تمرین ددباگ

جلو بازو چکشی سیم کش

جلو بازو چکشی سیم کش

2019-06-16

جلو بازو دمبل چکشی

جلو بازو دمبل چکشی

2019-06-16

تمرین ددباگ

تمرین ددباگ با پای صاف ، تمرینی برای تقویت عضلات شکم است.

آناتومی بدن ( عضلات شکم )
آناتومی بدن ( عضلات شکم )
  • عضله اصلی درگیر در این تمرین : عضله شکم
  • نوع تمرین : قدرتی
  • مکانیک : ترکیبی
  • سطح تمرین : متوسط
  • نوع نیرو : ایزومتریک

نحوه انجام تمرین ددباگ :

  1. به صورت تاق باز بخوابید. پاهای شما باید صاف ، مفصل ران خم شده و دست هایتان به سمت سقف باشند.
  2. نفس خود را بیرون دهید ( بازدم ) و دست و پای مخالف هم را پایین آورید.
  3. به نقطه شروع بازگردید و در جهت مخالف این کار را دوباره تکرار کنید.
  4. تا جایی که می توانید تمرین ددباگ را تکرار کنید.

نکات کلیدی :

  • نفس خود را نگه ندارید. هرگز نباید برای جبران عدم تعادل از تنفس خود استفاده کنید. یاد بگیرید با حفظ موقعیت چگونه حرکت کنید.
  • به آرامی اما با متد حرکت کنید. هدف کنترل در فضا است ، نه صرفا تکمیل تکرارها.
  • زمانی که دست شما بالای سرتان و پاهایتان کاملا صاف است باید نفس خود را بیرون دهید ( بازدم ). هدف این است که دنده ها پایین باشند و از بیش از حد کشیدگی قسمت پشت جلوگیری شود.
  • اگر در حین حرکت دست و پا به صورت همزمان قادر به حفظ ستون فقرات در حالت طبیعی نیستید ، فقط با دست و یا پا این تمرین را انجام دهید.
آموزش اجرای صحیح تمرین ددباگ

جهت مشاهده سایر ویدیوهای مرتبط ، به صفحه حرکت شکم و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

Qimia

دیدگاهتان را بنویسید