چگونه کارگزاران می توانند مشتریان را از طریق چالش های مرحله ای توانمند کنند


فراتر از ارائه مشاوره سرمایه گذاری یا تسهیل معاملات، کارگزاران در حال تبدیل شدن به شرکای جدایی ناپذیر در سفر مشتریان خود به سمت سلامت مالی هستند. یک راه نوآورانه که از طریق آن کارگزاران می توانند به رفاه کلی مشتریان خود کمک کنند، کمک به آنها در راه اندازی چالش های مرحله ای است. آنها پتانسیل عمیقی برای تأثیر مثبت بر سلامت فیزیکی، سلامت روانی مشتریان و در نهایت موفقیت مالی آنها دارند.

چالش های مرحله ای معمولاً مشارکت قابل توجهی را به همراه می آورند و راه بسیار خوبی برای تشویق فعالیت بدنی در داخل و خارج از محل کار، ایجاد رقابت سالمی هستند که به تقویت روحیه و رفاقت تیم کمک می کند و بسیار در دسترس هستند. علاوه بر این، بسیاری از ردیاب های تناسب اندام مدرن این قابلیت را دارند که حرکت ویلچر را به تعداد قدم ها تبدیل کنند.

به‌عنوان شرکتی که بیش از 10 سال است چالش‌هایی را به‌عنوان یک سرویس ارائه کرده است، ما خوشحالیم که این راهنما را در مورد مزایای چالش‌های مرحله‌ای به اشتراک می‌گذاریم، چرا باید فعالانه از چنین طرح‌هایی برای مشتریان خود حمایت کرده و آن‌ها را تسهیل کنید، و چگونه آن‌ها را بافته کنید. پیشنهادات مزایای سلامتی مشتریان شما

چالش قدم در محل کار چیست؟

به عبارت ساده، رقابتی است که تعداد قدم هایی که کارمندان هنگام راه رفتن یا دویدن برمی دارند را ردیابی و رتبه بندی می کند. مدیریت آنها آسان است و می توان آنها را به سه روش مختلف راه اندازی کرد:

  • یک مسابقه انفرادی که در آن هر شرکت کننده با یکدیگر رقابت می کند
  • یک چالش تیمی رو در رو
  • چالشی که تمام مراحل شرکت کنندگان را برای رسیدن به یک هدف ترکیب می کند

استفاده از چالش‌های مبتنی بر تیم به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا عادات سالم‌تری را تقویت کنند و رفاقت کلی تیم را به‌ویژه با کارگران از راه دور تقویت کنند. به عنوان مثال، اگر با شرکتی کار می کنید که دفاتری در ایالت های مختلف دارد، مکان های مختلف می توانند به عنوان تیم با یکدیگر رقابت کنند.

چرا چالش مرحله ای را اجرا کنیم؟

چهار مزیت کلیدی برای اجرای چالش مرحله ای در محل کار وجود دارد:

  • ترویج فرهنگ هدف گذاری و دستیابی: رقابت با همسالان برای تکمیل یک چالش سلامت، راه بسیار خوبی برای تشویق کارکنان به پرورش ذهنیت هدف مدار است.
  • تیم سازی: یک چالش مرحله ای می تواند ارتباطات و پیوند تیمی را برای یک سازمان بهبود بخشد. در نتیجه کارفرمایان متوجه رفاقت تیمی قوی تری خواهند شد!
  • تشویق عادات سالم در میان کارکنان: هنگامی که کارکنان به دستیابی به اهداف تناسب اندام عادت کنند، به احتمال زیاد برای ادامه بهبود سلامت و تندرستی خود انگیزه بیشتری خواهند داشت.
  • افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های نیروی کار: کارکنان سالم‌تر شادتر و بهره‌ورتر هستند، که باعث افزایش بازده برای تیم‌هایشان و کاهش هزینه‌های کلی نیروی کار می‌شود. (در مقایسه با خروجی آنها).

راه اندازی چالش: نکات کلیدی برای شناسایی

به منظور استفاده حداکثری از چالش های مرحله ای، برخی از موضوعات مهمی که باید با مشتریان بحث شود عبارتند از:

  • تاریخ شروع/پایان چالش
  • ردیابی چالش
  • خواه این چالش تیمی باشد یا فردی
  • گزینه های جایزه

تعامل تحت تأثیر عواملی مانند مدت زمان چالش ها و زمان اجرای آن قرار خواهد گرفت. چالش‌های ماهانه معمولاً مؤثرترین هستند و یک چارچوب زمانی ایده‌آل را برای الهام بخشیدن به عادات سالم و علاقه‌مند نگه داشتن کارمندان ارائه می‌دهند. شما می خواهید با مشتریان خود استراتژی داشته باشید تا بهترین زمان سال را برای راه اندازی چالش برای پایگاه کارمند خاص خود تعیین کنید.

علاوه بر این، شما همچنین می خواهید تعیین کنید که مشتری شما چگونه می خواهد چالش را دنبال کند. آیا آنها مایلند این کار را به صورت دستی انجام دهند یا از طریق یک فروشنده سلامتی؟ آیا کارمندان آنها از ردیاب های تناسب اندام استفاده می کنند؟ این نوع سوالات به شما کمک می کند تا بهترین راه را برای تسهیل چالش های آنها محدود کنید.

