یاترا در وست مینستر خوشمزه ترین سرخپوستی است که تا به حال خورده ام


وقتی هر فرد دیگری در لندن به نظر می‌رسد برای روز ولنتاین برنامه‌هایی دارد، من به شدت توصیه می‌کنم سال آینده با دوستتان برای یک هندی ملاقات کنید.

به هر حال من این کار را کردم. با این تفاوت که یک هندی معمولی نبود، احتمالاً خوشمزه ترین سرخپوستی بود که تا به حال خورده ام.

Yaatra در داخل یک ایستگاه آتش نشانی ادواردین قدیمی وست مینستر، در مرکز وست مینستر، در یک پیاده روی کوتاه از ایستگاه ویکتوریا واقع شده است.

در حالی که تعدادی منوی تنظیمی برای انتخاب وجود دارد، برای گوشت خواران و وگان ها به طور یکسان، ما از منوی آلاکارته انتخاب کردیم.

در حالی که من و دوستم لکسی در مورد اینکه قرار است چه چیزی بخوریم، صحبت می‌کردیم، چون تک تک غذاها خوشمزه به نظر می‌رسید، از یک کوکتل و مجموعه‌ای از پاپادوم‌ها که با چاتنی انبه شیرین و تند و ماست نعنا سرو می‌شد، لذت بردیم.

من به سراغ The Fire Station Martini رفتم که ترکیبی از ودکا، پوره میوه شور، شربت وانیل، آب لیمو و پرزکو بود. برای من سطح شیرینی عالی داشت و برای شروع یک کوکتل جذاب بود.

از طرف دیگر، لکسی یک موز کباب شده قدیمی را انتخاب کرد، که به این نتیجه رسیدیم که یک نوشیدنی بزرگسالان است. ادغام بین بوربن دم کرده موز زغالی، انیسون و شربت دارچین، تلخ ویسکی و تلخ پرتقال، یک ضربه قطعی به آن وارد شد.

برای اینکه تا حد امکان منو را امتحان کنیم، من و لسی تصمیم گرفتیم همه چیز را به اشتراک بگذاریم.

برای شروع، به سراغ بشقاب کباب یاترا رفتیم که از میگو تنوری، مرغ آچاری و بره تشکیل شده بود. همچنین همراه با سالاد کاچومبر و چاتنی ماست نعنا بود.

میگو تا حد کمال کبابی شد و مرغ و بره به همان اندازه آبدار و آبدار بودند.

ما همچنین گوش ماهی کبابی توگاراشی را انتخاب کردیم که در کره نارگیل و پودی مرکبات سرو می شد. وقتی می گویم گوش ماهی یکی از خوشمزه ترین چیزهایی بود که تا به حال خورده ام، اغراق نمی کنم.

من هنوز بعد از گذشت چند روز به آن فکر می کنم.

برای غذای اصلی‌مان، ما سقز سرخ شده کرالا تاوا را با میگو و صدف کری هودی (کاری نارگیل)، با سامبال نارگیل به اشتراک گذاشتیم. شیرینی و ماهیگیری این سقز به واسطه ی نارگیل افزایش یافت و چیزی هیجان انگیز ایجاد کرد.

ما همچنین تصمیم گرفتیم پنیر متی مالی را امتحان کنیم که در سس گوجه فرنگی غنی و خامه ای پخته شده بود و با دانه های نیلوفر آبی سرو می شد و دال سیاه دودی که فوق العاده بود.

آن را با برنج زعفرانی و نان سیر پاک کردیم و همه را با یک لیوان شراب ترد شستیم.

یه جورایی جایی برای پودینگ پیدا کردیم و مقداری گلاب جامون – کوفته شیر سرخ شده، آغشته به شربت شکر با طعم زعفران و سه شربت خانگی با هم به اشتراک گذاشتیم.

هر طعم، کالامانسی و نعناع، ​​توت وحشی، آلو و تمر هندی به سادگی فوق‌العاده بود، اگرچه باید بگویم که من طرفدار خاصی از آلو و تمر هندی بودم.

اگر به دنبال مکانی خاص هستید، به جز Yaatra در وست مینستر نگاه نکنید.



منبع