بهترین دستور پخت نان بدون گلوتن سلست


بدون گلوتن نان دستور غذا یک دستور العمل سریع و آسان در کتاب آشپزی من است، بهترین دستور العمل های بدون گلوتن و بدون آلرژن Celeste. در کمتر از نیم ساعت از شروع تا پایان، می توانید به گرسنگی نان خود پایان دهید. ما از این بدون گلوتن لذت می بریم نان در کنار یک کاسه سوپ داغ یا برای همراهی هر وعده غذایی فوق العاده هستند.

به روز رسانی دستور غذا

را بدون گلوتن چوب نان دستور آشپزی اخیراً اصلاح و به روز شده است. من عاشق آرد سیب زمینی شیرین هستم و از آن در بسیاری از دستور العمل های نان خود از جمله آرد اصلی استفاده کردم نان دستور آشپزی. واقعا افسانه ای است ارد. و اگر هنوز آن را امتحان نکرده اید، این یک آرد سفید است که هیچ طعمی به محصولات پخته شده شما نمی دهد. این بسیار سبک است و برای نان ها فوق العاده است زیرا به آنها کمک می کند خیلی بالاتر بروند!

اما من دارم روی حذف آرد سیب زمینی شیرین از تمام دستور العمل های نان کار می کنم. چرا؟ چون سخته ارد بدست آوردن. و من نمی دانم چرا اینطور است. به نظر می رسد همه در تلاش هستند تا بدون گلوتن مصرف کنند واگن باند و از همه جور چیزها آرد درست کنید – احمقانه ترین چیزی که اخیراً در موردش شنیدم موز سبز بود.

آرد سیب زمینی شیرین یک آرد امتحان شده و مورد علاقه است، اما متاسفانه تنها یک منبع واقعی وجود دارد. برای آردی که من اینجا در ایالات متحده می شناسم. کشورهای دیگر آرد سیب زمینی شیرین حمل می کنند،اما قوام آن بیشتر از الف است ارد و رنده شده و مانند آرد خوب و نشاسته ای که من در دستور العمل های نان بدون گلوتن استفاده می کردم، نیست.

دستور پخت نان بدون گلوتن

اگر فرصتی برای امتحان هیچ یک از دستور العمل های من نداشته اید، این یک دستور العمل عالی برای امتحان کردن است. این به شما این فرصت را می دهد که ببینید من چگونه دستور العمل های خود را می نویسم – به روشی بسیار واضح و آسان برای دنبال کردن، بنابراین حتی اگر قبلا هرگز پخته یا پخته نشده اید، همچنان می توانید یک دسته کامل از گلوتن را بپزید. -رایگان نان.

روی دستور پخت نان کلیک کنید (برای دانلود Adobe Reader برای مشاهده اینجا را کلیک کنید پی دی اف ها) و یکی از دستور العمل های من را امتحان کنید. این چیزی است که یک خواننده استفانی پس از امتحان آخرین ویرایش به همراه عکسی که برای من فرستاده بود، می گفت:

من ساختم نان و خیلی خوشمزه بودند!! من فردا با استفاده از آب کمتر آنها را دوباره درست می کنم زیرا نتوانستم خمیر را دستکاری کنم و روی ورقه بیسکویت بغلتانم تا روغن گرفته شود. با این وجود، هر 4 نفر آنها را دوست داشتیم و پسر و شوهرم جمعیت سختی برای راضی کردن هستند.

و بعد:

من ساختم نان امروز دوباره با کمی آب کمتر و آنها کامل بیرون آمدند! کارکردن و شکل دهی بسیار آسان تر + استفاده از روغن. (طعم آنها به اندازه دیشب خوب بود) من از یک ابزار کوچک شیرینی پزی استفاده کردم تا طرحی را در بالای آن قرار دهم. نان فقط به این دلیل که:) چند ادویه ایتالیایی هم به 2 تا در صورت خانواده اضافه کردم نبود یک طرفدار، اما آنها بودند. تبریک برای تو!!! ~ استفانی

و بیشتر از یک خواننده دیگر:

من چوب نان درست کردم و خانواده از آن لذت بردند. خیلی راحت بود. من از تغییرات قدردانی می کنم. اولین بار بود که چوب نان درست می کردم. لازانیا و نان درست کردم. ما را شاد رنگ کن تلاش خواهم کرد پیتزا بعد. احساس می کند به خوب برای خوردن نان دار مواد ~جری

من بسیار خوشحالم که در برخی از دستور العمل هایم جایگزینی برای آرد سیب زمینی شیرین پیدا کردم و به هیچ وجه از طعم و مزه آن کم نکرد. نان هنوز هم خوشمزه هستند همچنین نظر مورد علاقه‌ام را از ایمیل استفانی به اشتراک می‌گذارم، زیرا می‌دانم که بسیاری از خانواده‌ها ممکن است در مواجهه با چالش‌های غذایی بسیار همین احساس را داشته باشند:

من خیلی هیجان زده هستم!!! احساس می کنم اینجا کریسمس است!!! ممنون، متشکرم، ممنون که این کار را برای خانواده هایی مثل ما انجام دادید. من دوست دارم که شما هدیه خود را کشف کرده اید و آن را با جهان به اشتراک می گذارید! درود فراوان برای شما! ~ استفانی

زندگی با سلیاک یا حساسیت ها و عدم تحمل های غذایی همچنان می تواند به این معنی باشد که می توانید تمام غذاهایی را که قبلاً مصرف می کردید بخورید و لذت ببرید، فقط ممکن است مجبور شوید روش های مختلفی را برای پختن آنها یاد بگیرید.