میخانه ای در پارک برای بازگشت لذت بخش ویمبلدون تنظیم شده است


پارک ویمبلدون قرار است ماه آینده میزبان اولین تعطیلات آخر هفته جشنواره تابستانی موسیقی و غذا در پارک در پارک باشد.

پارک ویمبلدون اولین مکان از ده مکان میزبان میخانه در پارک 2023 در 12 تا 14 مه است، با رویدادهایی که تمام تابستان برگزار می شود و در 8 تا 10 سپتامبر در سنت آلبانز به پایان می رسد.

علاوه بر این، فهرست دمو سرآشپز برای آخر هفته اعلام شده است که سرآشپزهای مشهور تلویزیونی مانند آینزلی هریوت و مجری ساندی برانچ، سیمون ریمر در آن حضور دارند.

در منو چیزی برای لذت بردن همه وجود دارد: از غذاهای مورد علاقه شام ​​خوشمزه گرفته تا گزینه های خلاقانه سبزیجات سالم و ذوب در دهان گوشت پخته شده روی شعله باز.

در مرکز توجه قرار گرفتن زنده و آشپزی! هاب خواهد بود Miele Chef Demo Stage شامل جلساتی از سرآشپزهای برتر، از جمله هریوت و ریمر.

زنده و آشپزی: سیمون ریمر، مجری برانچ یکشنبه، از جمله ستارگان مشهوری است که به Pub in the Park 2023 پیوسته است.

افراد متعصب به غذا می‌توانند از جولیت سیر، متخصص آشپز و پخت، آتول کوچار، پادشاه غذاهای هندی، آنا هاو، سرآشپز و شخصیت تلویزیونی ایرلندی، کریس بابر، سرآشپز و ستاره رسانه‌های اجتماعی و غیره انتظار غذاهای خوشمزه داشته باشند.

به عنوان یک میخانه در پارک اول، تابستان یا آشپزی راک اند رول در ویمبلدون راه اندازی خواهد شد و سرآشپزهایی را که به موسیقی علاقه دارند و نوازندگانی که خود را در آشپزخانه کمی استاد هستند به نمایش می گذارد.

دنی جونز، نوازنده سوپراستار از مک فلای، پیش بند خود را خواهد پوشید و جمعه شب به صحنه نمایش آشپز خواهد رفت و با ریمر به طور زنده آشپزی می کند.

پس از یک دوره فینالیست در سلبریتی مسترشف در سال گذشته، غذای دنی مطمئناً موفق خواهد شد.

آشپزی راک اند رول: دنی جونز فوق ستاره مک فلای در جمعه شب پیش بند خود را خواهد پوشید

اگر این کافی نبود، Pub in the Park نیز می آورد Firepit به پارک ویمبلدون

The Firepit که توسط سام و شاونای عالی میزبانی می‌شود، فروشگاه تکی شما برای جلسات BBQ هیجان‌انگیز از جمله آشپزی لذیذ از بن تیش در Cubitt House، موسس Thuy Pham و سر آشپز آشپزخانه بسیار محبوب Little Viet Kitchen، دیپنا آناند یوتیوبر و سرآشپز خواهد بود. به‌خاطر غذاهای اصیل پنجابی و هند جنوبی در سامرست هاوس، مورال سایق در کیو پوینت و غیره شناخته شده است.

بلیط میخانه در پارک در ویمبلدون و فراتر از آن هنوز در اینجا موجود است.