غذاهای هندی که شایسته توجه شما هستند


هند کشوری است که به خاطر غذاهایش معروف است. از تنقلات کنار خیابان گرفته تا رستوران های درجه یک، غذاهای هندی چیزی برای همه ارائه می دهد.

بنابراین، چه به دنبال یک لقمه سریع در پایان یک روز طولانی باشید و چه می‌خواهید برخی از دوستانتان را با مهارت‌های آشپزی خود تحت تأثیر قرار دهید. بسیاری از غذاهای خارج از کشور مستحق جایزه هستند.

کاری معروف

کاری معروف را همه می شناسند و حداقل یک بار در طول عمرشان باید آن را امتحان کنند. این یک کلاسیک است و اگر هنوز یکی از آن ها را نخورده اید، چیزی واقعا شگفت انگیز را از دست می دهید.

مرغ تنوری

مرغ تنوری یکی از غذاهای محبوب هند است. این نوعی مرغ ترشی است که به طور سنتی در یک اجاق سفالی به نام تنور پخته می شود و به گوشت رنگ قرمز متمایز و طعم دودی می دهد. این آماده سازی شامل خواباندن مرغ خام در ماست، آب لیمو، نمک و ادویه هایی مانند زیره و پودر فلفل قرمز به مدت حداقل یک یا دو ساعت قبل از پخت است – هر چه بیشتر آن را در تمام آن ادویه های خوش طعم خیس کنید، بهتر است!

نتیجه، تکه های لطیف مرغ تند و لذیذ با حرارت کافی است که بدون زیاده خواهی آنها را جالب کند. بهترین قسمت؟ مرغ تنوری با خیلی چیزهای دیگر به خوبی جفت می شود: برنج. نان (نان تخت هندی)؛ رایتا (یک غذای جانبی مبتنی بر ماست)؛ چاتنی های مختلف؛ لیست ادامه دارد!

بریانی

بریانی یک غذای سنتی هندی با برنج، گوشت (معمولا مرغ)، رایتا (ماست) و سالاد است. این یک تخصص حیدرآباد و لکهنو است، جایی که امپراتور مغول ناصرالدین شاه آن را اختراع کرد. بریانی با رایتا و سالاد در کنار آن سرو می شود.

مرغ تیکا ماسالا

مرغ Tikka Masala یک غذای محبوب در بریتانیا، کانادا و استرالیا است. این شامل تکه های مرغ بدون استخوان در یک سس غلیظ از گوجه فرنگی، خامه، کره و ادویه جات است. سس را اغلب با فلفل قرمز یا فلفل قرمز تند درست می کنند. در رستوران‌های هندی سرتاسر دنیا از آن به عنوان تیکا ماسالا یاد می‌شود. در هند به مرغ تیکا معروف است.

کاری گوشت گوسفند

گوشت گوسفندی نوعی گوشت است که در غذاهای هندی رایج است. این یک غذای اصلی در هند است و اغلب در خانه یا با خانواده مصرف می شود. کاری گوشت گوسفندی معمولاً با گوشت بره درست می‌شود، پس از مرینیت کردن در ماست و در کاری تند که از ادویه‌های هندی داغ تهیه می‌شود. اگر تا به حال در هند سفر می کنید و احساس ماجراجویی می کنید، کمی گوشت گوسفندی امتحان کنید!

بهترین غذای هندی در شهر

اگر بهترین غذای هندی را می‌خواهید، می‌توانید آن را جستجو کنید بهترین غذای هندی نزدیک من در موتور جستجوی گوگل همه چیز را خواهید یافت: تیکا ماسالا مرغ یا کاری بره با برنج پیلو. به یاد داشته باشید که بررسی رستوران های برتر را در Chef Online بررسی کنید.

به راحتی می توان فهمید که چرا غذاهای هندی بسیار محبوب هستند. با ترکیب فوق العاده ای از ادویه ها و طعم ها، چیزی برای لذت بردن همه وجود دارد. و به همین دلیل، شایسته دریافت جایزه است.

اعتبار تصویر ویژه: Pixabay