لیست بهترین ادکلن زنانه با بوی چوب (لاکچری ترین عطر چوبی)


یک ادکلن با بوی چوب مثل عطر پلی بوی می تواند فضای طبیعت را در خانه برایتان تداعی کند. خوشبوکننده هایی که بر پایه چوب هستند، رایحه دل انگیزی را از خود در فضا ایجاد می کنند، این رایحه می تواند احساسات منفی تان را از بین ببرد و شادی و طراوت را به روحتان هدیه دهد.

در واقع خانم ها نیز از طرفداران عطرهای چوبی هستند، به طور مثال الین موگلر، یک ادکلن زنانه با بوی چوب بوده که بسیار محبوب است. در این مقاله لاکچری ترین عطر چوبی که اقتصادی نیز می باشد، لیست وار به شما معرفی شده است.

لیست بهترین ادکلن زنانه با بوی چوب (لاکچری ترین عطر چوبی)

معرفی بهترین عطر زنانه با بوی چوب

شناخت بهترین ادکلن زنانه یا بهترین ادکلن مردانه بر پایه چوب کمکتان می کند تا در هر جمع و مهمانی بدرخشید. اگر به دنبال عطر برای هدیه هستید، باید بدانید بهترین ادکلن زنانه با بوی چوب چه نام دارد؟ کدام برند این محصول را تولید می کند؟ این خوشبوکننده چه ویژگی هایی دارد و از چه نت هایی تشکیل شده است؟

عطر الین موگلر، بهترین ادکلن زنانه با بوی چوب

خوشبختانه تنوع عطر زنانه با بوی چوب زیاد است اما الین موگلر، با گروه بویایی گلی شرقی و طبع گرم خود توانسته نظر بسیاری از خانم های علاقه مند به عطرهایی بر پایه چوب را جلب کند. این محصول برای استفاده در روزهای سرد پاییزی و زمستانی پیشنهاد می شود.

شما می توانید الین موگلر را با طعمی شیرین تهیه کرده و با استفاده از آن در هر جمع و مهمانی بدرخشید. ماندگاری این محصول بالاست، بنابراین با یک بار استفاده نیازتان را تا مدتی طولانی به هر نوع خوشبوکننده ای برطرف می کند.

نت های ابتدایی: یاسمن سامبای

نت های میانی: کشمیر

نت های پایانی: کهربا

عطر آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس V

یکی از خوشبوترین عطرهای دنیا با رایحه چوبی که در سال ۲۰۱۱ در کشور عمان تولید شد و در مدت زمان کوتاهی توانست توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کند، آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس V است. این محصول از نوع غلظت ادو پرفیوم بوده و با طبع معتدل برای استفاده در تمام روزهای سال پیشنهاد می شود.

شما می توانید این خوشبوکننده را در حجم های مختلفی خریداری و استفاده کنید. آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس V با گروه بویایی شرقی گلی قطعا لبخند رضایت را به لب هایتان هدیه می دهد.

نت های ابتدایی: ریشه زنبق

نت های میانی: رز، زنبق، یاس

نت های پایانی: روایح چوبی، عود، مشک

لیست بهترین ادکلن زنانه با بوی چوب (لاکچری ترین عطر چوبی)

عطر آمواج پورپوس

یکی از انواع عطرهای زنانه که آقایان نیز امکان استفاده از آن را دارند، امواج پورپوس است که در کشور عمان و با گروه بویایی شرقی چوبی تولید شده است. این محصول کوئنتین بیش در سال ۲۰۲۳ طراحی و روانه بازار شد، بنابراین آن را می توان حتی به عنوان یکی از جدیدترین عطرهای چوبی زنانه نیز معرفی کرد.

با استفاده از آمواج پورپوس می توانید برای قرارهای کاری یا مهمانی های مهمتان آماده شوید و کاریزما و جذابیتتان را افزایش دهید.

نت های ابتدایی: ترنج، صمغ کندر، فلفل، فلفل قرمز شیرین

نت های میانی: پاپیروس، چوب صندل سفید، خس خس، رز

نت های پایانی: جیر، چوب آکیگالا، زعفران، عرفانی

عطر آمواج هانر ۴۳

اگر به دنبال عطر گرم زنانه با رایحه چوب می گردید، ما آمواج هانر ۴۳ را پیشنهاد می دهیم که برای استفاده در روزهای سرد سال بهترین گزینه است. این خوشبوکننده با گروه بویایی رایحه های گلی در کشور عمان تولید شد، اما هم اکنون بسیاری از مردم جهان از آن برای تکمیل استایلشان استفاده می کنند.

از سال عرضه آمواج هانر ۴۳ مدت زمان زیادی نمی گذرد، این عطر در سال ۲۰۲۱ به بازار معرفی شد.

