نحوه ثبت فروشگاه در سایت صالح مال به چه صورت است؟


نحوه ثبت فروشگاه در سایت صالح مال به چه صورت است؟

آیا فروشنده یک محصول هستید؟ آیا دوست دارید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید و از این طریق محصولات خود را بفروشید، اما امکانات و هزینه لازم برای داشتن یک سایت فروشگاهی را ندارید؟ اگر این شرایط، شامل حال شما می شود اصلا نگران نباشید؛ ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم با فروش به صورت آنلاین، میزان سود خود را افزایش دهید.

برای داشتن فروشگاه آنلاین چه باید کرد؟

این روزها، بازار خرید و فروش به صورت آنلاین و غیر حضوری، بسیار داغ شده است و بسیاری کسانی که یک مغازه دارند و یا افرادی که به صورت عمده محصولات خود را ارائه می دهند به فکر افتتاح یک فروشگاه آنلاین می افتند. برای فروش آنلاین، دو راه وجود دارد:

۱- طراحی یک سایت فروشگاهی

سایت هایی که در حوزه فروش محصول فعالند به سایت های فروشگاه های معروفند که برای طراحی آنها باید یک طراح سایت حرفه ای را پیدا کرده و از او بخواهید تا سایتی را از نو خلق کرده و در اختیار شما قرار دهید. این مورد، هزینه بر بوده و مسائل و مشکلات خود را دارد. مسائل فنی سایت، خرید هاست و دامنه، تمدید هاست و دامنه و خیلی نکات دیگر از جمله مشکلاتی هستند که در مورد این سایت ها وجود دارند.

۲-فروش از طریق پلتفرم های عمده فروشی

پلتفرم های عمده فروشی، سایت هایی هستند که از قبل طراحی شده اند و فروشندگان می توانند در آنها یک اکانت برای خود داشته باشند و به این طریق، محصول خود را بفروشند. بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در بالاتر اشاره کردیم در فعالیت به این شکل وجود ندارد. یکی از سایت هایی که به عنوان پلتفرم عمده فروشی بازار بزرگ صالح آباد تهران فعالیت می کند، صالح مال به آدرس salehmall.com است که در ادامه در خصوص مزیت ها و امکانات آن صحبت خواهیم کرد.

مزیت های فعالیت در صالح مال چیست؟

نحوه ثبت فروشگاه در سایت صالح مال به چه صورت است؟

  • هر کسی که در بازار صالح آباد مغازه دار است و می خواهد برای فروش آنلاین محصولاتش اقدام کند، می تواند در این سایت یک اکانت درست کرده و محصولاتش را معرفی کند.
  • برای ثبت نام در این سایت، نیازی به پرداخت هزینه نیست. افراد می توانند بدون پرداخت حتی یک ریال، در این سایت ثبت نام کنند و به فروش محصولات خود بپردازند. اگر کسی برای فعالیت در این سایت از شما هزینه خواست، قطعا کلاهبردار است.
  • پشتیبانی که این مجموعه از فروشندگان خود به عمل می آورد، کامل و همه جانبه است. اگر در این سایت ثبت نام کردید و در هر قسمتی مشکل داشتید، می توانید به پشتیبانی و کانال تلگرام صالح آباد مراجعه کرده و با پیام به پشتیبانی آن مشکلتان را پیگیری کنید.
  • امنیت این سایت، فوق العاده بالاست و همه اطلاعاتی که در آن درج می شود کاملا بروز است.
  • فروشندگانی که به هر شکل ممکن تخلف می کنند اجازه ادامه فعالیت در این سایت را نخواهند داشت.



منبع