بهترین کتاب‌ها برای هدیه روز دختر


امروز اینجا هستیم تا چند کتاب بی‌نظیر که برای هدیه دادن مناسب است را معرفی کنیم؛ اما قبل از هر چیزی، با ما همراه باشید تا کمی با فلسفه‌ی هدیه دادن آشنا شویم. رسمِ هدیه دادن از ابتدای خلقت بشر تا به حالا ادامه دارد. با گذشت زمان، علت‌های مختلفی برای انجام این رسم پیدا شد؛ مثل رویدادهای ویژه‌ی تاریخی اعم از تولد یا سالگرد اتفاقی خاص، نشان دادن احساسات، قدردانی و…

در واقع شما با هدیه دادن، احساسات خود را نسبت به فردِ مورد نظر نشان می‌دهید و متقابلا او این احساسات را دریافت می‌کند. پس انتخابِ چیزی که علایق شما را به درستی نشان دهد، بسیار مهم است و همین امر باعث می‌شود که گاهی برای خریدن هدیه استرس داشته باشید!

خرید کادوی ارزان قیمت برای روز دختر

معرفی هفت کتاب برای هدیه

  • کتاب کلیدر
  • کتاب برادران کارامازوف
  • کتاب Friends, Lover, And The Big Terrible Thing
  • کتاب دزیره
  • کتاب از عشق با من حرف بزن
  • پک کتاب‌های آلبر کامو
  • کتاب Shadow in the ember

تاریخچه هدیه دادن

تاریخچه‌ی هدیه دادن به زمان قبل از غارنشینی، یعنی شامپانزه‌ها برمی‌گردد. دانشمندان با تحقیقات انجام شده، متوجه شده‌اند که شامپانزه‌های نر، برای جلب توجهِ جفتِ خود، به آنها هدیه می‌دهند.

همچنین در دوره‌ی غارنشینی، انسان‌ها برای ابراز علاقه و عشق خود، به دیگران هدیه می‌دادند. حتی برای نشان دادن شرایط مالی، بخشندگی و توانایی تامین امور زندگی از هدیه دادن استفاده می‌کردند و خودنمایی صورت می‌گرفت. در واقع با این کار قدرت انتخاب همسر و تشکیل خانواده داشتند. هرچه هدیه‌ گران‌قیمت‌تر، قدرت انتخاب بیشتر!

در ابتدای زندگی بشر، هدایا چیزهایی همانند سنگ کوچک، دندان چهارپایان، پوست درخت و یا هر قسمتی از طبیعت بود که در ادامه، با پیشرفت جهان، وسایلِ کادویی، شکل بهتری به خود گرفتند. برای مثال، آدمیان از سنگ و چوب به حکاکی‌های ظریف بر روی سنگ و یا درست کردن گردنبند رسیدند.

برای روز دختر چی کادو بخریم

هدیه‌ای بی‌نظیر انتخاب کنید و نظر همه را جلب کنید!

به صورت کلی در هر فرهنگی، کادو دادن آداب خودش را دارد و هویتِ آن سرزمین را معرفی می‌کند. اتفاق مشترک در امرِ هدیه دادن بین همه‌ی دین‌ها و فرهنگ‌ها، بیانِ عشق و علاقه بین افراد است.

یک سری محصولات مشترک بین تمامی افراد وجود دارد که برای پیشکش کردن بسیار مناسب است و معرف حضور همه‌ی ما است. به طور مثال عطر یکی از چیزهایی است که همه‌ی ما به آن علاقه داریم. فرقی نمی‌کند که آن را نثارِ عزیزان بکنیم یا از آن‌ها یادگاری بگیریم. بخشیدنِ لحظات خاص با عطرِ خاطره‌انگیز، قطعا جذاب است. یا حتی گاها ما ترجیح می‌دهیم وسایل ضروری‌ای که طرف مقابل به آن نیاز دارد را تحت عنوان یک هدیه، به او ببخشیم.

اما ما اینجا هستیم تا چیزی جذاب و خاطره‌انگیز به شما معرفی کنیم تا دیگر استرسی برای خرید هدیه نداشته باشید!

کتاب! اگر فردِ مقابل شما، کتابخوان یا به قولی اهل کتاب است، یکی از بهترین گزینه‌ها برای او، خریدن رمان است. حتی اگر به خواندن داستان و کتاب علاقه‌ای ندارد، با هدیه دادن یک اثر فوق‌العاده، او را به سمت کتابخوانی سوق بدهید و در ترویج کار فرهنگی موثر باشید!

