راهنمای روش های تشخیص ریمل اصل اوریفلیم


راهنمای روش های تشخیص ریمل اصل اوریفلیم

در روزهایی که بازار پر شده است از محصولات آرایشی و بهداشتی فیک و کپی شده، اطمینان به اصالت محصولات خارجی بسیار سخت و دشوار خواهد بود برند اوریفلیم هم از این قضیه مستثنا نیست و در بازار می توانید به وفور محصولات مشابه اما فیک این برند باکیفیت و معتبر اروپایی را بیابید.

محصولات آرایشی به طور مستقیم روی سلامت پوست شما اثر می گذارند، به همین علت باید در حین خرید این محصولات از خود بپرسید، آیا مثلا از اصالت این ریمل اوریفلیم در دست خود اطمینان دارم؟ به هر حال نمی توان خود را از خرید محصولات باکیفیت برندی، مانند اوریفلیم محروم کرد، اما پرسش اصلی اینجاست که چگونه می توان از اصالت این محصول باخبر شد؟ در این مقاله به بررسی روش هایی که می توانید برای تشخیص ریمل اصل اوریفلیم از آن ها استفاده کنید، می پردازیم.

ریمل اصل اورفلیم؛ جواهری برای چشمان شما

ریمل اوریفلیم اصل، جواهری زیبا در جعبه ی آرایشی شماست که با کیفیت بی نظیر و ویژگی های منحصربه فرد خود، به چشمانتان جلوه و جذابیتی بی مانند می بخشد. این ریمل، از جمله محصولات برجسته و مورد توجه برند اوریفلیم است که با استفاده از فناوری های پیشرفته و مواد با کیفیت بالا تولید می شود.

استفاده از این ریمل باعث می شود تا دیگر حتی نخواهید برند دیگری را تجربه کنید و تنها انتخاب همیشگی شما، ریمل اورفلیم خواهد بود، اما این موضوع وابسته به این است که محصول اصل را خریداری کرده باشید. محصول اصل دارای یک سری ویژگی بارز و خاص است که در مرحله اول به راحتی توسط هر کسی قبلا آن را استفاده کرده باشد، شناسایی خواهند شد.

این ویژگی ها، مانند ضد آب و ضد حساسیت بودن، رنگدانه کاملا مشکی، ماندگاری بالا و بوی مخصوص خود هستند که توسط هر مصرف کننده ای بعد از فقط یک بار استفاده هم، قابل ارزیابی می باشند.

صفر تا صد روش های تشخیص اصالت ریمل اوریفلیم

معمولا تشخیص ریمل اصل اوریفلیم به وسیله چندین روش مختلف انجام می شود که از روش های ساده ظاهری تا چک کردن در سایت های مخصوص را در بر می گیرد. پیشنهاد می شود تا هر کدام را تک تک و به ترتیب انجام دهید تا سریع تر به نتیجه برسید.

بررسی بسته بندی محصول

بسته بندی اوریفلیم دارای ویژگی های خاصی است که می تواند اصالت محصول را نشان دهد، از جمله طراحی، شیوه بسته بندی و نوشته های روی بسته. این برند معمولا از جعبه های باکیفیت و مستحکم استفاده می کند که مشابه تقلبی آن اصلا توانایی تولید این کیفیت را ندارد. همچنین، در آن جزئیات بسته بندی محصول، مانند بارکد، بچ کد و تاریخ تولید هماهنگ هستند و اطلاعات کاملی از محصول را ارائه می دهند.

رنگ، بو و وزن محصول

ریمل های اوریفلیم معمولاً رنگ و بوی مشخصی دارند که اگر از اصل بودن خارج شده باشند، متوجه تفاوت خواهید شد. بوی آن ها معمولاً خنک و خوش بو و رنگ آن ها هم طبیعی و یکنواخت است و همچنین، مایع ریمل نباید ریزش داشته و کاملا باید سبک باشد.