خوشبختانه، با فناوری امروزی، ردیابی مراحل به صورت خودکار انجام می شود. اگر کارمندی یک گوشی هوشمند و/یا یک دستگاه پوشیدنی داشته باشد، احتمالاً مراحل او در حال پیگیری است. فرهنگ تلفن همراه ما مشارکت کارکنان را افزایش می دهد و چالش را برای کارمندان، صرف نظر از موقعیت مکانی آنها، قابل دسترس می کند. علاوه بر این، بسیاری از ردیاب های تناسب اندام مدرن این قابلیت را دارند که حرکت ویلچر را به تعداد قدم ها تبدیل کنند.

قوانین برای چالش های مرحله ای

یکی دیگر از جنبه های فوق العاده چالش های مرحله ای، سادگی آنهاست. آنها معمولاً فاقد قوانین گسترده هستند، اما همچنان برای سفارشی کردن اهداف مشتریان شما سازگار هستند.

به عنوان مثال، شاید مشتری بخواهد در طول زمان بر روی بهبود تمرکز کند. می‌توانید به آنها کمک کنید تا چالشی را با هدف مرحله‌ای که هر هفته افزایش می‌یابد، پیکربندی کنند. می توانید هدف گام را برای هفته اول 8000 قدم در روز تعیین کنید و در طول چالش هر هفته 2000 قدم در روز افزایش دهید. کارمندان برای افزایش تعداد قدم‌هایشان در طول زمان پاداش دریافت می‌کنند و آنها را تشویق می‌کند تا سبک زندگی فعال را به شیوه‌ای عملی در پیش بگیرند.

از سوی دیگر، شاید مشتری شما از یک چالش مرحله ای که صرفاً برای بالاترین مراحل کلی پاداش می دهد، بیشترین سود را ببرد. شما می توانید به آنها کمک کنید تا نوع چالش مرحله ای را تعیین کنند که بالاترین تعامل را برای کارمندان آنها ایجاد می کند.

جوایز چالش سلامتی

کارمندان مشتریان شما زندگی پرمشغله ای دارند و ممکن است به راحتی در فعالیت های شرکت شرکت نکنند. خوشبختانه، جوایز راهی عالی برای جلب نظر آنها و هیجان زده کردن آنها در مورد چالش آینده است. حتی اگر مشتری شما بودجه کمی برای کار داشته باشد، گزینه های زیادی برای ارائه وجود دارد مانند:

  • کارت هدیه
  • PTO
  • قرص
  • تجهیزات تمرینی
  • سواگ شرکت
  • اجازه دادن به کارمندان برای تصمیم گیری در مورد ناهار شرکت

مشتریان خود را تشویق کنید تا با پاداش‌های خود خلاق شوند. گره زدن هر انگیزه، چه پولی و چه غیر پولی، به چالش، مشارکت را افزایش می دهد.

نکاتی برای شروع یک چالش مرحله ای

برای اجرای یک چالش موفق با نرخ مشارکت بالا، ارائه اطلاعات مناسب برای تشویق مشارکت مهم است. در اینجا نکاتی وجود دارد که کارفرمایان هنگام اجرای چالش ها باید در نظر داشته باشند:

نتیجه

همانطور که مشخص است، روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای اجرای یک چالش مراحل اولیه استفاده کنید. اگر فکر می کنید که ایجاد ایده هایی که با کارمندان مشتریان شما طنین انداز می شود، چالش برانگیز است، انجام یک نظرسنجی از کارمندان را در نظر بگیرید. برای نمونه، بررسی نبض IncentFit را بررسی کنید. بهترین راه برای اطمینان از مشارکت و موفقیت این است که از خود کارمندان بپرسید که چه نوع چالشی به آنها علاقه دارد، آیا ایده ای از خود دارند، اهداف تناسب اندام آنها چیست، آیا از ردیاب های تناسب اندام استفاده می کنند یا خیر.

کارگزاران با پذیرش چالش‌های گام به‌عنوان وسیله‌ای برای ارتقای سلامت فیزیکی و مالی، می‌توانند خود را در یک بازار رقابتی متمایز کنند و موقعیت خود را به عنوان شرکای قابل اعتماد در سفرهای مشتریان خود به سوی رفاه کل‌نگر مستحکم کنند.

ردیاب Google Sheets Challenge 30 روزه رایگان

اگر می‌خواهید قبل از راه‌اندازی یک چالش مرحله‌ای، اصول اولیه را با مشتریان خود انجام دهید، IncentFit یک راه حل دارد ردیاب برگه های گوگل چالش 30 روزه رایگان که می توانید به آن دسترسی داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرم را پر کنید و به ردیاب چالش دسترسی پیدا کنید! همچنین می توانید با استفاده از محصول آزمایش شده و آزمایش شده چالش های سلامتی IncentFit یک چالش پیاده روی راه اندازی کنید!



منبع