هدایای تبلیغاتی کاربردی؛ معرفی 7 مورد از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی


هدایای تبلیغاتی کاربردی؛ معرفی 7 مورد از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی

حتما شما هم می‌خواهید به‌عنوان یک کارآفرین، مدیر، بازاریاب یا هر نقش دیگری که در یک بیزینس دارید، برند خود را بهتر از رقبا به مخاطبان کسب‌و‌کار معرفی کنید و با مشتریان خود رابطه قوی و پایدار داشته باشید. بنظر شما چگونه این کار انجام می‌‎شود؟ یکی از راه‌هایی که در این زمینه کمک می‌کند، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی اشیایی هستند که روی آن‌ها نام، لوگو، اسلوگان یا هر پیام دیگری که مربوط به کسب و کار شما است، چاپ می‌شود.

هدایای تبلیغاتی موجب افزایش شناخت برند و ایجاد یک تصویر مثبت در ذهن مخاطبان، بالا رفتن بازدهی تبلیغات، کاهش هزینه‌های بازاریابی، ایجاد حس وفاداری در مشتریان و تشویق مجدد آن‌ها به خرید و تمایز با رقبا همچنین احترام بیشتر مخاطبان به بیزینس شما می‌شود. در این مقاله، ۷ مورد هدیه تبلیغاتی موثر و کاربردی را معرفی می‌کنیم که برای هر نوع کسب و کار، محصول و خدماتی مناسب هستند. این هدایا علاوه‌براینکه انتخاب خلاقانه‌ای هستند، ارزش افزوده بسیاری برای برند شما ایجاد می‌کنند. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی همراه ما باشید.

 ۱- سررسید و سال نامه‌ دیواری و رومیزی؛ نمایش برند و محصولات شما

سالنامه‌ و سررسید دیواری و رومیزی از هدایای تبلیغاتی کاربردی و ماندگار هستند که به مدت یک‌سال در دسترس و دید مخاطبان بوده موجب آشناییی مخاطبان کسب‌و‌کار با برند و محصولات شما می‌شوند. این هدایای تبلیغاتی با طرح‌ها و جلدهای متنوع و زیبا تولید، چاپ و بر اساس سلیقه و نیاز شما اختصاصی خواهند شد. شما می‌توانید لوگو و نام برند تجاری خود را با چاپ لیزر، ترمو، لت و یا ترام روی سال نامه‌ و سررسید دیواری و رومیزی حک کنید. انعطاف‌پذیری در انتخاب ابعاد، جنس، طرح و رنگ سالنامه‌ها و قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی از مزایای سالنامه‌ها هستند.

۲- ست‌های مدیریتی؛ هدایای لاکچری تبلیغاتی برای مدیران

ست مدیریتی یکی از هدایای تبلیغاتی خاص و ارزشمند است که موجب جلب توجه مدیران و مسئولان رده‌های بالای سازمان‌ و کسب‌و‌کار‌ها می‌شود. ست مدیریتی معمولا شامل اقلامی مانند خودکار، روان‌نویس، کیف پول، ساعت مچی، جاکلیدی، جعبه چرمی هستند که با چاپ لیزر، برند و لوگوی شما روی آن‌ها حک شده و موجب افزایش شناخت و حضور برند شما در ذهن مدیران و تصمیم‌گیرندگان می‌شود. ایجاد ارتباط مستمر و ماندگار با مشتریان از مزایای ست مدیریتی تبلیغاتی است.

۳- ساعت دیواری؛ هدیه تبلیغاتی بصری و دائمی

اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی شیک و کاربردی هستید، ساعت‌های دیواری از برندهای معتبری مثل Rolex Seiko یا Casio انتخاب خوبی برای شناساندن محصول و خدمات شما به بازار هدف کسب‌وکارتان هستند. ساعت‌های برند به‌دلیل طراحی باکیفیت و زیبا، جذابیت خاصی دارند.

شما می‌توانید برای شخصی‌سازی تبلیغات خود لوگو یا شعار شرکت را روی صفحه ساعت درج کنید. رنگ‌ها و طرح‌های هماهنگ با هویت بصری شرکت، در انتخاب ساعت تاثیرگذارترین انتخاب است. به‌طورمثال برای رنگ‌های سازمانی سبز از ساعت‌های دیواری با قاب سبز استفاده کنید که یادآور شغل شما هستند.

۴- فلش مموری؛ تاثیربخشی تبلیغات با جابه‌جایی روزانه اطلاعات

فلش مموری‌ یا USBها از هدایای تبلیغاتی کاربردی و مدرنی هستند که در طرح‌ها و ظرفیت‌های مختلف تولید و براساس سلیقه و نیاز شما با حک برند و لوگو شخصی‌سازی می‌شوند. این گجت‌ها به‌عنوان تبلیغات برای شرکت‌هایی که در زمینه فناوری، آموزش، رسانه و هنر فعالیت می‌کنند، مناسب است.

