پنج راه برای تشویق به تغذیه سالم در محل کار


کار بخش دشواری از زندگی روزمره است. استرس به شکل های مختلف و از مکان های مختلف به یکباره ظاهر می شود. این جایی است که بزرگسالان بیشتر تصمیمات تغییر دهنده زندگی خود را می گیرند و در عین حال با پیشرفت اجتناب ناپذیر پیری طبیعی بدن سر و کار دارند.

به همین دلیل، اولویت دادن به سلامتی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. برای برخی، حفظ تعادل در حفظ یک سبک زندگی خوب با پرخاشگری معمول زندگی کاری یک چالش اضافی است. یک مبارزه خاص در همه اینها حفظ تغذیه خوب است که برای سلامتی ضروری است و بر بهره وری کار تأثیر می گذارد.

اما اگر هنوز بتوانید در حین کار سلامت خود را کنترل کنید و در محل کار سلامتی خود را تمرین کنید، چه؟ اگر در تلاش برای یافتن تعادل مناسب هستید، در اینجا چند نکته دلگرم کننده وجود دارد که ممکن است بخواهید انجام دهید:

تغذیه سالم در محل کارتغذیه سالم در محل کار
  1. آنچه را که از غذایتان نیاز دارید بدانید

قبل از غواصی در تدارکات غذا خوردن در محل کار، باید درک جامعی از وضعیت سلامتی خود داشته باشید. اگر این خیلی آزاردهنده است (اما هنوز به شدت توصیه می شود)، دانش کلی از هر وضعیت سلامتی خاصی که ممکن است داشته باشید نیز عالی خواهد بود.

دارو یک چیز است، اما هیچ چیز بهتر از این نیست که کل زندگی خود را صرف یک سبک زندگی سالم کنید. بسته به آنچه نیاز دارید، می توانید عادت به خوردن سالم در محل کار را با دانستن آنچه از غذای خود نیاز دارید شروع کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید برای کارهایی که مغذی و برای سلامتی شما مفید است، غذا بخرید و آماده کنید.

به عنوان مثال، اگر پس از این همه زمان فشرده در برنامه شلوغ خود که در باشگاه گذرانده اید، علاقه مند به حفظ فرم به سختی خود هستید، آیا می دانستید که خوردن جگر خشک شده برای عضله سازی عالی است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، این مقاله را بررسی کنید.

  1. از طریق تغذیه و کار، میان وعده بخورید

کسانی که در مورد وزن خود نگرانی دارند، در خطر اشتراک رژیم های محبوبی هستند که کار نمی کنند. بسیاری از مردم قربانی رژیم های غذایی مضر و ناسالم شده اند که شامل حذف وعده های غذایی می شود.

منطق این است که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید یا حفظ کنید، باید کمتر غذا بخورید. و برای کمتر خوردن، باید وعده های غذایی واقعی را حذف کنید. به طور مشابه، تنقلات نیز ممنوع است. برعکس، راز واقعی خوردن وعده های غذایی مناسب و سالم است.

زمانی که غذا می خورید به همان اندازه مهم است که چه چیزی و چگونه می خورید. بسیاری از متخصصان پزشکی و متخصصان تغذیه مصرف میان وعده های سالم را برای کاهش اثرات منفی حذف وعده های غذایی مانند پرخوری، کاهش وزن یا افزایش وزن ناخواسته، سطوح پایین انرژی و عملکرد و حتی کاهش خلق و خوی توصیه کرده اند. از نظر لجستیکی، این نیز کاری است که می توانید در محل کار انجام دهید. قبل از رفتن به محل کار، میان وعده های سالمی را که می توانید در طول روز میل کنید، تهیه کنید. فقط فرکانس مناسب و بخش های مناسب را به خاطر بسپارید.

  1. خوردن ذهن آگاهانه را تمرین کنید

تنظیمات محل کار اغلب استرس زا هستند، و این یک ارتباط آسان است که شرایط معمول در آن نوع محیط باعث استرس افراد در خوردن غذا شود. نه تنها این، بلکه عواملی مانند زمان صرف شده در ادارات و حمل و نقل نیز بر الگوهای غذایی مخالف تأثیر می گذارد. بسته به اینکه چقدر تنظیمات کار شما سازگار است، همه عوامل قابل توجه می توانند به سلامت ضعیف کمک کنند.

یکی از مواردی که باعث می‌شود افراد کنترل خود را بر روی انتخاب‌های غذایی و سبک زندگی خود از دست بدهند، راحتی فست فود و سایر غذاهایی است که سریعاً می‌خورند که برایشان لذت‌بخش‌تر است. اکثر آنها می توانند موافق باشند که اینها اصلاً گزینه های سالمی نیستند. و حتی با وجود سهولت مقاومت ناپذیری که ارائه می دهند، ارزش آن را ندارند. جایگزین این غذا خوردن آگاهانه است. برای مقابله با مصرف مواد غذایی ناسالم، می توانید با توجه به عادات غذایی خود شروع کنید.

غذا خوردن آگاهانه به معنای ایجاد تغییرات کوچک و در عین حال تأثیرگذار در عادات است که می تواند نتایج امیدوارکننده ای داشته باشد. این شامل توجه به تمایلات و توجه به الگوهای رفتاری و سایر عوامل بر انتخاب شما در مورد مسائل تغذیه و سبک زندگی است. از آنجایی که محل کار نیز یک محیط اجتماعی است، غذا خوردن با همکارانتان در طول ناهار ممکن است به افزایش اشتها و تشویق به خوردن سالم کمک کند. به هر حال شما و همکارانتان کمابیش نگرانی های مشترکی دارید و این کمک می کند که بدانید چه چیزی موثر است و چه چیزی مفید نیست.

نتیجه

متغیرهای زیادی در حال بازی هستند که بر وضعیت سلامت فرد تأثیر می گذارند. از آنجایی که این یک چیز سیاه و سفید نیست، همیشه تمرین خوبی است که به هر طریق ممکن مراقب سلامتی و تندرستی خود باشید. یک نقطه شروع عالی تشویق به تغذیه سالم در محل کار خواهد بود. شما می توانید این کار را با دانستن اینکه به چه غذایی نیاز دارید، توجه به آنچه و چگونه می خورید، و در نهایت، استفاده از میان وعده های سالم هنگام کار انجام دهید.

سلامتی به معنای ترکیبی دقیق از خوردن نوع مناسب غذا، ورزش و انجام معاینات منظم است. کار ممکن است کمی برای اهداف سلامتی شما مداخله کند، اما همه چیز در مورد آگاهی صحیح و ایجاد تعادل در هر دو جنبه زندگی است. اگرچه دستیابی به دومی سخت به نظر می رسد، اما قطعا امکان پذیر است. فقط همه چیز را در حد اعتدال نگه دارید و بفهمید که چه نیازهایی دارید.



منبع