بهترین هتل های 5 ستاره دبی برای سفر با تور


بهترین هتل های 5 ستاره دبی برای سفر با تور

دبی یکی از جذاب‌ترین شهرهای جهان برای مسافرت است و این را تعداد توریست‌هایی که هر سال به آن سفر می‌کنند تایید می‌کنند. اما هیچ سفر خوبی بدون یک هتل خوب تکمیل نمی‌شود. به همین دلیل هم در این مطلب قرار است تعدادی از بهترین هتل‌های پنج ستاره را معرفی کنیم که در آن‌ها می‌توانید اقامتی آرام و دوست داشتنی و البته لوکس را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

هتل One & Only Royal Mirage

این هتل یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های پنج ستاره دبی است که در آن متوجه می‌شوید چقدر حتی جزئیات کوچک نیز برای ایجاد بهترین حالت رعایت شده‌‌اند. از گل‌های تازه درون اتاق گرفته تا حتی یک سرویس برای تمیز کردن عینک آفتابی کنار استخر همگی حس لوکس و خاص بودن را به شما می‌دهند. لابی مرمری این هتل بسیار شیک و زیبا است و البته زیبایی عربی را نیز می‌توانید در این هتل پیدا کنید. این هتل در سال ۱۹۹۸ افتتاح شد و طاق‌های سنتی آن از همان موقع زبانزد شدند. علاوه بر این‌ها اقامتگاه و حمام عربی زیبای سنتی را با مدرنیته تلفیق می‌کند و این احساس را خواهید داشت که وارد یک کاخ عربی منحصر به فرد شده‌اید. می‌توانید از زمین‌ گلف، استخر و البته چندتا از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها استفاده کنید و یک اقامت جذاب را تجربه کنید.

هتل Four Seasons Resort

بهترین هتل های 5 ستاره دبی برای سفر با تور

برند four season مجموعه هتل‌های لوکس و پنج ستاره هستند که در سراسر جهان و در شهرهای مختلف شعبه دارند و تمامی شعبات آن هم بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. این شعبه نیز در ساحل جمیرا قرار گرفته و تنها ۱۰ دقیقه با مرکز شهر و مرکز تجاری دبی فاصله دارد. با الگوبرداری از برج‌های بادی سنتی منطقه، انگار که این هتل قرن‌هاست که در این منطقه وجود دارد در حالی که در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده است. با اقامت در این هتل حتی نیازی به بیرون رفتن از آن ندارید. محوطه وسیع این هتل دارای دو استخر بزرگ و یک ساحل اختصاصی است که در آن می‌توانید از شنا کردن لذت ببرید یا آفتاب بگیرید. اتاق‌ها نیز با سقف بلند و تراس با چشم انداز دریا منتظر شما هستند.

هتل The Ritz-Carlton

این هتل بهترین انتخاب برای کسانی است که برای سفر کاری و تجارت به دبی سفر می‌کنند. این هتل در قلب مرکز تجاری دبی قرار گرفته است و دسترسی بسیار خوبی دارد، به علاوه این که فضای بسیار بزرگی را نیز به برگزاری انواع ایونت و همایش اختصاص داده است. البته که این ها تنها امکانات هتل نیست و برای مهمانان دیگر نیز جذاب خواهد بود. از اینترنت بسیار پرسرعت گرفته تا حتی سرویس برق انداختن کفش‌ها تا کرایه ماشین برای داخل شهر همه چیز در این هتل مهیاست. می‌توانید در سالن ورزشی مجهز هتل ورزش روزانه خود را انجام دهید و بعد از آن نیز یک ماساژ و اسپای عالی را تجربه کنید یا این که به استخر روف تاپ بروید و روز خود را با خوردن غذا در یکی از رستوران‌های عالی این هتل به پایان برسانید.

هتل Atlantis The Palm

یکی از لوکس‌ترین و گرانقیمت‌ترین هتل‌های پنج ستاره دوبی همین هتل آتلانتیس است که البته شهرت زیادی هم دارد. اگر مسئله بودجه را در سفر خود با تور دبی ندارید، این هتل بهترین گزینه برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. این هتل که در جزیره نخل قرار دارد یکی از بزرگ‌ترین پارک آبی‌های جهان را به خود اختصاص داده و برای عاشقان تفریحات آبی یک بهشت واقعی است. ساحل خصوصی و انواع ورزش‌های آبی در کنار مرکز سرگرمی با بازی‌‌های ویدیویی و موسیقی زنده اصلا اجازه نمی‌دهد لحظه‌ای خسته شوید یا نیازی به خروج از هتل داشته باشید. تعدادی از بهترین رستوران‌های جهان مانند رستوران گوردون رمزی نیز در این هتل فعالیت دارند و در کنار اتاق‌های بزرگ و لوکس، اقامت در این هتل زیبا را فراموش نشدنی می‌کنند.

هتل The Tower Plaza

بهترین هتل های 5 ستاره دبی برای سفر با تور

تاور پلازا یکی از هتل‌های پنج ستاره دبی است که بیشترین ارزش خرید را در ازای قیمت پرداختی دارد و در سفر با تور دبی می‌توانید آن را مد نظر قرار دهید. این هتل در جاده شیخ زاید و در مرکز تجاری قرار گرفته است. طراحی این هتل بسیار مدرن و شیک است و اتاق‌های بزرگ و جاداری نیز دارد. از مزایای دیگر این هتل می‌توان به نزدیکی فوق‌العاده آن به ایستگاه مترو، چشم انداز زیبا و دکورهای دلباز و زیبا اشاره کرد. البته که سالن ورزشی، اسپا و ماساژ و خدمات کرایه ماشین نیز در این هتل ارائه می‌شوند. یک بوفه کامل از انواع غذاهای بین‌المللی در هتل وجود دارد که کل روز سرویس‌دهی می‌کند و البته استخر فوق‌العاده با ویوی عالی در پشت بام نیز از جذابیت‌های عالی این هتل هستند.

هتل ME Dubai

اگر می‌خواهید یک تجربه بسیار متفاوت و خاص را داشته باشید یا عاشق معماری هستید، پس این هتل باید انتخاب شما در سفر دبی باشد. این هتل توسط زاها حدید طراحی شده و همین هم نشان می‌دهد که از نظر معماری و طراحی با هیچ هتل دیگری قابل مقایسه نیست. ساختارهای مواج و سینوسی در کنار فضایی پرنور و یکدست و مینیمال قطعا شما را حیرت زده خواهد کرد. خود هتل در ساختمان معروف آینه‌ای opus در Business Bay قرار گرفته است. حتی تخت‌های چرمی هتل معوج هستند و گفته می‌شود این طراحی از تپه‌های کویری الهام گرفته شده است. استخر روی پشت بام با منظره‌‌ای فوق‌العاده از دبی و رستوران‌های عالی بخش‌های دیگری هستند که این هتل را جذاب می‌کنند.

انتخاب بهترین هتل برای رزرو تور دبی

انتخاب هتل خوب از مهم‌ترین بخش‌های سفر است و یک هتل بد می‌تواند کل تجربه سفر را خراب کند، در حالی که هتل خوب سبب می‌شود اصلا نیازی به بیرون رفتن هم نداشته باشید. در این مقاله تعدادی از بهترین هتل‌های پنج ستاره در دبی را معرفی کردیم که لوکس و البته کاربردی هستند و خاطره خوشی را برای شما به جا می‌گذارند. می‌توانید هنگام رزرو تور دبی، هتل مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با خیال راحت‌تری سفر کنید.



منبع