شکل برس ریمل

یکی از مهم ترین اجرای ریمل، برس آن است و اگر آن نامناسب و بی کیفیت ساخته شده باشد، پوشش خوبی برای مژه ها نخواهد بود. ریمل تقلبی معمولا یا می ماسد یا می ریزد یا این که مژه ها را به یکدیگر می چسباند و ظاهر زشتی را درست می کند.

راهنمای روش های تشخیص ریمل اصل اوریفلیم

کیفیت و عملکرد محصول

اصل این ریمل عموما دارای کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتمادی است. فرمولاسیون محصولات اوریفلیم معمولا با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته انجام می شود که باعث می شود ریمل به طور مؤثر و بدون ایجاد حساسیت یا واکنش های پوستی عمل کند.

قیمت محصول

محصولات تقلبی معمولا با قیمت بسیار پایینی در بازار یا توسط دست فروشان عرضه می شوند و حتی اگر قیمت پایینی هم نداشته باشند هم با قیمت ریمل اوریفلیم در سایت های رسمی و فروشگاه های معتبر این برند متفاوت خواهد بود.

خرید از منابع معتبر و نمایندگی رسمی

خرید از منابع رسمی و معتبر این برند می تواند اطمینان بیشتری را از اصل بودن محصولات آن برای شما فراهم کند. می توانید به فروشگاه های رسمی و وب سایت اوریفلیم یا فروشگاه های معتبر آنلاین، مراجعه کنید.

بچ کد و بارکد محصول

بررسی بچ کد و سریال محصول می تواند به شما کمک کند تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. شماره های متفاوت برای هر محصول تولید می شوند و اگر با شماره ی تکراری مواجه شدید، ممکن است محصول تقلبی باشد.

راهنمای مرحله به مرحله بررسی بچ کد محصولات اوریفلیم

بچ کد در تمامی محصولات این برند، ازجمله ریمل اوریفلیم قرار گرفته است و این کد بهترین و مورد اطمینان ترین روش برای تشخیص اصالت یک کالای خارجی می باشد که خیال شما را کاملا راحت خواهد کرد. این کد در محصولات این برند معمولا در زیر کارتن محصول یا زیر خود محصول قرار دارد و ترکیبی از حروف انگلیسی و اعداد است که تولیدکنندگان تقلبی توانایی و امکانات قراردادن این کد را در محصول ندارند.

برای چک کردن بچ کد، ابتدا باید به سایت هایی، مانندhttps://m.checkcosmetic.net مراجعه کنید و کد را در آن وارد کنید. البته توجه کنید که نام برند محصول را از حالت پیش فرض به Oriflame تغییر داده باشید.

راهنمای روش های تشخیص ریمل اصل اوریفلیم

اگر محصول اصل باشد، تمام اطلاعات مربوط به محصول در سایت نمایش داده خواهد شد و علاوه بر اصالت، از مواردی مانند تاریخ تولید و… هم باخبر می شوید و می توانید آن را با تاریخ های مدرج روی محصول مطابقت دهید.

ریمل اوریفلیم اصل و روش های تشخیص باورنکردنی آن

همچنین، در جست وجوی زیبایی اصیل و اعتمادبه نفسی قوی تر، همواره ارزشمند است که از راهکارهای مناسب و مطمئن برای تشخیص ریمل اصل اوریفلیم استفاده کنید. از روش های ساده تا راهکارهای پیچیده تر، اطمینان حاصل کنید که هر بار که ریمل اوریفلیم اصلی را در دستان خود می گیرید، در حال استفاده از بهترین و جذاب ترین محصول زیبایی هستید.

بنابراین با اطمینان از اصالت و کیفیت محصولات اوریفلیم، خود را به یک ماجراجویی زیبایی مجهز کنید و لذت ببرید. زیبایی شما به اندازه ای زیبا و خاص است که ارزش دارد که با محصولاتی اصیل و بی نظیر همراه شود، پس می توانید با خرید از سایت یا نمایندگی های رسمی اوریفلیم با زیبایی و سلامت پوست خود دوست باشید.



منبع