خانواده‌های آسیب‌پذیر در جنوب غرب لندن از جعبه‌های غذا سود می‌برند


پروژه های BRITE Box و The Good Food Co-op از غذا به عنوان نیروی خوبی در موسسه خیریه Voices of Hope مستقر در کینگستون استفاده می کنند.

پروژه BRITE Box جعبه های غذایی هفتگی حاوی مواد تشکیل دهنده، راهنمای دستور العمل چاپ شده همراه با عکس و مراحل مصور در مورد نحوه طبخ یک غذای سالم با هم به عنوان یک خانواده را ارائه می دهد.

اکنون با کمک خیریه ها، مدارس و مقامات، به 430 خانواده و 1700 نفر در هفته رسیده است، این ابتکار توانسته است آسیب پذیرترین خانواده ها را در سراسر کینگستون، ریچموند و ساوتوارک شناسایی و به آنها کمک کند.

مدیر عملیات و توسعه نیک داوسون گفت: “غذا می تواند افراد را هم از نظر جسمی و هم از نظر احساسی تغذیه کند، این یک راه عالی برای گرد هم آوردن افراد است.”

این ابتکار با هدف تأثیرگذاری بر موضوع جدی و رو به رشد ناامنی غذایی کودکان به شیوه ای سرگرم کننده و خانوادگی و همچنین گرد هم آوردن خانواده ها در مورد غذا، توسعه مهارت های آشپزی با اعتماد به نفس استفاده از آنها و ایجاد رابطه سالم با غذا است.

جعبه های BRITE. اعتبار تصویر: نیک داوسون، BRITE Box، Voices of Hope

پروژه BRITE Box از ابتکار قبلی Voices of Hope “غذا روی چرخ” که خدماتی را برای گروه های آسیب پذیر در طول همه گیری کووید-19 ارائه می کرد، بوجود آمد.

در ژوئن 2020 اولین جعبه مواد برای وزغ در سوراخ همراه با راهنمای دستور غذا برای 17 خانواده که دچار ناامنی غذایی بودند ارسال شد.

تأثیر مثبت این اولین جعبه‌ها فوری بود و با کمک شورا، گروه‌های محلی و یک تیم داوطلب، به زودی 250 خانواده هر جمعه جعبه‌هایی را در سراسر منطقه دریافت کردند.

نیک داوسون گفت: “ما مفتخریم که به لطف حمایت های مالی، شرکا و داوطلبانمان می توانیم به خانواده های زیادی دسترسی پیدا کنیم.”

یک ارزیابی اخیر که توسط دانشگاه کینگستون انجام شد نشان داد که 93٪ از مردم تجربه مثبتی داشتند، 95٪ گفتند که دوباره از دستور العمل ها استفاده می کنند و 87٪ گفتند که فرزندانشان غذای جدید را امتحان کردند زیرا در فرآیند پخت و پز شرکت داشتند.

BRITE Box با AFC Youth، Project X، Kingston Young Carers و D of E شاگردان کار کرده است، با ارائه کیت های غذا برای تهیه در خانه و با ارائه کلاس های آشپزی زنده.

این فرصتی برای ایجاد مهارت‌ها، اعتماد به نفس و یادگیری نحوه تعامل با دیگران و به اشتراک گذاشتن داستان‌ها یا تجربیات در طول فعالیت، در کنار فرصت‌های داوطلبانه هفتگی است که برای همه سطوح در این طرح باز است.

شریک BRITE Boxes ماموریت جنوب لندن پروژه را در Southwark اداره می‌کند و در حال حاضر یک مکان Elmbridge در حال راه‌اندازی است، در آینده شرکای بیشتری این پروژه را قادر می‌سازند تا توسعه یابد و به همه کسانی که نیاز دارند دسترسی پیدا کند.

یکی از خانواده‌های شرکت‌کننده در این پروژه می‌گوید: «این یک طرح عالی است که بخشی از آن باشیم و به معنای واقعی کلمه به ما یک وعده غذایی بدهیم، روزهایی که تمام شده‌ایم و هیجان‌انگیز است».

ابتکار اضافی مبتنی بر غذا Voices of Hope The Good Food Co Op است که هدف آن فراهم کردن غذای سالم در دسترس، مقرون به صرفه و الهام بخش برای همه است.

جعبه مواد غذایی خوب شرکت. اعتبار تصویر: نیک داوسون، The Good Food Co Op، Voices of Hope

از نوامبر 2020، با استفاده از اسپری مدل غیرانتفاعی، جعبه های میوه و سبزیجات رایگان بسته بندی شده و با کمک داوطلبان و تامین کنندگان محلی تحویل داده شده است.

تمام سودها صرف ارائه جعبه های یارانه ای به خانواده های محلی نیازمند می شود.

جعبه‌ها در اندازه‌های مختلفی همراه با دستور العمل‌ها و کلاس‌های آشپزی آنلاین که از جامعه کینگستون تهیه شده‌اند، ارائه می‌شوند.

این ابتکار با هدف حمایت از کشاورزان محلی با استفاده از محصولات تازه سالم با کیفیت بالا، در حالی که منابع پایدار و اخلاقی را تامین می‌کند، انجام می‌شود.

Greener Greens، یک کسب‌وکار تحویل ارگانیک مبتنی بر ساری، تامین‌کننده Good Food Co-op است، آنها محصولات تازه را از تولیدکنندگان محلی و مستقل که توسط Soil Association تایید شده است، تامین می‌کنند.

گرینر اند گرینز پس از تامین منبع تولیدکننده مستقل محصولات بدون اسپری با کیفیت بالا، خط تولیدی بدون اسپری راه اندازی کرد که در آن 200 خانواده هورشام هر هفته از آن بهره مند شدند.

این امر باعث ایجاد رابطه بین Greener Greens و The Good Food Co Op شد که تمام محصولات جعبه‌ای عاری از کودهای مصنوعی و آفت‌کش‌های شیمیایی بود.

واکنش‌های مثبت یک پایگاه مشتری وفادار و مجموعه‌ای از سازمان‌ها را ایجاد کرد که اکنون در این پروژه مشارکت دارند، از جمله: Growbaby، Staywell، Homestart، CAP، Achieving for Children و Refugee Action.

نیک داوسون گفت: “در جامعه تمایلی وجود دارد که به دیگران کمک کند و مشتریان بدانند که با ثبت نام برای جعبه میوه و سبزیجات به افراد محلی کمک می کنند تا به همان محصولات خوشمزه دسترسی مقرون به صرفه داشته باشند.”

به گفته The Good Food Co Op، این اخلاق «جامعه، برای جامعه» برای ساکنان محلی چیزی جدید و گمشده بود، اما چیزی بود که به وضوح مورد نیاز بود.

این شرکت تضمین می‌کند که درآمد مانعی برای محصولات تازه سالم، کاهش ضایعات و مازاد در سیستم غذایی گسترده‌تر و مشارکت در حمایت برای بهبود مسائل اجتماعی-اقتصادی نیست.

هر دو ابتکار با هدف ارائه امید ملموس به کسانی که با ناامنی غذایی کودکان و دسترسی به محصولات سالم دست و پنجه نرم می کنند، با استفاده از غذا به عنوان نیروی خیر و در عین حال ایجاد فرهنگ زندگی سالم برای همه، دست و پنجه نرم می کنند.

Voices of Hope پروژه های اجتماعی بسیار بیشتری دارد و گروه های کر مختلف به روی جامعه باز است، برای اطلاعات بیشتر یا مشارکت، اطلاعات بیشتری در اینجا وجود دارد.

اعتبار تصویر ویژه: نیک داوسون، BRITE Box، Voices of Hope