بررسی ویتامین های آیینی – 7 حقیقتی که باید بدانید [NOV 2023]


خلاصه بررسی ویتامین های آیینی

ویتامین‌های آیینی که برای مراحل مختلف زندگی طراحی شده‌اند، حاوی موادی از منابع شفاف هستند. در بررسی ویتامین Ritual ما بیشتر بیاموزید!

فیین ابمیدایو، BS

محصول ویتامین های آیینی

خلاصه

Ritual Vitamins یک شرکت مکمل است که مواد تشکیل دهنده خود را به صورت آنلاین برجسته می کند و یک نقشه تعاملی از محل پیدا کردن آنها ارائه می دهد. بسیاری از مشتریان از محصول راضی هستند اگرچه برخی از طعم آن خوششان نمی آید و دارای عوارض جانبی است. این محصولات فقط به صورت طرح اشتراک در دسترس هستند.

7 واقعیت درباره بررسی ویتامین های آیینی ما

  1. محل: لس آنجلس، کالیفرنیا
  2. خدمات: ویتامین ها و مکمل های شفاف و مبتنی بر علم را برای مراحل مختلف زندگی، از جمله مولتی ویتامین های دوران بارداری، پس از زایمان، مردانه، زنانه و 50+ و همچنین پودرهای پروتئینی ارائه می دهد.
  3. هزینه: یک اشتراک ماهیانه معمولی برای مولتی ویتامین های آنها از حدود 30 تا 40 دلار متغیر است. بسته‌ها و سایر محصولات ساختار قیمت‌گذاری متفاوتی دارند.
  4. چگونه کار می کند: Ritual از فناوری کپسولاسیون پیشرفته برای کپسول های خود استفاده می کند و جذب بهینه مواد مغذی را تضمین می کند. وب سایت آنها همچنین یک بخش دقیق “ساخته شده قابل ردیابی” را ارائه می دهد که منبع و علم پشت هر عنصر را نشان می دهد.
  5. مشاوره در دسترس: خیر
  6. نحوه سفارش: مشتریان می توانند محصولات را مستقیماً از وب سایت آیین سفارش دهند. آنها بر اساس یک مدل اشتراک کار می کنند، اما مشتریان این انعطاف را دارند که در هر زمان اشتراک خود را تنظیم یا لغو کنند.
  7. محصولات جایگزین: Nebula Genomics 30 برابر توالی ژنوم کامل را ارائه می دهد که 100٪ DNA شما را رمزگشایی می کند و گزارش هایی در مورد رژیم غذایی و موارد دیگر ارائه می دهد!

این بررسی با این هدف نوشته شده است که تا حد امکان بی طرفانه باشد. با این حال، نشان دهنده نظر یک بازبین فردی است و بنابراین ذهنی است. علاوه بر این، در Nebula Genomics به دنبال آموزش عموم در مورد مزایای توالی‌یابی کل ژنوم هستیم. بنابراین اطلاعات مربوط به آزمایش DNA توالی‌یابی کل ژنوم در بررسی گنجانده شده است.

21 نوامبر 2023

مزایا و معایب

طرفداران

  • شفافیت
  • نقشه و علم هر عنصر
  • تغذیه هدفمند

منفی

  • محدوده محصول محدود
  • هزینه بالاتر
  • تعهد اشتراک

معرفی

Ritual برای ارائه ویتامین ها و مکمل های علمی که برای مراحل مختلف زندگی و نیازها طراحی شده اند، کار می کند. پیشنهادات آن از مولتی ویتامین های Ritual برای مردان و زنان گرفته تا پودرهای پروتئینی است. دقت محصولات آن توسط منبع‌یابی شفاف و تعهد به علم پشتیبانی می‌شود، همانطور که در بخش مفصل «قابل ردیابی» آنها که منبع و علم پشت هر عنصر را به نمایش می‌گذارد، مشهود است.

مشتریان می توانند منتظر سفارشات خود به صورت ماهانه باشند، زیرا Ritual یک مدل اشتراک است.

