چگونه در ماه های تابستان هیدراته بمانیم


تابستان فرا رسیده است و من مطمئن هستم که همه ما برای غرق شدن در آفتاب و لذت بردن از هوای گرم هیجان‌زده هستیم. در حالی که این ممکن است اولویت اصلی شما در تابستان امسال باشد، مهم ترین کاری که می توانید برای پوست خود انجام دهید محافظت از پوست در برابر نور خورشید و هیدراته نگه داشتن آن است.

پوست شما از 30 درصد آب تشکیل شده است، بنابراین منطقی است که اگر آب کافی ننوشید، پوست شما آسیب می بیند. کم آبی پوست را به روشی کمی پیچیده تر تحت تاثیر قرار می دهد. بیایید وارد آن شویم.

پوست خشک و پوست کم آب یکسان نیستند. کم آبی، کمبود آب در پوست شماست، نه چربی. افرادی که پوست خشک دارند با غدد تولید کننده چربی کمتری متولد می شوند. این سد محافظ قوی در برابر عوامل استرس زای محیطی را از بین می برد و پوست شما آنطور که باید رطوبت را حفظ نمی کند.

پوست شما ممکن است در نتیجه استرس محیطی دچار کم آبی شود. مواردی مانند عدم استفاده از مرطوب کننده هنگام خواب در سرما، استفاده نادرست از محصولات، استفاده از محصولات نامناسب، مصرف بیش از حد کافئین یا الکل و البته ننوشیدن آب کافی.

چند راه برای حفظ رطوبت پوست عبارتند از:

  • لایه برداری کنید تا سلول های مرده پوست را پاک کنید و راه را برای سلول های جدیدی باز کنید که می توانند رطوبت را حفظ کنند. ماسک لایه‌بردار به آرامی پوست شما را مجدداً باز می‌کند تا از درخشندگی آن اطمینان حاصل کند.
  • از یک مرطوب کننده سنگین (اگر احساس می کنید پوست شما کم آب شده است) استفاده کنید – به خصوص بالای سرم. مورد علاقه ما کرم مرطوب کننده روزانه است که حاوی ترکیبی مغذی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است.
  • محصولات حاوی هیالورونیک اسید را امتحان کنید که به پوست شما کمک می کند رطوبت بیشتری را حفظ کند. ما سرم روزانه را توصیه می کنیم!
  • بیشتر آب بنوشید! مقدار آب مورد نیاز شما بر اساس اندازه، سطح فعالیت، دمای هوا و آنچه می خورید است، اما برخی توصیه های کلی وجود دارد. مردان باید بین 8.5 تا 12.5 فنجان در روز بنوشند، در حالی که زنان بین 7 تا 9 فنجان.

این نکات سریع و آسان را در تابستان امسال به خاطر داشته باشید تا در تمام فصل پوستی درخشان و هیدراته داشته باشید!