قیمت شکلات داغ در هفت بازار کریسمس لندن


قیمت شکلات داغ در بازارهای کریسمس لندن در سال 2023 متفاوت بود و تا حد زیادی با هزینه اجاره در مناطق بازار مطابقت داشت.

از میان هفت بازار کریسمس لندن ارزیابی‌شده، بازارهای جشنواره زمستانی ساوت‌بانک و بازارهای پل بریج گران‌ترین شکلات داغ کریسمس لندن را با قیمت ۴ پوند و بازار کینگستون با ۲ پوند ارزان‌ترین شکلات را داشتند.

مانند بسیاری از فعالیت‌های دیگر در سال 2023، بحران هزینه‌های زندگی بیش از انتخاب مردم برای گذراندن وقت در بازارهای کریسمس در این زمستان بیشتر شد.

امیلی آکرز، 25 ساله، گفت: «سخت است که بین هدایای باکیفیت از صنعتگران محلی برای عزیزانتان انتخاب کنید و هدایای ارزان‌تری را که می‌توانید آنلاین بخرید، انتخاب کنید.

چگونه باید بین ابراز عشق و پرداخت اجاره انتخاب کنیم؟

با این حال، برای دیگران، روح تعطیلات بر پس انداز پیشی گرفت.

سالی هارپلی که متوجه شد 150 پوند در بازار کریسمس لندن خرج می کند، از انتخاب خود برای ولخرجی پشیمان نیست.

این جوان 26 ساله گفت: “تجمل رفتن به بازارهای کریسمس به عنوان یک بزرگسال با جریان درآمد خودم باعث می شود که واقعاً در کودکی قادر به پرداخت چنین چیزهایی نباشم.”

با فهرست زیر از بازارهای کریسمس لندن، افراد آگاه از هزینه می توانند بدانند که پول آنها تا کجا می برد.

بازار کریسمس کینگستون

ارزان‌ترین شکلات داغ در این فهرست را می‌توانید با قیمت ۲ پوند در بازار کریسمس کینگستون پیدا کنید.

مطمئناً، ممکن است مجبور شوید برای رسیدن به آنجا هزینه بلیط راه آهن جنوب غربی را بپردازید، اما هنگامی که در کینگستون هستید، خرید شکلات داغ شما ضرری نخواهد داشت.

بازار شبه جزیره گرینویچ

این بازار غرفه های زیادی نداشت، اما آنچه را که آنها در فعالیت های شلوغ کمبود داشتند، با شکلات های داغ با قیمت مناسب 3.40 پوند جبران کردند.

کریسمس در میدان لستر

کریسمس در میدان لستر که توسط Underbelly اداره می شود 3.50 پوند هزینه دارد. هزینه ای مناسب برای مرکز لندن. با این حال، برای صف های طولانی، شلوغی و چک چمدان برای ورود آماده باشید.

کریسمس در میدان ترافالگار

همچنین توسط Underbelly اداره می شود، جای تعجب نیست که کریسمس در میدان ترافالگار نیز 3.5 پوند هزینه داشته باشد.

صف شکلات داغ در میدان ترافالگار کوتاهتر بود، تنها پنج دقیقه پیاده روی از میدان لستر فاصله داشت، بنابراین اگر به دنبال بازاری کمتر شلوغ با همان قیمت هستید، میدان ترافالگار احتمالاً شرط بهتری است.

Twickmas

تویکماس، بازار کریسمس خیابان چرچ تویکنهام، یک غرفه شکلات داغ سازماندهی شده توسط بازار نداشت، اما فروشندگانی داشت که معمولاً در خیابان چرچ کار می‌کنند و کالاهای معمول خود را با ذوق جشن می‌فروشند.

کورتو، کافه ایتالیایی در خیابان چرچ، مانتو شکلات داغ کریسمس را به خود گرفت و در طول مدت بازار آن را به قیمت 3.60 پوند بیرون از مغازه خود می فروخت.

جشنواره زمستانی ساوت بانک

گران ترین شکلات های داغ بازار کریسمس لندن را می توانید در بار Under the Bridge در جشنواره زمستانی Southbank پیدا کنید. هات چاکلت زیر پل هر کدام 4 پوند بود.

غرفه‌های مستقل دیگری نیز در اطراف بازار پراکنده بودند که شکلات‌های داغ را با قیمت‌های مختلف می‌فروختند، اما شکلات‌های داغ بازار رسمی ۴ پوند بود.

پل برج کریسمس در کنار رودخانه

در همان ساحل جشنواره زمستانی Southbank، کریسمس پل لندن در کنار رودخانه، شکلات داغ با همان قیمت گران 4 پوند داشت.

وقتی به هزینه کلی زندگی در این محله ها نگاه می کنیم، اختلاف بین این قیمت ها کمتر تعجب آور می شود.

طبق تحقیقات بازار اجاره خصوصی شهرداری شهر، هزینه یک آپارتمان یک خوابه در هر یک از این کد پستی بین اکتبر 2022 و سپتامبر 2023 به طور چشمگیری متفاوت بوده است.

در کینگستون، میانگین قیمت اجاره برای یک آپارتمان یک خوابه نزدیک بازار بین اکتبر 2022 و سپتامبر 2023، 1355 پوند بود.

در شبه جزیره گرینویچ، میانگین قیمت اجاره برای یک آپارتمان یک خوابه در همان دوره زمانی تقریباً 300 پوند بالاتر و 1645 پوند در ماه بود.

منطقه اطراف تویکماس، با وجود اینکه شکلات های داغ با قیمت بالاتری نسبت به گرینویچ داشت، آپارتمان هایی با قیمت کمی پایین تر داشت و میانگین اجاره یک اتاق خوابه در تویکنهام در واقع یک پوند ارزان تر از کینگستون با 1354 پوند در ماه بین اکتبر 2022 و سپتامبر 2023 بود.

نه میدان ترافالگار و نه میدان لستر، هزینه‌های اجاره را برای کدپستی خاص خود درج نمی‌کنند، زیرا هیچکدام مناطق مسکونی نیستند.

با این حال، از آنجایی که هر دو در بخش وست مینستر هستند، میانگین اجاره برای منطقه اطراف آنها یکسان است، 2386 پوند در ماه برای اجاره یک آپارتمان یک خوابه در وست مینستر.

بنابراین، هر کسی که به دنبال اجاره در آن منطقه است، ممکن است اگر بخواهد آپارتمان خود را بخرد، باید از خرید شکلات داغ کم کند.

شکلات‌های داغ در ساوت‌بانک گران‌تر بودند، اما اجاره‌ها ارزان‌تر از وست اند با آپارتمان‌های یک خوابه به طور متوسط ​​1.739 پوند در ماه در SE1 است.

با این حال، این هنوز به طور قابل توجهی گرانتر از یک آپارتمان یک خوابه در کینگستون است.

درست مانند ساوت‌بانک، شکلات‌های داغ کنار پل برج گران بودند و اجاره‌ها گران هستند اما به اندازه وست‌مینستر گران نیستند.

میانگین اجاره یک آپارتمان یک خوابه در کنار پل تاور نیز 1739 پوند در ماه است.

اگرچه کاهش نوشیدنی‌های فصلی احتمالاً بهترین راه برای پس‌انداز اجاره نیست، اما اگر به دنبال یک فنجان شکلات داغ اما مقرون به صرفه هستید، به نظر می‌رسد کینگستون یکی از ارزان‌ترین انتخاب‌ها از بین این هفت منطقه برای یک آپارتمان است. یک شکلات داغ کریسمس



منبع