نت های ابتدایی: ریواس، فلفل، گشنیز

نت های میانی: گل برف،گل مریم، میخک صدپر، یاس

نت های پایانی: اوپوپوناکس، چرم، چوب صندل سفید، خس خس، صمغ کندر، لابدانیوم

عطر هرمس تویلی د هرمس، لاکچری ترین عطر چوبی

اگر به دنبال عطر مناسبی برای استفاده در تمام روزهای سال می گردید، ما هرمس تویلی د هرمس را پیشنهاد می کنیم که در کشور فرانسه و با گروه بویایی رایحه های گلی تولید شده است. این محصول با عرضه در سال ۲۰۱۷ توانست تاثیر فوق العاده ای برروی خانم های علاقه مند به عطرهای چوبی بگذارد، به همین دلیل هم اکنون نیز به عنوان یکی از محبوبترین خوشبوکننده ها به فروش می رسد.

نت های ابتدایی: زنجبیل

نت های میانی: گل مریم

نت های پایانی: چوب صندل سفید

لیست بهترین ادکلن زنانه با بوی چوب (لاکچری ترین عطر چوبی)

عطر نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم

خانم ها می توانند با تهیه عطر نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم در تمام روزهای سال استایلی متفاوت داشته باشند. این عطر در سال ۲۰۰۶ در ایالات متحده تولید شد، اما با گذشت سال های زیاد هنوز مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار دارد.

نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم با گروه بویایی گلی چوبی مشکی می تواند شما را خاصتر و متفاوتتر از همه در هر جمع و مهمانی نشان دهد، بنابراین حتما قبل از رفتن به مهمانی ها کمی از آن استفاده کنید.

نت های ابتدایی: رز، هلو

نت های میانی: کهربا، مشک

نت های پایانی: چوب صندل سفید، نعناع هندی

عطر روشاس بیزانس ادو تویلت ۲۰۱۷ ادیشن

عطر روشاس بیزانس ادو تویلت ۲۰۱۷ ادیشن دارای طبعی خنک است، بنابراین خانم ها امکان استفاده از آن را در روزهای گرم بهاری و تابستانی دارند. این خوشبوکننده در سال ۲۰۱۷ در کشور فرانسه تولید شد و هم اکنون تعداد بالایی از آن به کشورهای خارجی صادر می شود.

گروه بویایی این خوشبوکننده شرقی ادویه ای است و قطعا رایحه ای دل انگیز از شما را در فضا می پراکند.

نت های ابتدایی: آلدهید، ادویه جات معطر، ترکیبات سبز، ریحان، لیمو ترش، میخک صدپر، نارنگی ماندارین، هل

نت های میانی: بادیان رومی، رز، ریشه زنبق، گل برف، گل مریم، گل یلانگ، یاس

نت های پایانی: مشک، چوب صندل سفید، سدر، کهربا، گل آفتاب پرست، وانیل

عطر امپر اوربان زنانه

امپر اوربان زنانه با گروه بویایی گلی میوه ای تولید شده است که در ترکیبات آن نت هایی بر پایه چوب وجود دارند. شما می توانید با استفاده از این خوشبوکننده تبدیل به کانون توجه همه در مهمانی ها شوید. امپر اوربان زنانه در کشور امارات متحده عربی تولید شد و هم اکنون این محصول در کشور ایران نیز طرفداران زیادی دارد.

نت های ابتدایی: انگور فرنگی سیاه، ترنج

نت های میانی: پونه کوهی، چوب صندل سفید، رز

نت های پایانی: مشک، توت سیاه

لیست بهترین ادکلن زنانه با بوی چوب (لاکچری ترین عطر چوبی)

ادکلن زنانه با بوی چوب، ارمغان آور جذابیت برای خانم ها

بوی چوب احساس خوبی در درونتان را ایجاد می کند و روی جذابیتتان نیز تاثیر می گذارد. شما می توانید با استفاده از یک خوشبوکننده مناسب در تمام جمع ها و مهمانی هایتان بدرخشید و توجه ها را از آن خود کنید. بوی چوب اثر مثبتی در اطراف شما می گذارد، بنابراین دیگران نسبت به شما احساس بهتری پیدا می کنند.

اگر می خواهید تاثیرگذاری تان بالا برود، با استفاده یک ادکلن چوبی مناسب به هدفتان خواهید رسید. الین موگلر و پلی بوی از این دسته هستند. در انتخاب بهترین ادکلن زنانه با بوی چوب امکان دریافت راهنمایی از کارشناسان فروش عطر و ادکلن چون فروشگاه عطر راینو را نیز دارید؛ این متخصصین مبتنی بر سلیقه و طبعتان کمکتان می کنند تا بهترین خوشبوکننده را بخرید.



منبع