جسیکا فاکس ستاره هالیوکس از والدین می خواهد که غذای کودک را امتحان کنند


آیا جای تعجب است که در کافی‌شاپ‌ها و خانه‌ها در سراسر بریتانیا، والدین در حال مبارزه با نوزادان خود برای ناهار و شام هستند، در حالی که خودشان غذا را امتحان نمی‌کنند.

تحقیقات جدید نشان داده است که بیش از یک سوم (34٪) از والدین اعتراف می کنند که تقریباً هرگز غذای کودک خود را امتحان نمی کنند، و ظاهر نامطلوب به عنوان یک موضوع رایج ظاهر می شود.

بیزاری از بافت به عنوان یک عامل کلیدی در پشت این بی میلی برجسته است، به طوری که 58٪ از والدین اذعان می کنند که قطع رابطه شخصی آنها بر انتخاب غذای کودکشان تأثیر می گذارد.

علاوه بر این، یک نفر از هر 3 (34٪) والدین تایید می کنند که هم بافت و هم طعم غذای کودک دلایلی هستند که از امتحان کردن آن به طور کلی اجتناب می کنند. در میان والدین جوان 18 تا 24 ساله، این رقم تقریبا به نصف (42٪) افزایش می یابد.

جسیکا فاکس، ستاره فیلم هالیوکس، و مادر ریور ۱۱ ماهه، با به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های خود در مورد فرزندپروری و از شیر گرفتن، اذعان می‌کند: «من یکی از بسیاری از والدینی هستم که غذا دادن به نوزادم را وظیفه‌ای دلهره‌آور می‌دانند. فشار زیادی برای اطمینان از اینکه به عنوان والدین، انتخاب درستی برای تغذیه فرزندمان داریم، وارد می شود.

من می توانم متوجه شوم که چرا برخی از افراد ممکن است کمی در امتحان غذای کودک مردد باشند – بافت آن می تواند برای بزرگسالان بسیار بد باشد. اما من فکر می‌کنم چشیدن طعم غذایی که به با ارزش‌ترین موجودات زندگی‌مان می‌دهیم بسیار مهم است!»

جسیکا و متخصص تغذیه، نیکولا لودلم راین، با Organix، برند پیشرو مواد غذایی کودکان در بریتانیا، شریک شدند تا خودشان «چالش بافت را بچشید».

ماموریت آنها الهام بخشیدن به یک رویکرد سرگرم‌کننده و تعاملی برای معرفی بافت‌ها و طعم‌های متنوع به نوزادان است، و والدین را تشویق می‌کنند تا در کنار بچه‌های کوچک‌شان، از گلدان‌های غذای کودک سرشار از بافت و بسته‌بندی شده با سبزیجات استفاده کنند. به هر حال، اگر شما آن را نمی‌خورید، چرا آنها باید آن را بخورند؟

علی‌رغم اینکه دستورالعمل‌های NHS برای از شیر گرفتن، معرفی تدریجی و به‌موقع افزایش بافت را توصیه می‌کنند، بیش از نیمی (56%) از والدین مورد بررسی معتقدند که نوزادانشان هنگام انتقال به غذاهای جامد، بافت‌های صاف را ترجیح می‌دهند، در حالی که بیش از نیمی از والدین (53%) از این بافت بی‌اطلاع هستند. باید به تدریج افزایش یابد.

نیکولا که به “تغذیه مومیایی” معروف است، در اینستاگرام گفت: “به یاد داشته باشید که هیچ دو سفر از شیر گرفتن یکسان نیست و ممکن است برای هر کودک متفاوت باشد. با این حال، اجماع و دستورالعمل ها اهمیت معرفی تدریجی بافت ها را برای پیشرفت بهینه توسعه برجسته می کند.

برای اطلاعات بیشتر و نکات برتر نیکولا در مورد معرفی بافت در طول فرآیند از شیر گرفتن، به www.organix.com مراجعه کنید. با شرکت در “چالش بافت مزه” به کودک خود کمک کنید طعم ها و بافت های جدید را کشف کند. با تگ کردن @organixfood و استفاده از #tastethetexture، تجربیات خود را با ما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.



منبع