نمایشگر لمسی برای کلاس چیست؟


نمایشگر لمسی برای کلاس چیست؟

پنل تخت تعاملی نوعی تخته سفید تعاملی محسوب می‌شود که کارایی مناسبی برای شرکت‌های تجاری و همچنین حوزه آموزش دارد. در حقیقت عملکردها و قابلیت‌های متعددی در این نمایشگرها وجود دارد که می‌تواند وجه تمایز آن‌ها با وایت بردهای سنتی در نظر گرفته شود. از میان مدل‌های نمایشگر لمسی می‌توان به صفحه بزرگ و نمایش محتوای در ابعادی مناسب اشاره کرد. در عین حال از وضوح بالایی نیز برخوردار هستند که برای ارائه تصاویر و ویدیو کاملا ایده‌آل خواهد بود. اما مهم‌تر از موارد ذکر شده، به لمس حساس هستند، علی‌الخصوص قابلیت لمس چندتایی همزمان دارند و چندین کاربر به صورت همزمان می‌توانند فعالیت‌های خود را بر روی صفحه دنبال کنند.

مسلما پنل‌های تعاملی با چنین امکاناتی در حوزه‌های گوناگونی از قبیل: کلاس‌های درس، سالن کنفرانس و سایر محیط‌های آموزشی قابل استفاده هستند. گروه پرو استور این مقاله را به پنل‌های تخت تعاملی اختصاص داده و توضیح می‌دهیم که چگونه این نمایشگرها می‌توانند برای آموزش مفید واقع شوند.

معرفی مانیتور لمسی هوشمند

همانند تخته سیاه معمولی، پنل تخت تعاملی هم ابزاری است که می‌توان آن را بر روی دیوار کلاس نصب کرد. این قابلیت به آموزگار و یا شاگردانش اجازه می‌دهد تا مطالب را روی آن بنویسند و سپس با نگاه کردن به صفحه، آنچه را که نوشته‌اند مشاهده کنند. در واقع صفحه به نوبه خود این اطلاعات را برای همگان به نمایش می‌گذارد. در نتیجه می‌توان از مانیتور لمسی در آموزش، تبلیغات و دیگر اهداف اداری و یا حتی در منزل بهره برد.

نمایشگر تاچ بهتر است یا ویدئو پروژکتور؟

پروژکتورها اساسا یک فناوری قدیمی محسوب می‌شوند که برای به تصویر کشیدن نمایش، از یک لامپ استفاده می‌کند. پروژکتورهای سنتی قابل حمل نبودند و جهت جابه‎‌جایی آن‌ها مشکلات فراوانی ایجاد می‌شد (البته امروزه این روند کمی تغییر داشته پروژکتورهای سبک‌تر هم به بازار معرفی شده‌اند). همچنین آن‌ها گرمای زیادی تولید می‌کنند و تنها می‌توانند همزمان یک تصویر را به نمایش بگذارند. با این حال به طور کل برای فضاهای بزرگ مناسب هستند اما همچون این نمایشگرها نمی‌توانند از تعامل پشتیبانی کنند.

Interactive Touch Screen

وقتی صحبت کلاس‌های درس و آموزش در میان باشد، همه به صورت متفق به یک چیز فکر می‌کنند، این که دانش‌آموزان نسبت به محتوای درسی و آموزش مشتاق‌تر و درگیرتر باشند. ما می‌خواهیم آن‌ها واقعا احساس کنند که از صرف کردن زمان خود در مدرسه، دستاوردهای باارزشی کسب می‌کنند. به همین دلیل است که بسیاری عاشق راه‌حل‌های نمایشی مانیتور تاچ اسکرین کلاسی هستند.

نمایشگر لمسی برای کلاس چیست؟

این محصول ارائه‌دهنده راه‌حل‌های نمایش تعاملی در آموزش و تجارت است که بر بردهای هوشمند مبتنی می‌باشند. از جمله این راه‌حل‌ها می‌توان به: صفحه لمسی تعاملی، تخته سفید تعاملی، دوربین کنفرانس، سیستم ارائه بی‌سیم و دیگر لوازم جانبی هوشمند اشاره کرد. به عنوان راه‌حل صفحه نمایش هوشمند می‌توان نمایشگرهای همه‌کاره این برند را مثال زد که از وضوح ۴K UHD، اپتیک نوری، لمس ۲۰ نقطه همزمان که از فناوری مادون قرمز استفاده می‌کند، تخته سفید هوشمند، کنفرانس ویدئویی، سیستم دوگانه (بیشتر از یک دستگاه) و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. با این حساب نه ‌تنها مشارکت میان دانش‌آموزان در کلاس را تضمین می‌کند، بلکه به مشاغل هم کمک می‌کند تا راندمان جلسات خود را بهبود ببخشند و همکاری میان اعضاء را تقویت کنند. دسته نمایشگر تاچ حتی محصولاتی را عرضه نموده است که به صورت اختصاصی برای برپایی یک اتاق کنفرانس هوشمند طراحی شده‌اند از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار می‌باشند.

