ممکن است به شرکت هایی مانند Elysium Health و Tru Niagen علاقه مند باشید که مکمل هایی را برای کمک به حفظ سلامت سلولی با افزایش سن ارائه می دهند.