ماریا جی فولام ریورساید: یک موفقیت خوشمزه ایتالیایی


پس از افتتاح اخیر آن در رودخانه فولام در ماه نوامبر، لندنی‌ها تصمیم گرفتند بررسی کنند که آیا رستوران معروف غذاهای دریایی ایتالیایی Maria G’s شایسته ستایش است یا خیر.

پس از نمونه برداری از بخش قابل توجهی از منوی آن، به بحث و بررسی پرداختیم و به این نتیجه رسیدیم که قطعاً همینطور است.

این رستوران تمام جذابیت های ساحل ایتالیا را با پیچیدگی غذاخوری های بلند پرواز در لندن دارد و نوستالژی سرآشپز رابین گیل از کار در سواحل مارینا دل کانتون ایتالیا را به رودخانه تیمز کمی خنک فولام می آورد.

پیشخدمتی به ما گفت که دو هفته اول بسیار شلوغ بود و حتی یک لحظه خسته کننده در شیفت نبود.

هنگامی که برای اولین بار وارد درهای رستوران ماریا جی می شوید، می دانید که در حال پذیرایی هستید.

کارکنان از شما به یک بار پر زرق و برق خوش آمد می گویند، جایی که آماده هستند تا لیستی از کوکتل های پر زرق و برق را برای شما در حالی که در قسمت استراحت راحت نشسته اید، تهیه کنند.

نور کم در بار فضایی آرام را ایجاد می کند و مکانی ایده آل برای تماس با دوستان پس از یک روز سخت در دفتر است.

سفر به دریای ایتالیا: ماریا جی کاریزماتیک و پیچیده است

این رستوران تمام جذابیت های ساحل ایتالیا را با پیچیدگی غذاخوری های بلند پرواز در لندن دارد و نوستالژی سرآشپز رابین گیل از کار در سواحل مارینا دل کانتون ایتالیا را به رودخانه تیمز کمی خنک فولام می آورد.

دکور مدرن و با رنگ آبی این رستوران که نشان‌دهنده ریشه‌های ساحلی آن است، بسیار آرام‌بخش است و با صحبت‌های آرام از میزهای همسایه و موسیقی ملایم بالای سر، کاملاً راهی برای فرار از شلوغی و شلوغی زندگی لندن است.

آشپزخانه اوپن، یکی از ویژگی های منحصر به فرد رستوران، به شما این امکان را می دهد که درست در مقابل سرآشپزها بنشینید و تمام استعدادهایی را که در وعده غذایی شما وجود دارد، مشاهده کنید.

گزینه نشستن روی صندلی های بلند یا پشت میز معمولی رستوران را برای همه قابل دسترس می کند.

شفاف: مراقب باشید که غذایتان جلوی شما پخته شود

سنگ مرمر، میزهای صیقلی، شمع های کوچک و اثاثیه ظریف صحنه را برای یک تجربه ناهار خوری ظریف تر آماده می کند.

این مکان ایده آل برای یک وعده غذایی رمانتیک یا دنج است، و نه آن گونه که برای صرف غذا با کودکان جوان تر، شاید کمی پر سر و صدا باشد.

وقتی نوبت به غذا می‌رسد، ماریا جی مورد آزمایش قرار گرفت، زیرا باید برای یک غذاخور مقاوم به گلوتن آماده می‌شد، که با توجه به غذاهای سنتی ایتالیایی سرشار از گلوتن، می‌توانست یک کابوس کامل باشد.

در شروع غذا با مجموعه ای از غذاهای آنتی پاستی، از زیتون، ریکوتا کاپوناتا، بدون گلوتن و بشقاب گوشت های پخته شده ایتالیایی و ترشی های خانگی نمونه گرفتیم.

بدون گلوتن: ایتالیایی ترین رژیم غذایی دوستانه نیست

در حالی که گوشت های پخته شده بسیار تازه بودند، کاپوناتا برجسته بود.

با ریکوتای بسیار سبک که طعم‌های خاکی‌تر آجیل‌های کاج را متعادل می‌کند و شیرینی کشمش‌های پخته‌شده، این پیش‌غذا طعمی فوق‌العاده داشت.

آنتی پاستی ها با یک لیوان شراب سفید Verdicchio، که کمی بادام برای غذاها تعریف می شود، لذت می بردند.