شفافیت این برند، همراه با تعهد آن به استفاده از مواد با کیفیت بالا که بدن به آن نیاز دارد، آن را به یک انتخاب قابل اعتماد برای بسیاری از افراد تبدیل می کند. Ritual به دلیل تعهد واضح خود به کیفیت، شفافیت و علم در این زمینه به رسمیت شناخته شده است. تعهد اصلی آنها به مشتریان حول محور ارائه “بدون BS” در محصولاتشان است، به این معنی که هیچ ماده یا پرکننده غیر ضروری وجود ندارد.

صفحه اصلی ویتامین های آیینی
صفحه اصلی ویتامین های آیینی

ویتامین Ritual که توسط کاترینا اشنایدر تأسیس شد، چندین سال است که در صنعت وجود دارد. زمانی که کاترینا باردار بود، شروع به حذف موادی که آنها را تایید نمی کرد، از خانه اش کرد. با این حال، او نتوانست یک مولتی ویتامین قبل از تولد پیدا کند که دارای مواد رضایت بخشی باشد. بنابراین، او خودش را ساخت که برند Ritual را راه اندازی کرد.

محصولات تشریفاتی فاقد گلوتن، گیاهی، وگان هستند و برای مواردی مانند فلزات سنگین و آلرژن‌ها آزمایش شده‌اند.

در حالی که به نظر می رسد بازار اصلی آن ایالات متحده باشد، به کانادا و بریتانیا نیز ارسال می کند.

علم پشت ویتامین های آیینی

رویکرد Ritual Vitamin به علم ریشه در تعهد آن به شفافیت و کارایی دارد. فرمول‌های مبتنی بر شواهد را در اولویت قرار می‌دهد و تضمین می‌کند که هر عنصر در محصولاتش هدف مشخصی دارد و با تحقیقات علمی پشتیبانی می‌شود. این تعهد در ابتکار «قابل ردیابی ساخته شده» آنها مشهود است، جایی که آنها آشکارا منبع و علم پشت هر عنصر قابل ردیابی را که استفاده می کنند به نمایش می گذارند.

برای این منظور، Ritual Vitamins یک بخش Made Traceable® در وب سایت دارد. در اینجا، مشتریان می توانند در مورد علم در هر عنصر و دلیل انتخاب آن مطالعه کنند. اطلاعاتی در مورد تامین کنندگان و استناد به مقالات علمی وجود دارد.

همچنین یک نمای نقشه برای هر عنصر وجود دارد که نشان می دهد شرکت آن را از کجا تهیه می کند.

نمای نقشه ویتامین های آیینی
نمای نقشه ویتامین های آیینی

یکی از ویژگی های برجسته رویکرد علمی Ritual تمرکز آن بر فراهمی زیستی است. این تضمین می کند که مواد مغذی موجود در مکمل های آنها به شکل هایی هستند که بدن به راحتی می تواند جذب و استفاده کند. به عنوان مثال، از مواد معدنی کلات و D3 گیاهی استفاده می‌کند که کارشناسان نشان داده‌اند نسبت به سایر اشکال زیستی آن‌ها بیشتر است.

Ritual Vitamins همچنین با دانشمندان، متخصصان تغذیه و متخصصان مراقبت های بهداشتی همکاری می کند تا اطمینان حاصل شود که محصولات نه تنها ایمن بلکه موثر هستند. این شرکت مطالعات بالینی را روی محصولات خود انجام می دهد، مانند مطالعه دانشگاهی در مورد مولتی ویتامین Essential for Women، تا تاثیر آن بر سطوح مواد مغذی در بدن را تایید کند.

وب سایت آن اشاره می کند که اظهارات آن توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. بنابراین، این محصول برای تشخیص، درمان، درمان یا پیشگیری از بیماری در نظر گرفته نشده است. ویتامین های تشریفاتی مورد تایید FDA نیستند زیرا این آژانس به طور کلی مکمل ها را بررسی نمی کند.

بررسی محصولات ویتامین Ritual

Ritual طیف گسترده ای از مکمل ها را ارائه می دهد که نیازهای مختلف سلامتی و تندرستی را هدف قرار می دهد.

مشتریان می توانند بر اساس چندین دسته از جمله مولتی ویتامین ها، بارداری، سلامت روده، پوست و پروتئین خرید کنند. در اینجا خلاصه ای از محصولات و خدمات ارائه شده توسط آنها آمده است.