آخرین نوع فلش مموری‌ها USB Type-C است که سرعت انتقال بالا دارد و با دستگاه‌های مدرن سازگار است. این ابزار به‌‌دلیل کاربردی بودن، تاثیر‌بخشی تبلیغات را افزایش می‌دهد. هر بار که کسی از فلش مموری تبلیغاتی شما استفاده به لوگوی شما نگاه کند، این تکرار به نتیجه هدف شما از تبلیغات می‌انجامد و نام برندتان در ذهن آن‌ها باقی می‌ماند.

ست مدیریتی تبلیغاتی

۵- پاوربانک و شارژهای همراه؛ کاربردی‌ترین کالای دیجیتال تبلیغاتی

پاوربانک‌ها، به دلیل کاربردی بودن و محبوبیت بالایی که بین کاربران دارند، به‌عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی شناخته می‌شوند. این دستگاه‌ها، با قابلیت شارژ دادن به دستگاه‌های الکتریکی، به‌طورمداوم جلوی چشم کاربران قرار دارند و به همین خاطر یک ابزار تبلیغاتی موثر برای نمایش برند و کسب‌و‌کار شما هستند. همچنین، با‌توجه‌به تنوع بالای مدل‌های موجود، می‌توانید پاوربانک‌هایی مطابق با سلیقه و نیاز مشتریان خود، انتخاب کنید. بهترین نوع پاوربانک‌ها برای تبلیغات برندهایی همچون آنکر، ریمکس، شیائومی، ای‌پی‌تی، و راف‌پاور هستند.

۶- خودکار؛ گجت تبلیغاتی کلاسیک و محبوب

خودکار یکی از گجت‌ها یا اکسسوری‌هایی است که در زندگی روزمره کاربرد بسیاری دارد و به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی موثر عمل می‌کند. روی بدنه خودکار تبلیغاتی نام، لوگو، شعار یا هر نوع طرح دلخواه نمایش داده و برند شما در ذهن مخاطبین ماندگار می‌شود. خودکارها از جنس پلاستیک، فلز، چوب یا سیلیکون هستند و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی عرضه می‌شود. برای انتخاب خودکار تبلیغاتی مناسب باید علاوه‌بر قیمت، به چند نکته توجه کنید:

هماهنگی با برند: خودکار تبلیغاتی باید با رنگ، لوگو و شخصیت برند هماهنگ باشد تا پیام موردنظر شما را به خوبی منتقل کند. برای مثال: اگر برند شما مربوط به محیط زیست است، از خودکارهای قابل بازیافت یا چوبی می‌توانید استفاده کنید.

نوع چاپ: برای چاپ روی خودکار تبلیغاتی امکان استفاده از روش‌های مختلفی مانند تامپو، لیزر، دیجیتال یا حکاکی را دارید. هر روشی مزایا و معایب خود را دارد و بسته به بودجه، تعداد و زمان، می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

خودکار تبلیغاتی یک گجت کارآمد و ارزان و مفید برای افزایش شناخت و اعتبار برند شما است. با انتخاب خودکار تبلیغاتی مناسب به مشتریان خود یک هدیه تبلیغاتی کاربردی می‌دهید.

۷- لیوان، فلاسک و ماگ تبلیغاتی؛ هدیه‌ای گرم و دلنشین

لیوان، فلاسک و ماگ تبلیغاتی از جمله هدایای کاربردی و مقرون به صرفه، برای افزایش شناخت و اعتبار برند شما هستند. این وسایل نوشیدنی، در اندازه، جنس، رنگ و طرح‌های متنوعی تولید و چاپ می‌شوند که باید با سلیقه و شخصیت برند شما هماهنگ باشند. برای انتخاب ماگ‌های مناسب پروموت بهتر است به مخاطب هدف، کیفیت و قیمت و نوع چاپ توجه کنید. برای چاپ روی لیوان، فلاسک و ماگ تبلیغاتی می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند سابلیمیشن، دیجیتال، تامپو، لیزر یا حکاکی  بسته به جنس، رنگ و طرح ماگ‌ها استفاده کنید.

ست مدیریتی تبلیغاتی

سالنامه و ست تبلیغاتی برند و کسب‌وکار خود را از گاموت بخرید

در این مقاله ۷ مورد از برترین و متداول‌ترین هدایای تبلیغاتی اعم از فلش‌مموری، پاوربانک، لیوان و ماگ، ساعت دیواری، ست‌های مدیریتی و سالنامه را معرفی کردیم. هدایای تبلیغاتی راحت‌ترین راه برای شناساندن شهرت و برند به افرادی است که به محصولات شما احتیاج دارند و مشتریان کسب‌وکارتان هستند. در گاموت انواع سالنامه و سررسید وزیری و اروپایی با صحافی چرمی، جیر و ترمو موجود است. همچنین ست‌های مدیریتی شیک در استایل و رنگ‌های مختلف را می‎توانید برای تبلیغات  برند خود سفارش دهید. برای این کار کافی است به سایت گاموت به آدرس gamutprint.com مراجعه کنید.



منبع