بهترین شراب های گازدار برای جفت شدن با غذاهای ملی انگلیسی؟


فکر کردن در مورد غذاهای سنتی انگلیسی به معنای غواصی عمیق در تاریخ ملی این کشور، با تصور آن به سمت غذاهایی است که با طعم های قوی و در عین حال لذت بخش مشخص می شوند.

در میان چندین غذای سنتی که از تاریخ آشپزی بریتانیا به دست می‌آیند، می‌توان غذاهایی مانند: ماهی و چیپس، پای شپرد، پودینگ یورکشایر، و رست بیف را یافت.

این کلاسیک ها جایگاه ویژه ای در سنت انگلیسی دارند، اما اخیرا روند رو به رشدی رخ داده است و این طعم ها را با لمس پیچیدگی ایتالیایی از طریق شراب های سنتی ایتالیایی تقویت کرده است.

این اتحادیه به مردم این فرصت را داد که طعم و مزه و لذت بردن از یک ترکیب مناسب را بچشند و پلی بین طبیعت التقاطی شراب سازی ایتالیایی و طعم بی نظیر غذاهای انگلیسی ایجاد کند.

توجه به این نکته مهم است که به دلیل در دسترس بودن گسترده انواع مختلف شراب ایتالیایی، غذاهای انگلیسی را می توان به راحتی با بهترین ها همراه کرد.

در میان آنها، باید به ترد بودن Prosecco یا غنای Franciacorta اشاره کرد.

میراث شراب سازی ایتالیایی چیزی برای هر سلیقه و مناسبتی دارد.

علاوه بر این، ما به راحتی می توانیم قبول کنیم که در عصر دیجیتال، راحتی خرید شراب به صورت آنلاین به دنیای جدیدی از فرصت ها باز می شود و به مردم این شانس را می دهد که بهترین گردهمایی ها را با دوستان و اقوام میزبانی کنند.

به لطف پلتفرم‌های آنلاین اختصاصی، برآورده کردن تقاضا برای شراب‌های معتبر ایتالیایی به آسانی جستجوی گوگل است.

توصیه می‌کنیم به Svinando.co.uk، یک فروشگاه آنلاین مجهز با طیف وسیعی از شراب‌های گازدار ایتالیایی مراجعه کنید.

غذاهای سنتی انگلیسی و جفت شراب: هر آنچه باید در مورد اسانس ها و طعم ها بدانید

همانطور که اشاره کردیم، غذاهای سنتی انگلیسی دارای ملیله‌ای غنی از طعم‌ها و بافت‌ها هستند که از طریق غذاهای کلاسیک مانند پای شپرد یا ماهی اند چیپس، راحتی را ارائه می‌کنند.

اغلب مردم تمایل دارند غذاهای سنتی را نادیده بگیرند، اما اکنون بیش از هر زمان دیگری می‌توان طعم‌های خاصی را با غنی‌سازی آنها با ترکیب شراب عالی دوباره کشف کرد.

شراب‌های گازدار ایتالیایی راه‌های جدیدی را برای لذت بردن از تجربه غذاخوری با بالا بردن آن به ارتفاعات جدید ارائه می‌دهند.

یکی از غذاهای کلاسیک انگلیسی که به زیبایی با شراب های گازدار ایتالیایی جفت می شود، ماهی و چیپس ساده است.

جفت کردن ماهی و چیپس با شراب می تواند بسیار آسان باشد، به خصوص اگر به مشخصات سبک و میوه ای Prosecco فکر کنیم، که به عنوان یک همراه عالی برای بافت ترد ماهی عمل می کند.

در مورد کباب یکشنبه چطور؟

طعم غنی و لذیذ گوشت رست بیف و پفکی پودینگ کره ای یورکشایر ترکیبی شگفت انگیز از طعم ها را ایجاد می کند که به راحتی با یک فرانسیاکورتا خوب جفت می شود که به دلیل عمق و کنتراست مجلل آن که طعم غذاهای قوی تری را فراهم می کند، شناخته شده است.

عکس دیمیتری درایر در Unsplash

در همین حال، Bangers and Mash شامل سوسیس‌های آبدار است که در بالای تلی از پوره سیب‌زمینی خامه‌ای قرار گرفته و با یک سس پیاز غنی شده صاف می‌شود.

جفت کردن این ظرف با Trento DOC، به لطف اسیدیته پر جنب و جوش و مواد معدنی ظریف این شراب، که می تواند کام را در هر جرعه ای تمیز کند، دیدگاه جدیدی به کل تجربه ارائه می دهد.

بالاخره شپردز پای داریم.

با لایه‌هایی از گوشت چرخ‌کرده خوش طعم مشخص می‌شود که وقتی با سبزیجات مخلوط می‌شود و با پوره سیب‌زمینی خامه‌ای روی آن قرار می‌گیرد، یک غذای راحت فوق‌العاده کارآمد است.

آلتا لانگا یک شراب جوشان پیچیده و خاص است که کاملاً با این غذای خوشمزه جفت می شود.

از این گذشته، عناصر خوش طعم آن یک تجربه ناهار خوری واقعا به یاد ماندنی را ارائه می دهند.

مزایای اصلی مخلوط کردن غذاهای سنتی انگلیسی با شراب های ایتالیایی

همراه کردن غذاهای سنتی انگلیسی با شراب های ایتالیایی فواید زیادی دارد.

از طریق آنها، ما می توانیم دنیای کاملا جدیدی از طعم و مزه را کشف کنیم.

ترکیب غذاهای غنی و خوش طعم انگلیسی با اسیدیته و میوه ای پر جنب و جوش شراب های ایتالیایی، تعادلی هماهنگ ایجاد می کند که تجربه کلی غذاخوری را ارتقا می دهد.

محبوب ترین شراب های ایتالیایی، به ویژه انواع گازدار مانند Prosecco، Franciacorta، Trento DOC و Alta Langa، خود را به ویژه همه کاره می یابند و می توانند کاملاً با طیف گسترده ای از غذاها جفت شوند.

جوشش و اسیدیته شراب‌های گازدار ایتالیایی نیز به عنوان یک پاک‌کننده کام عمل می‌کند و طعم غنی را که مشخصه غذاهای سنتی انگلیسی است، از بین می‌برد.

این نت لذیذی را ارائه می‌کند که لذت هر غذا را افزایش می‌دهد و افراد را تشویق می‌کند تا طعم‌هایی را که قبلاً هرگز تجربه نکرده‌اید، بچشند.

عکس رومان امین در Unsplash



منبع