درباره عطر کرید اونتوس | مشخصات ادکلن Creed Aventus For him


درباره عطر کرید اونتوس

عطر اونتوس محصولی بسیار محبوب از برند فرانسوی کرید می‌باشد که از همان سالی که به بازار عرضه شد، در دسته پرفروش‌ترین عطرهای دنیا قرار گرفت. عطر کرید اونتوس این روزها از جمله محبوب‌ترین عطرهای مردانه جهان است، که در سراسر دنیا هنوز هم فروش رفته و توسط آقایان شیک‌پوش استفاده می‌شود.

تاریخچه برند کرید

برند کرید یک خانه عطر و ادکلن است که انحصاراً برای تولید عطرهای نیش و سلطنتی پایه‌گذاری شده است. این برند در سال ۱۷۶۰ توسط جیمز هنری کرید در شهر لندن بنا نهاده شد و شروع به تولید عطرهای اختصاصی و سفارشی برای خاندان سلطنتی کرد. اما در حدود یک قرن بعد به درخواست ملکه آن زمان فرانسه، به فرانسه انتقال پیدا کرد تا برای خاندان سلطنتی آن کشور در دسترس بهتری قرار داشته باشد.

در قرن نوزدهم، خاندان سلطنتی کشورهای مختلفی از جمله اتریش، مجارستان و روسیه نیز مشتری بسیار خاص و پیگیر این برند بودند، تا کم‌کم اشراف، دوک‌ها و دوشیزه‌ها و سیاستمداران نیز به جمع خواستاران عطرهای برند کرید پیوستند.

تا قبل از عطر اونتوس، عطرهای بسیاری از جمله Green Irish Tweed, Millesime Imperial, Silver Mountain Water, Spring Flower, Himalaya and Original Vetiver توسط این برند تولید شدند و همگی بسیار محبوب و پرطرفدار بوده‌اند. هنوز هم عطرهای زیادی از این برند از جمله ادکلن‌های پرچم‌دار دنیا هستند، اما عطر کرید اونتوس مردانه جایگاه دیگری در میان مردم دارد.

ساخت و عرضه عطر کرید اونتوس

درباره عطر کرید اونتوس ( AVENTUS ) مردانه باید گفت، در سال ۲۰۱۰ توسط این برند به بازار عرضه شد و خیلی زود به جایگاه بسیار والایی در صنعت عطر و ادکلن دست پیدا کرد. عطاران عطر اونتوس شامل افراد زیادی از جمله اولیویه کرید سیکس جنریشن، اروین کرید سون جنریشن، ژان کریستوف هری ژان و کریستوف هری هستند، که زمان و انرژی بسیاری صرف ساخت این عطر کرده و منجر به این شدند که تبدیل به یکی از پرطرفدارترین عطرهای دنیا شود.

رایحه عطر کرید اونتوس

عطرهای مردانه به طور عمده با روایح سنگین چوبی و چرمی ساخته می‌شوند یا بهتر است بگوییم که مردان بیشتر عطرهایی با این نوع رایحه‌ها را می‌پسندند. با این حال، اونتوس با نت‌های میوه‌ای و سبک‌تر از جمله عطرهایی بود که انقلابی در طبع و سلیقه مردانه بر پا کرد.

عطر اونتوس در دسته عطرهای چایپر میوه‌ای جای می‌گیرد و طبعی خنک دارد. مهم‌ترین شاخصه درباره ادکلن کرید اونتوس ، وجود نت‌های سیب – آناناس در تمام طول مدت زمان تغییر و تثبیت رایحه آن است. اونتوس از ‌نت‌های بسیار زیادی تولید شده است، اما پایه آن را همین نت سیب و آناناس تشکیل می‌دهد. سایر نت‌های ادکلن مردانه اونتوس به این شرح هستند:

اسانس اولیه: ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه و آناناس

اسانس میانی: رز، نعناع هندی ، یاس، چوب درخت قان

اسانس پایه: مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر

در ابتدای استشمام رایحه این عطر، در کنار نت سیب – آناناس، عطر خاص ترنج و انگور فرنگی سیاه نیز بسیار غالب است، اما رفته رفته و با گذر زمان، از شدت آن کاسته می‌شود و رایحه رز، نعناع هندی، یاس و چوب درخت قان جای خود را به این نت‌ها می‌دهد. با این‌که فضا کمی از فضای میوه‌ای خالص فاصله می‌گیرد و به فضایی آروماتیک بدل می‌شود، همچنان می‌شود بوی سیب و آناناس را احساس کرد. در آخر با رایحه مشک، وانیل، عنبر و خزه درخت بلوط به ثبات رسیده و کمی فضا را گرم‌تر می‌کند. نیازی به گفتن نیست که از مشخصات کرید اونتوس اصل پا برجا بودن همیشگی رایحه سیب و آناناس است.

