نام تجاری مورد علاقه من از آردهای بدون گلوتن و دستور پخت نان من


بسیاری وجود دارد آردهای بدون گلوتن در فروشگاه. وقتی برای اولین بار شروع کردم، دختر خانم روبن بودم. او خواربار فروش آلرژی بود و من تمام آردهایم را از شرکت او به صورت آنلاین سفارش دادم، معمولاً در کیسه های بزرگ 5 پوندی. اما سپس درهای مغازه و سایتش را بست.

زمانی که خواناتر در دسترس بود، به آسیاب قرمز باب رفتم. من احتمالاً نزدیک به ده سال از محصولات باب استفاده کردم. اخیراً، همه اعضای خانواده ما متوجه شدند که ما با آن مشکل داریم. بیشتر در مورد آن در پست وبلاگم اینجا می نویسم، آردهای بدون گلوتن کارخانه قرمز باب.

آردهای بدون گلوتن با نام تجاری غذاهای معتبر

چند سال پیش آردهای برند Authentic Foods را امتحان کردم. من آنها را دوست داشتم، اما آنها در آن زمان کمی از بودجه ما خارج بودند و پیدا کردن آنها سخت بود. خوشبختانه، اکنون آنها مقرون به صرفه تر هستند. آمازون در حال حمل محصولات خود و همچنین چندین فروشگاه آنلاین است و من دوباره شروع به استفاده از آرد آنها در پخت و پز و پخت بدون گلوتن خود کرده ام.

آیا آرد برنج فقط آرد برنج نیست؟ آیا برندی که بخرم فرقی می کند؟

یک سوال بسیار ساده – آیا آرد برنج فقط آرد برنج نیست؟ آیا ممکن است چنین تفاوت فاحشی بین برندها وجود داشته باشد؟

کاملا. تفاوت زیادی وجود دارد

من گاهی آردم را در آسیاب خودم آسیاب می‌کنم و حتی نمی‌توانم آن را در حدی که برند Authentic Foods خوب آردهای بدون گلوتن خود را پردازش می‌کند، به دست بیاورم. همه آردهایشان را پیدا می کنم داشتن احساس سبک تر از سایر مارک های آرد مشابه. در واقع حتی آرد برنج برای من بیشتر شبیه نشاسته است تا آرد.

و در واقع یک روز دیگر داشتم روی چند دستور العمل جدید کار می کردم و یادم نمی آمد که آرد تاپیوکا را اضافه کرده بودم یا آرد برنج سفید. معمولاً می توانید مقدار کمی را بین انگشتان خود بمالید و می دانید. آرد برنج ترش تر خواهد بود. اما نه با نام تجاری غذاهای معتبر آرد برنج سفید. چند لحظه طول کشید تا بفهمم کدام آرد را قبلاً اضافه کرده‌ام، زیرا آرد برنج Authentic Foods خیلی ریز آسیاب شده است.

همچنین باید اضافه کنم که من آن را دوست دارم غیر GMO درست روی برچسب!! و چه تعداد از آردهای بدون گلوتن خود را با عنوان “بدون ذرت“؟ – آن را هم دوست دارم!

بدون نیاز به آرد لوبیا

اگر از آرد برنج سفید برند غذای معتبر و آرد برنج شیرین استفاده می‌کنید، اخیراً متوجه شده‌ام که برای ایجاد ترکیب اصلی بدون گلوتن در کتاب آشپزی من نیازی به استفاده از آرد لوبیا سفید ندارید. فقط استفاده از آرد برنج باعث شد تفاوت قابل توجهی در طعم یا بافت محصولات پخته شده ایجاد نشود.

بهترین دستور پخت نان بدون گلوتن سلست

آردهای نام تجاری غذاهای معتبر در دستور العمل های کتاب آشپزی من عالی هستند. آیا گرسنه نان بوده اید؟ راهی عالی برای پایان دادن به گرسنگی نان بدون گلوتن این است که دستور نان من را امتحان کنم. برای مشاهده فایل pdf دستور پخت نان من اینجا را کلیک کنید. (برای دانلود Adobe Reader برای مشاهده فایل های pdf اینجا را کلیک کنید.)

همچنین می توانید آنچه را که برخی از خوانندگان من در مورد دستور پخت نان من می گویند در این پست، بهترین دستور پخت نان بدون گلوتن سلست بخوانید.

 

The post طرز تهیه برند مورد علاقه من از آردهای بدون گلوتن و نان من اولین بار در Celeste’s Best ظاهر شد.