تاپاس ایتالیایی خوشمزه در محیطی خیره کننده


در حالی که اعتراف می کنم تاپاس ایتالیایی مفهومی نبود که من با آن آشنا بودم، پس از صرف غذا در باغ کومو در کنزینگتون، ناامید هستم که دوباره آن را داشته باشم.

وقتی به غذای ایتالیایی فکر می‌کنید، واقعاً به ترکیب کردن و تطبیق بشقاب‌های کوچک فکر نمی‌کنید، آنقدر که خودتان را با پیتزا یا کاسه‌های بزرگ پاستا بنوشید.

و در حالی که کومو گاردن هم پیتزا و هم ماکارونی را ارائه می‌کند، که در فاصله پنج دقیقه‌ای پیاده‌روی از خیابان های کنزینگتون قرار دارد، با محیط سنتی ایتالیایی شما فاصله زیادی دارد.

وقتی من و دوستم در یک عصر پنج‌شنبه کمی سرد وارد شدیم، برای ایجاد فضایی دنج، نور کم نور بود، اما این موضوع باعث نشد که رستوران به وضوح زرق و برق‌دار بود، محیطی که لحن را برای بقیه زمان‌ها تعیین کرد. عصر

بعد از اینکه پیشخدمت صمیمی و بسیار مفید ما منوی انتخابی ما را برای عصر کنار گذاشت و به ما گفت که باید یکی از همه چیز را داشته باشیم، طولی نکشید که تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم.

مقدار غذای بعدی کمی زیاد بود، اما ما تمام تلاش خود را کردیم که تا آنجا که می‌توانیم از گزینه‌های مختلف استفاده کنیم.

با دو تا از کوکتل های خوش طعم کومو گاردن تکمیل شد، ما مستقیماً در آن شیرجه زدیم.

همراه ایده آل: کوکتل های خاص باغ کومو به خوبی غذای ما را تحسین کردند.

برای شروع، چوب های کدو سبز سرخ شده با دیپ تزاسیکی به ما داده شد، که به خوبی پایین آمد، در کنار اولین گزینه تاپاس ما: کاپوناتای بادمجان.

طولی نکشید که بقیه رسیدند. پاستای پارمزان و ترافل و همچنین کارپاچیو گوشت گاو و کناره‌های آن شامل سیب‌زمینی کبابی و نان فوکاچیا بسیار عالی بود.

نکته قابل توجه این وعده غذایی – یا ما فکر می کردیم – مرغ ترشی با سس ترافل و پوره سیب زمینی بود.

با این حال، پس از اینکه تقریباً بشقاب‌هایمان را کاملاً پاک کردیم، کوکتل‌هایمان را جلا دادیم و آماده بودیم تا حرکت بعدی‌مان را بفهمیم، گارسون ماهی باس را که کاملاً فراموش کرده بودیم جلوی ما می‌آمد، گذاشت.

فکر می کردیم هر دو سیر شده ایم.

اما خوشبختانه فضایی برای ماهی باقی مانده بود که به راحتی هر دو غذای مورد علاقه ما بودند – پخته شده به کمال و مرینیت در یک سس خوشمزه.

گارسون با رضایت و نوشیدن شراب در حالی که در مورد چیز خاصی صحبت می کردیم، سرانجام دسر ما را گذاشت – تیرامیسوی که به نظر می رسید برایش بمیریم.

من می گویم نگاه کردم زیرا من اهل دسر نیستم، همانطور که هر کسی که مرا می شناسد گواهی می دهد، حتی قبل از اینکه بیشتر از سهمم تاپاس ایتالیایی بخورم.

دوستم به اندازه کافی مهربان بود که تلاشی محترمانه در آن انجام داد و به من اطلاع داد که به اندازه بقیه غذا خوب بود – بنابراین من باید حرف او را قبول کنم.

کارکنان در کل مودب بودند، تقریباً در حد یک نقص کمک می کردند، و غذا عالی بود، بنابراین (اگر می توانید هزینه آن را بپردازید زیرا یک شب ارزان نیست) باغ کومو در کنزینگتون توصیه اکیدی است.

می توانید میز رزرو کنید یا منو را اینجا ببینید.



منبع