لندن یکی از مقرون به صرفه ترین شهرهای بریتانیا برای گیاهخواری است


تحلیل جدید رستوران های وگان نشان می دهد که لندن یکی از مقرون به صرفه ترین شهرهای بریتانیا برای زندگی با رژیم غذایی گیاهی است.

بر اساس یک مطالعه اروپایی در مورد رستوران‌های گیاه‌خواری، پایتخت در فهرست مقرون‌به‌صرفه‌ترین شهرها برای وگان‌ها، پس از گیاهخواری، در رتبه هفتم قرار گرفت.

لندن امتیاز 27.30 از 100 را در مقایسه با لیورپول که با امتیاز 68.09 در صدر جدول قرار دارد به دست آورد.

طبق تحقیقات، میانگین قیمت رستوران های وگان در لندن 27.47 پوند است و 16.42 درصد از وعده های غذایی رستوران های وگان کمتر از 17.09 پوند قیمت دارند.

مقرون به صرفه ترین شهرهای بریتانیا برای وگان بودن

و فیلیپ زی، خالق شبکه های اجتماعی، که به مدت چهار سال وگان بوده، موافق است که لندن یکی از بهترین مکان ها برای وگان شدن است.

زی گفت: «همه زنجیره‌های بزرگ گزینه‌های وگان و حتی منوهای کامل وگان دارند. همچنین بسیاری از رستوران های وگان باورنکردنی در لندن نیز وجود دارد، صحنه وگان اینجا شگفت انگیز است!

«بیشتر دوستان صمیمی من گیاهخوار نیستند و من هرگز هنگام غذا خوردن با آنها مشکلی نداشته ام. ما می توانیم به معنای واقعی کلمه هر جا غذا بخوریم و من خوب خواهم شد.

لندن بهترین گزینه ها و انعطاف پذیری وگان را در مقایسه با سایر شهرهای بریتانیا دارد.

متیو کاکس، یکی از لندن‌نشین‌ها، که دو سال است وگان بوده است، افزود: «من مقایسه خوبی ندارم، اما در مقایسه با باکینگهام‌شایر که در اصل اهل آن هستم، لندن بهتر است.

شاید به این دلیل باشد که تعداد افراد بیشتری وجود دارد، صاحبان مشاغل احساس می کنند فرصت بزرگتری برای جذب طیف وسیع تری از مردم وجود دارد.

به نظر نمی رسد که بحران هزینه زندگی تاثیر زیادی بر سبک زندگی آنها داشته باشد، زیرا هر دو می گویند در حالی که قیمت محصولات لبنی جایگزین ممکن است نسبتاً بالاتر از محصولات غیر گیاهی باشد، قیمت میوه ها و سبزیجات به طور قابل توجهی پایین تر از گوشت ها

زی گفت: «بدون شک، بحران هزینه‌های زندگی بر بسیاری از بخش‌های سبک زندگی ما در لندن، صورت‌حساب، سفر و غیره تأثیر گذاشته است، اما من فکر نمی‌کنم که وگانیسم یکی از آنها باشد.

باز هم، اگر به جایگزین‌های گوشت و لبنیات گران قیمت تکیه می‌کنید، بله، با توجه به شرایط موجود، می‌تواند دشوارتر باشد، اما اگر سبزیجات، حبوبات، غلات، میوه‌ها و غیره را پایه بیشتر وعده‌های غذایی خود قرار دهید، آنگاه کمتر می‌شود. یک ضربه.»

کاکس اضافه کرد: «خرج 30 پوند یا بیشتر در یک بار برای چیزهای چند ماهه، در شرایط آب و هوایی کنونی کمی سخت است. اما در غیر این صورت، در طرح بزرگ چیزهایی که تصور می‌کنم، به همان اندازه یا کمتر از بسیاری از مردم آن را احساس می‌کنم.»