چگونه یک بدنه باشگاه مبارزه مانند برد پیت ایجاد کنیم

برد پیت در فیلم Fight Club از نظر حجم عضلانی فیزیک متوسطی داشت اما تون عضلانی او فوق العاده بود! در واقع، اگر مدتی است که وزنه می زنید، احتمالاً حجم عضلانی بیشتری نسبت به برد پیت در باشگاه مبارزه دارید. به نظر می رسد زنان تقریباً 100٪ مواقع این نوع هیکل را به فیزیک بیش از حد عضلانی ترجیح می دهند. اگر می خواهید مردان را در باشگاه تحت تأثیر قرار دهید، به هر طریقی حجم عضلانی بسازید. اگر می‌خواهید زنان را تحت تأثیر قرار دهید، این ظاهر شیک Fight Club را انتخاب کنید.

اشتباه نکنید… لاغر شدن سخت تر از چاق شدن است!

پسران در باشگاه هرگز از جذب من دست بر نمی دارند. آنها از این بدنسازان حجیم که وزنه های سنگین بلند می کنند اما قدرت عضلانی بسیار کمی دارند بسیار تحت تأثیر قرار می گیرند. من همیشه آن را می‌شنوم…”این مرد می‌تواند پرس نیمکت 405 را برای 6 تکرار”…”این مرد بازوهای 20 اینچی دارد”… و غیره. اکثر این افراد بزرگ هرگز به درصد چربی بدنشان به اندازه کافی کم نمی‌رسند. برای انجام هر کاری تون عضلانی عالی را ببینید. من درصد چربی بدنم را در طول سال روی 6 درصد نگه می‌دارم و احترام زیادی از بچه‌ها در باشگاه نمی‌گیرم، اما دختران به من توجه زیادی می‌کنند. راستش را بخواهید، برای بزرگ شدن نیاز به انضباط بسیار کمی است. اگر به تدریج وزنه های سنگین تری را در محدوده 6-12 تکرار بلند کنید و مانند خوک غذا بخورید، بزرگ خواهید شد!

اگر بیش از حد بزرگ شوید، ظاهری شیک خواهید داشت!

من از پاره کردن بدنسازان به شدت متنفرم، اما آیا می‌توانیم شلوار دلقک اورلاست را بازنشسته کنیم؟ جدی، شما باید بدانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. در مورد بچه هایی که آن شلوار اسپندکس یا تاپ تاپ را می پوشند که آنها را کوچکتر می کنند، چطور؟ آیا گروهی از نظر استایل بدتر از بدنسازان وجود دارد؟ استایل برای خانم ها بسیار مهم است. اگر خیلی بزرگ شوید، حتی نمی توانید شلوار جین معمولی بپوشید. پسرهای بزرگ هم وقتی می خواهند لباس بپوشند احمق به نظر می رسند. اگر خیلی قد بلند هستید، هرگز نمی توانید GQ یا باسن به نظر برسید. اگر بزرگ شدی از دست من عصبانی نشو، من اینجا هستم تا کمک کنم.

یک طرح ساده برای به دست آوردن یک “بدن باشگاه مبارزه” لاغر.

امیدوارم من چند نفر را متقاعد کرده باشم که شلوار دلقک خود را کنار بگذارند و به واقعیتی برگردند که در آن زنان دوباره با شما صحبت خواهند کرد. گرفتن بدنه باشگاه مبارزه آسان است اما آسان نیست. من تمرینی با وزنه برداری 20 دقیقه ای و سپس 40 تا 60 دقیقه کاردیو را توصیه می کنم. مطمئن شوید که جلسه کاردیو خود را با تمرینات تناوبی با شدت بالا شروع می کنید. اگر نمی دانید چگونه کاردیو به این روش انجام دهید، این عبارت را در گوگل جستجو کنید. کاردیو با شدت کم فقط برای کاهش 10 تا 12 درصد چربی بدن کار می کند. اگر واقعاً می‌خواهید تندی داشته باشید، باید کاردیو سخت انجام دهید. در مورد غذا، روی پروتئین وسواس نداشته باشید. برای داشتن اندامی لاغر به مقدار زیادی پروتئین نیاز ندارید. نکته اصلی این است که شما کل کالری سوزانده شده خود را کمتر از آنچه می سوزانید نگه دارید. وزن من حدود 185 پوند است و حدود 1500-1800 کالری در روز در 3 وعده غذایی مصرف می کنم. هر زمان که رویکرد 6 وعده غذایی را انجام می دهم، نمی توانم کالری را به اندازه ای پایین نگه دارم که چربی بدن را از دست بدهم. اگر می توانید 6 وعده غذایی کوچکتر بخورید و کالری را کاهش دهید، می توانید از این روش استفاده کنید.

در اینجا نحوه دستیابی به a بدن باشگاه مبارزه!