پرس پالوف

تی آر ایکس پایک

تی آر ایکس پایک

2019-06-15

تمرینات شکم شش تکه

تمرینات شکم شش تکه

2019-06-15

پرس پالوف

آناتومی بدن ( عضلات شکم )
آناتومی بدن ( عضلات شکم )
  • عضله اصلی درگیر در این تمرین : عضله شکم
  • نوع تمرین : قدرتی
  • وسایل مورد نیاز : سیم کش
  • مکانیزم : جداسازی
  • سطح تمرین : مبتدی

نحوه انجام حرکت پرس پالوف :

  1. در موقعیت زانو زدن قرار گرفته و دسته ای را به پشته سیم کش هم ارتفاع عضله سینه متصل کنید.
  2. دسته را بر روی سینه خود نگه داشته ، پاهایتان باید به اندازه عرض شانه هایتان باز باشد. یک مفصل ران شما باید در حالت کشیدگی و مفصل ران دیگری در حالت خمیدگی قرار گیرند.
  3. در حالی که نفس خود را بیرون می دهید ( بازدم ) ، به صورت افقی دسته را بکشید.
  4. به نقطه شروع بازگشته و تا جایی که می توانید حرکت پرس پالوف را برای هر دو سمت خود تکرار کنید.

نکات کلیدی :

  • هنگامی که دسته را می کشید ، مفصل ران شما نباید بچرخد.
  • هنگام اجرای حرکت پرس پالوف نفس خود را باید بیرون دهید ( بازدم ) ، تا عضلات شکم شما فعال شوند.
آموزش اجرای صحیح تمرین پالوف

جهت مشاهده سایر ویدیوهای مرتبط ، به صفحه حرکت شکم و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

Qimia

دیدگاهتان را بنویسید