خرید کتاب با تخفیف

معرفی هفت کتاب برای هدیه

این اثر که طولانی‌ترین و مشهورترین نوشته‌ی محمود دولت‌آبادی می‌باشد، داستان یک پسر جسور و شریف را روایت می‌کند که در برابر ظلم و سیاهی می‌ایستد. او گل‌محمد نام دارد و در عینِ جوانی، بزرگیِ خود را به آسمان ثابت می‌کند؛ پسری که در حال و هوای عاشقی، به جنگ بی‌عدالت‌ها می‌رود. جالب است بدانید کلیدر نام یک کوه در استان خراسان می‌باشد که بین سه شهر سبزوارف نیشابور و قوچان واقع شده. مجموعه‌ی ۵ جلدی کلیدر را به جسورترین آدمی که می‌شناسید هدیه دهید و او را با این بزرگ‌مرد همراه کنید.

  • کتاب برادران کارامازوف

در رابطه با این رمان بی‌نظیر باید بگوییم که این اثر در آخرین روزهای زندگی داستایفسکی منتشر شده و در واقع آخرین و یکی از بهترین آثار اوست! در تمامِ این داستان، آدم‌ها درگیر مسائل معمولی و روزمره هستند؛ اما چیزی که قصه را از باقی داستان‌ها متمایز می‌کند، رفتار و واکنش غیر معمولی آنها با مشکلات است.

کارامازوف در ژانر اجتماعی نوشته شده و شامل دو جلد می‌باشد که در رابطه با جلد دوم آنطور نوشتند: اگر جلد اول را خواندید و دوست نداشتید، اجباری به خواندن جلد دوم نیست.

در وصف این رمان فقط می‌توان گفت: بی‌نظیر و عجیب است!

  • کتاب Friends, Lover, And The Big Terrible Thing

اثر پیش رو مختص به دوستداران سریال دوست‌داشتنی فرندز می‌باشد. کتاب زبان اصلی است و برای کسانی که در سطح زبانی Intermediate و Pre-intermediate هستند، پیشنهاد می‌شود.

نیازی به معرفی نیست؛ در واقع بیوگرافی متیو پری، بازیگر سریال فرندز است که از خاطرات، روزهای سخت و پر چالشش می‌گوید. اگر دوستِ شما، به یادگیری زبان و این سریال علاقه دارد، دست به کار شوید که کتاب فرندز بهترین انتخاب است.

حتما حداقل یک بار اسمِ دزیره به گوشتان خورده! این رمان برای کسانی که به تاریخ و داستان‌های عاشقانه علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود. قصه‌ی عاشقانه‌ی نا‌پلئون و دزیره که هرگز کسی نفهمید در بطنِ ماجرا چه گذشت و آیا آن حس واقعاً عشق بود؟

  • کتاب از عشق با من حرف بزن

این نوشته‌ی ماریا رمارک، روایتِ زندگی پسری می‌باشد که مشغول به طب است. او بی‌اختیار قلبش را می‌بازد و عاشق می‌شود. اما چه چیزی در انتظار پزشکِ عاشق ماست؟ بخوانید و عاشقی کنید.

  • پک کتاب‌های آلبر کامو

کامو از برجسته‌ترین و پرطرفدارترین نویسنده‌های جهان است که هنوز هم آثارش تازگی دارند و با هر بار خواندنِ آنها، می‌توان درسی تازه از زندگی گرفت. او نگاهی منطقی و در عین حال عاشقانه به زندگی داشت و همیشه در تلاش بود تا خودش و مخاطبانش را با چهره‌ی واقعی انسان آشنا کند.

در پکِ پیش رو، آثاری همچون طاعون، بیگانه، حکومت نظامی، سقوط و … موجود هستند که حرف‌های تازه و ارزشمندی برای گفتن دارند. شما با پیشکش کردنِ نوشته‌های کامو، زندگی را هدیه می‌دهید.

  • کتاب Shadow in the ember

این رمانِ خارق‌العاده، از بهترین هدایایی است که می‌توانید به عزیزانتان ببخشید. البته که این کتاب برای دوستانی که در مسیرِ یادگیری زبان انگلیسی هستند و به داستان‌های جنایی و هیجانی علاقه‌مند هستند، مناسب است.

خرید کتاب‌های فارسی و انگلیسی

پرفروش‌ترین کتاب با بهترین قیمت در دنوکالا

کتب بسیاری در موضوع‌های متنوعِ جنایی، کلاسیک، زبان انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، فرانسه، درسی و … وجود دارند که با توجه به شناختتان نسبت به دوستانتان، می‌توانید تهیه کنید.

اما همه‌ی این کتاب‌ها را از کجا می‌توان خرید؟

شما هر محصولی که بخواهید، با عالی‌ترین کیفیت و معقول‌ترین قیمت می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دنوکالا خریداری فرمایید.

به یاد داشته باشید که همیشه چیزهای مادی برای ساختن لحظات خوب و به یاد ماندنی، لازم نیست و گاهی هدیه دادنِ یک حسِ خوب با گفتنِ جملات ساده، همه چیز را بهتر می‌کند.

به خودتان و عزیزانتان، حس خوب هدیه بدهید.



منبع