چگونه با نکات خانگی لاغر شویم


نکات کاهش وزن:

امروزه چربی شکمی و چاقی به دلیل رژیم غذایی اشتباه به یک مشکل رایج تبدیل شده است. برخی از افراد برای کاهش اتساع شکم و کاهش سریع چاقی از داروهای کاهش وزن استفاده می کنند. با این حال، چاقی آنها کاهش نمی یابد. چاقی می تواند منجر به بسیاری از بیماری ها مانند دیابت، فشار خون بالا و خطر بیشتر بیماری قلبی شود. کنترل وزن بر حسب وزن برای پیشگیری از این بیماری ها و تناسب اندام بسیار مهم است.


امروز نکاتی از این دست را به شما می گوییم که با کمک آنها می توانید وزن کم کنید. بسیاری از افراد قادر به انجام کار و ورزش زیادی نیستند. کارهایی وجود دارد که بدون هیچ دارویی می توانیم برای کاهش چربی و وزن شکم انجام دهیم.


طعم‌های خانگی فلورا و آملا را هر روز صبح ناشتا در یک لیوان آب همراه با یک قاشق غذاخوری عصاره فاوا و انبه مصرف کنید. کاهش وزن تا چند روز دیگر آغاز می شود


عسل و دارچینیک قاشق چایخوری عسل و نصف قاشق چایخوری پودر دارچین را در یک لیوان آب گرم مخلوط کرده و هر روز صبح بنوشید.


گوجه فرنگی هر روز صبح با معده خالی گوجه فرنگی خام بخوریدزیرا اشتها را کنترل می کند. از پرخوری جلوگیری می کند که در عرض چند روز منجر به کاهش وزن می شود.


پاپایا در صورت کاهش وزن در حال برنامه ریزی برای، هر زمان که احساس گرسنگی کردید، شکم خود را با پاپایا پر کنید زیرا کالری کمی دارد و فیبر بالایی دارد. به همین دلیل وزن افزایش نمی یابد.


زنجبیل هر روزخوردن قبل از جویدن یک تکه کوچک زنجبیل. یا قبل از غذا یک قاشق آب زنجبیل و کمی نمک بنوشید. در عرض چند روز وزن کم خواهید کرد.


وزن فلفل برای کاهش چاقی، فلفل سیاه را بیشتر در رژیم غذایی مصرف کنید زیرا حاوی عنصر کپسایسین است که چربی بدن را به سرعت کاهش می دهد.


حتما بعد از خوردن یک میان وعده روزانه بلغور جو دوسر بخورید و روزانه سه قاشق غذاخوری از آن را به مدت صد فوت به یک لیوان آب گرم اضافه کنید. این آب را صبح ناشتا بنوشید.


چای سبز روزانه 2 فنجان چای سبز بنوشید، نوشیدن چای سبز مخلوط با آب لیمو و آب زنجبیل بسیار مفید است. اگر کم کاری تیروئید یا مشکلات دیگری دارید، قبل از مصرف این نسخه ها با پزشک مشورت کنید.