تمام شرابی که در طول شب چشیده شد توسط کارکنان پیشنهاد شد و آنها در توصیه های خود بسیار آگاه بودند، زیرا هر کدام به خوبی غذاها را تکمیل می کردند.

در مرحله بعد، به داخل آگنولوتی شاه بلوطی شیرجه زدیم، با پاستا که جایگزین ماکارونی با شاه بلوط شده بود، گلوتن نداشتیم، و لینگوئینی جوهر ماهی مرکب، در کنار یک لیوان از رزه امضای رستوران.

در حالی که ماکارونی بدون گلوتن برای کسانی که حساسیت داشتند یا حساسیت داشتند وجود نداشت، نسخه بدون گلوتن آگنولوتی شاه بلوط، با شاه بلوط اضافی به عنوان جایگزین، هنوز یک غذای سالم و دلچسب بود.

شاه بلوط خاکی و در عین حال خامه ای، بدون اینکه خیلی غنی باشد، به موقع به فصل جشن اشاره کرد و خرده ای در بشقاب نماند.

لذیذ: یک وعده غذایی مقوی و مقوی

همانطور که پیشخدمت به ما گوشزد می‌کرد که جوهر ماهی مرکب مورد علاقه رستوران است، انتظارات زیادی برای برآورده شدن داشت.

با این حال، پس از چشیدن ماکارونی خوش طعم، متوجه شدیم که این ستایش نسبتاً نسبت داده شده است: صدف‌ها و خروس‌ها با ظرافت در سس کره‌ای بافته شده‌اند، و صدف‌های ترد تغییر خوشایندی در بافت ایجاد کرده‌اند.

سپس، درست زمانی که فکر می کنید سیر شده اید، ماریا جی شما را وسوسه می کند که یک غذای دوم را انتخاب کنید.

ما پولاک کباب شده را با Sauvignon Blanc امتحان کردیم، و اگر قبلاً توسط ماهی مرکب امضا نشده بود، ماریا جی مطمئناً می داند که چگونه ماهی بپزد.

گرده بسیار لطیف بود، در حالی که بسیار تازه بود به راحتی از هم جدا می شد.

ماریا جی که روی تختی از نخود، آجیل کاج، کشمش پخته شده و پوره مینسترا نرا نشسته بود، بار دیگر موفق شد مجموعه ای از طعم های خاکی و شیرین را در یک ترکیب هماهنگ ترکیب کند.

ملایم و عالی: گرده کاملاً پخته شده بود

ما همچنین از دنده گوشت گاو پخته شده در کیانتی نمونه برداری کردیم که با یک طرف پولنتای نرم همراه بود.

جایی که اغلب ممکن است گوشت گاو به دلیل سنگین یا سفت بودن مورد انتقاد قرار گیرد، این غذای گوشت گاو بسیار آبدار بود.

پولنتای نرم به خوبی گوشت گاو را تحسین می کرد و همچنین طعم لذیذی را برای غذا فراهم می کرد. رویه سالسا ورد گوشت گاو را غنی می کند و در یک کاسه کوچک در کناره قرار می گیرد و به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید چقدر می خواهید اضافه کنید.

در نهایت، در آخرین ایستگاه از چهار غذای فوق‌العاده، سوربت ماندارین فوق‌العاده با طراوت و موس شکلات تیره فندقی را سرو کردیم، که هر دو پایانی دلپذیر برای یک عصر خوشمزه بود.

پایان دلپذیر شب: دوره پایانی با طراوت

اگر کارکنان دقت و مهربان نبودند، نیمی از آرامش و لذت را نداشت.

لمس‌های ظریف کوچک و رفتارهای شخصی کنار میز باعث می‌شود احساس مراقبت و ارزشمندی داشته باشید و به شما اجازه می‌دهد تا کاملاً آرام شوید.

پس از فرار لندنی ها به آمالفی-آن-تیمز، ما شکی نداریم که رستوران فولهام ماریا جی مکانی است که باید در لیست رستوران های لندنی برای بازدید باشد.

اگر مشتاق فرار از شب های سرد زمستان هستید، چرا به خود اجازه ندهید که به ساحل آمالفی منتقل شوید و گرمای ایتالیا را از ماریا جی که به تازگی افتتاح شده در رودخانه فولهام تابش می کند احساس کنید.