محصول خود را به صورت کپسول تاخیری به فروش می رساند.

مولتی ویتامین

این محصولات از نظر بالینی پشتیبانی می شوند و برای جنس ها و گروه های سنی مختلف طراحی شده اند.

آنها شامل مولتی ویتامین برای بزرگسالان است که به طور خاص برای مردان و زنان فرموله شده است، مولتی ویتامین برای افراد بالای 50 سال برای مردان و زنان، مولتی ویتامین برای پسران و دختران نوجوان. همچنین ویتامین های Ritual Prenatal و انواع پس از تولد نیز وجود دارد.

ترکیبات مولتی ویتامین ویتامین های آیینی
ترکیبات مولتی ویتامین ویتامین های آیینی

وب سایت محصول مواد تشکیل دهنده را فهرست می کند. به عنوان مثال، Essential for Women 18+ حاوی 9 ویتامین و مواد معدنی کلیدی از جمله ویتامین B12، فولات، امگا 3 DHA، ویتامین D3، آهن، ویتامین K2، بور، ویتامین E و منیزیم است. ادعا می کند که این فرمول برای سلامت مغز، سلامت استخوان، تشکیل گلبول های قرمز خون و حمایت آنتی اکسیدانی مناسب است.

محصولات دیگر

همچنین سه محصول اضافی از جمله محصولاتی برای سلامت روده و پوست وجود دارد.

Synbiotic+ برای سلامت کلی روده است. این یک کپسول است که حاوی پره، پرو و ​​پس بیوتیک است. HyaCera™ یک محصول مراقبت از پوست است که وعده کاهش چین و چروک و آبرسانی به پوست را می دهد. در نهایت، سه پودر پروتئین موجود است، یکی برای بزرگسالان 18+، یکی برای بزرگسالان 50+، و دیگری برای بارداری و پس از زایمان.

مشتریان همچنین می‌توانند مولتی ویتامین‌های ضروری را با پروتئین ضروری، سین‌بیوتیک+ یا HyaCera™ ترکیب کنند.

بررسی هزینه ویتامین های آیینی

هزینه ویتامین ها و پودرها متفاوت است.

  • مولتی ویتامین: 33 تا 39 دلار
  • Synbiotic+: 54 دلار
  • HyaCera™: 54 دلار
  • پودرهای پروتئین: 40 دلار
  • بسته‌ها: 73 تا 108 دلار

بررسی سیاست حفظ حریم خصوصی ویتامین های آیینی

خط‌مشی رازداری Ritual که از 28 مارس 2023 اجرایی می‌شود، نحوه مدیریت Natals، Inc. با اطلاعات شخصی جمع‌آوری‌شده از طریق پلتفرم‌های دیجیتال را تشریح می‌کند. این خط مشی اطلاعات ارائه شده توسط کاربران، داده های به دست آمده از اشخاص ثالث و روش های جمع آوری خودکار داده ها را پوشش می دهد. اطلاعات شخصی شامل داده‌های تماس، داده‌های نمایه، داده‌های مربوط به بارداری، تاریخچه ارتباطات، جزئیات تراکنش‌ها، ترجیحات بازاریابی و موارد دیگر است.

منابع شخص ثالث ممکن است داده‌ها را ارائه دهند و جمع‌آوری خودکار داده‌ها شامل داده‌های دستگاه و داده‌های فعالیت آنلاین است. این شرکت ممکن است از فناوری‌هایی مانند کوکی‌ها، ذخیره‌سازی محلی، چراغ‌های وب، ابزارهای پخش مجدد جلسه و فناوری‌های چت برای جمع‌آوری داده‌ها استفاده کند. خط مشی رازداری همچنین به دسته بندی اطلاعات شخصی درگیر، مبانی قانونی پردازش، حفظ داده ها و حقوق کاربر می پردازد.

کاربران حق دسترسی، تصحیح، حذف، انتقال، محدود کردن، اعتراض، انصراف و پس گرفتن رضایت برای پردازش را دارند. در حالی که Ritual یک شرکت مستقر در ایالات متحده است و برخی از گیرندگان داده در ایالات متحده هستند، تدابیر امنیتی برای انتقال داده های بین المللی وجود دارد.