مزایای خرید نمایشگر لمسی

  • این دستگاه یک صفحه نمایش تخت تعاملی چند منظوره است که بهترین تجربه آموزشی را هم برای دانش‌آموزان و هم برای آموزگاران فراهم می‌کند.
  • مانیتور تاچ اسکرین از یک صفحه نمایش بزرگ بهره می‌برد که دیدن مطالب و نوشته‌ها را برای معلم و دانش‌آموز آسان می‌کند.
  • با توجه به قیمت مقرون ‌به‌‌صرفه آن‌ها، به راحتی می‌توان بیش از یک دستگاه را تهیه کرد و تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای فعالیت‌های کلاسی دانش‌آموزان را در اختیار آن‌ها قرار داد.

همان‌طور که ذکر شد، interactive smart panel یک دستگاه تخت تعاملی چند منظوره تلقی می‌شود که تجربه‌ آموزشی معلم و دانش‌آموز را بهبود می‌بخشد. دلایل مختلفی وجود دارد که این نمایشگرهای تعاملی را برای آموزش ارزشمند کارآمد و ارزشمند جلوه می‌دهد. می‌توان از این ابزار فوق‌العاده برای ارائه درس‌هایی بهره برد که جذاب‌تر و تعاملی‌تر هستند و در طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها همچون: رایانه‌ها، تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند استفاده می‌شوند.

نمایشگر لمسی برای کلاس چیست؟

کاربرد و کارایی اسمارت برد هوشمند

در واقع مانیتور لمسی این امکان را برای آموزگاران و دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا از دستگاه‌های مدرن و پلتفرم‌ها برای بهینه‌سازی سطح آموزش و یادگیری استفاده کنند و نتایج مطلوب‌تری به دست آورند. در واقع از مانیتور ۶۵ تا ۷۵ اینچ در کلاس‌های درس متوسط استفاده می‌شود و نمایشگر لمسی ۸۶ اینچ به بالا در محیط‌های گسترده و بزرگ‌تر دیده می‌شود. راه‌حل‌های آموزشی تجربیات یادگیری تعاملی‌تر و بازخوردهای کارآمدتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این در حالی است که خدمات مشاوره تحصیلی و توسعه حرفه‌ای را به صورت همزمان ارائه می‌دهند.

به طور کل این دسته از ماشین آلات اداری، یک محصول همه‌کاره است که می‌توان از آن برای اهداف گوناگونی همچون:

  • تخته سفید تعاملی
  • برد هوشمند تعاملی (تخته پروژکتور)
  • نمایشگر لمسی تعاملی

استفاده کرد.

بهترین قیمت مانیتور تاچ پرو استور

صفحه تخت تعاملی نسخه مدرن و امروزی تخته سیاه‌های سنتی است که با پیشرفت تکنولوژی همگام بوده و می‌تواند شیوه‌های آموزشی را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین بازدهی هم دچار تحول خواهد شد و فرآیند یادگیری با روند موثرتری صورت می‌گیرد. ما در پروژکتور استور سعی کردیم در این مطلب هر آنچه به چیستی Interactive touchscreen و مزایای آن در مقایسه با تخته وایت‌بردهای معمولی مربوط می‌شود را در اختیار شما قرار دهیم. همچنین اطلاعاتی در خصوص نمایشگرهای تعاملی مانند جی پلاس و سی تاچ ارائه دادیم که راه‌حل مناسبی برای مقاصد آموزشی بشمار می‌رود. با این وجود چنانچه سوالات بیشتری در ذهن دارید و یا علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید مانیتور تاچ و نحوه استفاده از آن‌ها هستید، می‌توانید با مشاوران ما با شماره ۵۲۴۷۲۰۰۰ در ارتباط باشید.



منبع