با وعده های غذایی صرفه جویی در مصرف انرژی، به آشپزی سبزتر بروید


از آنجایی که هزینه های زندگی در بریتانیا به شدت افزایش می یابد، یک کتاب دستور پخت رایگان برای کمک به خانواده ها برای کاهش زمان پخت و پز و قبض انرژی ایجاد شده است.

خانوارها در سراسر بریتانیا روی سرخ کن‌های هوا سرمایه‌گذاری می‌کنند تا هزینه‌های انرژی خود را کاهش دهند، اما به سادگی مواد و روش‌های آماده‌سازی وعده‌های غذایی را اصلاح می‌کنند، و پخت هوشمندانه می‌تواند هزینه‌ها را تا ۸۰ درصد در مقایسه با دستور پخت‌های سنتی کاهش دهد.

تحقیقات نشان می‌دهد که برای یک ساعت پخت و پز روزانه 208.93 پوند هزینه دارد، بنابراین کتاب رایگان می‌تواند سالانه 49.32 پوند برای خانواده‌ها و ده‌ها میلیون دلار صرفه‌جویی کند. با وجود قبوض بالای سوخت و بحران هزینه های زندگی که برای اکثر افراد نگران کننده است، هر پس انداز کمک می کند.

یک سینی غذای مرغ سوخاری را می توان تنها در 40 دقیقه از فر خارج کرد و روی میز گذاشت – به سادگی با تعویض یک پرنده کامل با ران مرغ – زمان پخت را یک ساعت و چهار دقیقه کاهش می دهد و 62 درصد انرژی کمتری مصرف می کند.

یا یک سوسیس و نخود مراکشی که به جای طبخ سنتی در فر روی اجاق پخته می شود، می تواند یک ساعت و 39 دقیقه زودتر آماده شود و 94 پوند کمتر هزینه داشته باشد.

پخت اورزو به جای هم زدن مداوم یک قابلمه ریزوتو نکته دیگری است – با مزیت این که مواد را برای کل غذا خرد کنید – همراه با یک طرف نان سیر – در فر و کار تمام شده است.

طبق آخرین داده های دفتر آمار ملی (ONS) در بریتانیا 19.4 میلیون خانواده وجود دارد و اگر هر خانواده فقط یک ساعت در روز تحت تعرفه های فعلی انرژی غذا بپزد، معادل 4.1 میلیارد پوند هزینه انرژی سالانه است.

کتاب آشپزی – که توسط برند لوازم آشپزی بلینگ تولید شده است – همچنین نکاتی را در مورد نحوه حجیم کردن ظروف با حبوبات و حبوبات و استفاده از سبزیجات باقی مانده از ته یخچال ارائه می دهد.

امی هاچینسون، سخنگوی بلینگ می‌گوید: «قیمت انرژی همچنان بالاست و بسیاری از خانواده‌ها احساس ضعف می‌کنند، اما هر خانواده‌ای سزاوار غذای خانگی با کیفیت خوب روی میز است.

«هر غذا صرفه‌جویی در زمان و پول است که در طول یک سال، مبلغ خوبی را به جیب خانواده‌ها در سراسر کشور بازمی‌گرداند – و اگر هر خانواده درگیر این موضوع شود، در مجموع این صرفه‌جویی جدی است.

هر خانواری به آرام پزها و سرخ کن های هوا دسترسی ندارد، که می تواند به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کند، اما اکثر خانواده ها اجاق دارند.

کتاب دستور العمل صرفه جویی در انرژی بلینگ برای دانلود رایگان از www.belling.co.uk است



منبع