بررسی های آیینی دیگر

در آمازون، ویتامین Ritual دارای امتیاز 2.3 از 5 ستاره است و کاربران بازخورد متفاوتی ارائه می دهند. برخی از بهبود در رفاه و احساس انرژی بیشتر گزارش می دهند. با این حال، دیگران به عوارض جانبی مانند میگرن و حالت تهوع اشاره کردند. دیگران به شدت طعم نعناع را دوست نداشتند.

Healthline شفافیت Ritual و کیفیت مواد اصلی آن را برجسته می کند، اگرچه برخی از کاربران به طعم و مزه و طرح مکمل مبتنی بر اشتراک علاقه ای نداشتند. فوربس کیفیت و شفافیت Ritual’s Essential for Women Multivitamin 18+ را تایید می کند، اما بحث در مورد قیمت آن و عدم وجود مواد مغذی خاص وجود دارد.

Quality Edit از Ritual به دلیل منبع شفاف و اثربخشی مولتی ویتامین‌هایش ستایش می‌کند و بر رویکرد منحصر به فرد برند و راحتی مدل اشتراک آن تأکید می‌کند.

ژنومیک سحابی

Ritual Vitamins یک شرکت مکمل های علمی و مواد است که ویتامین ها را برای کسانی که به دنبال تقویت هستند فراهم می کند. آیا می دانستید که برخی از کمبودهای تغذیه ای ممکن است تحت تأثیر ژن های شما باشد؟ هنگامی که سلامت کلی خود را در نظر می گیرید، درک طرح ژنتیکی خود اغلب مفید است.

Nebula Genomics در ارائه بینش های ژنتیکی شخصی شده از طریق آزمایش DNA متخصص است، روشی جامع که امکان تجزیه و تحلیل کل ژنوم را فراهم می کند. این سرویس می تواند بینش هایی را در مورد طیف گسترده ای از صفات و استعدادهای ژنتیکی ارائه دهد.

سحابی با 30 برابر توالی‌یابی کل ژنوم، 100 درصد DNA شما را توالی‌بندی می‌کند تا به علت اصلی هر تمایل بیولوژیکی برسد. این آزمایش فوق‌العاده دقیق است و شامل اضافات دیگری از جمله گزارش نسب و ابزارهای اکتشاف ژنوم است. گزارش های به روز رسانی منظم تضمین می کند که آخرین تحقیقات ژنتیکی را از دست نخواهید داد.

سحابی یک آزمایش تشخیصی نیست، اما نتایج با بالاترین کیفیت هستند و می توان با مشورت متخصصان مراقبت های بهداشتی از آن استفاده کرد.

تنها با 299 دلار یا کمتر، مشتریان به کل ژنوم خود دسترسی خواهند داشت و به آنها اجازه می‌دهد تا با انجام تحقیقات بیشتر، سؤالات بیشتری بپرسند.

آیا بررسی ویتامین‌های آیینی ما را دوست داشتید؟ می‌توانید نظرات بیشتری را در وبلاگ ما بخوانید و راهنمای کامل ما را در مورد بهترین کیت آزمایش DNA و سایر آزمایش‌های خانگی بررسی کنید.

شرکت های دیگر

همچنین ممکن است به این شرکت های مکمل دیگر علاقه مند باشید:

  • بینتو (سلامت باروری زنان)
  • مراقبت/از (بسته های ویتامین شخصی شده با شفافیت تحقیقاتی)
  • باغ زندگی (مکمل های تمیز و یک شرکت کربن خنثی)
  • گوانابانا (میوه ای که ادعا می شود خواص دارویی دارد، اما ممکن است باعث سمیت عصبی نیز شود)
  • HUM Nutrition (مکمل هایی با پشتوانه های بالینی)
  • Life Extension (انواع مکمل های بهداشتی، محصولات مراقبت از پوست و موارد دیگر)
  • Nurish by Nature Made (بسته های ویتامین توصیه شده توسط آزمون آنلاین)
  • Nuzena (تمام مکمل های طبیعی)
  • Organixx (مکمل هایی با ادعای مواد ارگانیک)
  • پرسونا نوتریشن (بسته های مکمل شخصی سازی شده بر اساس ارزیابی سلامت تغذیه ای آن)



منبع