به طور کل، عطر اونتوس مردانه رایحه‌ای کلاسیک و در عین حال جوان و سرزنده دارد.

معرفی ادکلن کرید اونتوس

موقعیت و فصل‌های مناسب استفاده از عطر کرید اونتوس

در ادامه معرفی ادکلن کرید اونتوس، برای استفاده در موقعیت‌های رسمی مثل مهمانی‌ها، جلسات کاری، قرارهای آشنایی و عاشقانه و … گزینه بسیار مناسبی است. اونتوس جلوه‌ای از جذابیت‌های مردانه را در رایحه خود جای داده است که استفاده از آن‌ موجب نمایانگر شدن هر چه بیشتر این جذابیت‌ها در افراد می‌شود. استفاده از عطرهایی مثل اونتوس می‌تواند تصویر شما را به عنوان فردی محکم و با عزت نفس در ذهن دیگران تثبیت کند. و از آن‌جایی که طبع آن خنک است، استفاده از آن را در فصل بهار و تابستان پیشنهاد می‌کنیم.

عطر مکمل ؛ کرید اونتوس زنانه

با توجه به بازخورد عالی، فروش بالا و نظرات در مورد عطر کرید اونتوس، نسخه زنانه آن نیز وارد بازار شد. اونتوس زنانه به اندازه نسخه مردانه آن در میان زنان محبوبیت دارد. اونتوس زنانه نیز عطری چایپر میوه‌ای با طبع خنک است و نت سیب نیز درست مثل اونتوس مردانه، در آن احساس می‌شود. تفاوت اولیه این دو نسخه، جابه‌جا شدن نت آناناس با نت لیمو ترش است. در پله‌های اولیه رایحه عطر اونتوس زنانه، نت‌های ترنج، لیمو ترش، سیب، نعناع هندی، بنفشه و فلفل صورتی به مشام می‌رسند و در ادامه، با فضایی نسبتاً مشابه با اونتوس مردانه نت‌های مشک، رز، چوب صندل سفید و بوته وحشی جاوی وارد شده، در حالی که سیب و لیمو ترش همچنان پای ثابت رایحه این عطر هستند. در آخر نیز با ورود رایحه کهربا، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه، هلو و یاس بنفش، رایحه آن به ثبات می‌رسد.

عطر کرید اونتوس زنانه

عطرهای مشابه با کرید اونتوس

در دنیای عطر و ادکلن، وقتی عطری در بین مردم محبوبیت بسیار ویژه پیدا می‌کند، می‌توان این نتیجه را گرفت که ترکیبات آن، ترکیباتی بسیار امن و مورد پسند برای عموم مردم است. در نتیجه این امر، بسیاری از برندها عطرهای مشابه با ادکلن‌های بسیار معروف تولید می‌کنند، چرا که در وهله اول این کار مشتریان بسیار بیشتری را به سوی محصولشان جلب می‌کند و ثانیاً می‌توان مطمئن بود که عطری سازگار با سلیقه مردم ساخته شده است.

پس از معرفی ادکلن کرید اونتوس عطرهای مشابه با آن شامل:

  • آرماف کلاب دِ نویت اینتنس
  • جانوین ادونچر
  • مرسدس بنز سلکت
  • جوزف ماین پورهوم
  • مونت بلانک اکسپلورر

چرا عطر کرید اونتوس گران و پرفروش است ؟

هنگام خرید عطرهای بسیار محبوب از برندهای معروف، باید بدانید که شما نه فقط برای عطر خریداری شده، بلکه برای نام برند آن نیز هزینه می‌کنید. از علل گران بودن اونتوس، اصالت و قدمت و تاریخچه برند آن است. از دلایل فروش زیاد در کنار تمام مشخصات عطر کرید اونتوس مردانه همچون رایحه بی‌نظیر، نام و آوازه برند کرید است که برای آن، تاییدیه و اعتبار رقم زده است.

چگونه کرید اونتوس اصل را از تقلبی تشخیص دهیم ؟

در وهله اول باید بدانید که کرید اونتوس اصل قیمت بالایی داشته و اگر فروشگاه‌هایی آن را با قیمت پایین‌تر به شما عرضه کردند، می‌توانید به سادگی تشخیص بدهید که آن عطر فیک است. همچنین شما می‌توانید با اسپری کردن عطر روی پوست خود، رایحه آن، میزان ماندگاری و سیر تغییرات رایحه را بسنجید. در تشخیص و بررسی عطر کرید اونتوس از روی بسته بندی، باید بدانید عطرهای اصل بسیار تمیز و مرتب بوده و تشخیص و تمایز آن از بسته بندی تقلبی با کمی دقت و تیزبینی امکان پذیر است.



منبع