چگونه عادات جدیدی بسازیم که ماندگار شوند


ساختن عادت های جدید

سال‌ها همه شما شوخی کرده‌اید که من “ملکه روتین‌ها” هستم و صادقانه بگویم که این من را بسیار خوشحال می‌کند!

من برای روتین ها زندگی می کنم.

آنها به من ساختاری می دهند تا بتوانم هر روز کارهای بیشتری را که دوست دارم انجام دهم و صادقانه بگویم که به من کمک می کنند بهترین نسخه خودم باشم.

به این دلیل است من روال هایم را بر اساس کسانی که می خواهم ایجاد می کنم بودن و عادات کوچک روزانه یا اهداف خرد بسازم تا به من در رسیدن به آن کمک کند.

بهترین بخش در مورد روتین ها دقیقاً در نام خود است…. بعد از مدتی حتی لازم نیست به آن فکر کنید، فقط آن را انجام دهید. شما در نهایت به خلبان خودکار می روید و آن را می شود شما که هستید

ایجاد عادات سالم به این معنی است که می توانید استرس را متوقف کنید در مورد کاهش وزن، بهتر غذا خوردن یا هر چیز دیگری که احساس می کنید می خواهید تغییر دهید و زندگی را شروع کنید!

چگونه عادات جدید بسازیم

بیشتر زندگی روزمره ما رشته ای از عادت هایی است که در خود ایجاد کرده ایم. به کارهایی که هر روز بدون شکست انجام می دهید فکر کنید. احتمالاً عادت هایی وجود دارد که دوست دارید و شاید برخی از آنها را ترجیح می دهید بخشی از برنامه روزانه خود نداشته باشید.

مهمترین چیز درک است چرا این عادات جدید برای شما مهم هستند. چند صفحه اول LSF #GOALS Planner بهترین مکان برای شروع است. این به شما کمک می کند تا بفهمید واقعاً می خواهید اهدافتان چه باشند.

اگر هنوز برنامه ریز خود را ندارید، آن را از اینجا بگیرید و من برای شما ارسال می کنم لینک کارگاه اختصاصی من روی همه این کارها انجام دادم

اگر چیزی شما را به انجام آن سوق ندهد، بسیار سخت تر خواهد بود. از آنجا، این مراحل زیر کار را ساده می کند👇🏻

عادات جدید بسازید، عادت های جدید، عادات سالم، قابل چاپ

اینها مراحل ساده ای هستند که به شما کمک می کنند عادات جدیدی بسازید که می ماند برای سال 2022

  1. به شخصی که می خواهید امسال باشید فکر کنید… او چه کار می کند؟
  2. برخی از عادت هایی را که دوست دارید به روز خود اضافه کنید یادداشت کنید. مشخص باشید (چه زمانی، چه زمانی، کجا)
  3. سعی نکنید یکباره این کار را انجام دهید. 1-3 مورد را انتخاب کنید که برای شما مهم است و از آنجا شروع کنید.
  4. آن را به روز خود اضافه کنید و آن را به کاری که قبلا انجام داده اید متصل کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید، می‌توانید بگویید: «هر روز صبح که از رختخواب بلند می‌شوم، قبل از انجام هر کاری آن را مرتب می‌کنم. شما در حال حاضر روزانه (عادت) از رختخواب بلند می شوید، بنابراین اکنون می توانید به راحتی عادت جدید “تخت کردن تخت” را به عنوان بخشی از آن اضافه کنید.

روتین ساز

از موارد قابل چاپ زیر برای یادداشت برخی از عادت هایی که می خواهید بخشی از برنامه روزانه خود باشند استفاده کنید.

از راهنمای زیر استفاده کنید و مشخص کنید که چه زمانی این کار را انجام می دهید، کجا آن را انجام می دهید و حتی چرا می خواهید این کار را انجام دهید!

ایجاد عادات جدید، عادات سالم، عادات جدید ماندگار، روال