چند قدم برای ارتقای سلامت لازم است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر به نقل از دارو محققان دریافتند که در میان حدود 6000 بزرگسال و بالاتر، کسانی که حداقل 8000 تا 9000 قدم در روز راه می‌روند. ترک کردن خطر ابتلا به چندین مشکل در طول هفت سال کمتر است. این مشکلات عبارتند از چاقی، فشار خون بالا، دیابت، آپنه خوابیدن، رفلاکس اسید معده و افسردگی بالینی

این عدد معادل پیاده روی حدود 6.5 کیلومتر است. وابسته به سریع است.

با این حال، محققان هشدار دادند که بیش از حد تحت تأثیر قرار نگیرید. اما تا می توانید فعال باشید.

در واقع، این مطالعه نشان داد که در مورد پیشگیری از چاقی و سایر بیماری‌ها، اقداماتی که انجام می‌دهیم بهترین هستند.

دکتر”چیپس لوی“، مدیر توانبخشی قلب و عروق و پزشکی پیشگیری در موسسه قلب و عروق جان اوشنر در نیواورلاناو گفت: «این یک فرمول ساده است. اگر هدف کنترل وزن است، هر چه بیشتر راه بروید یا بدوید، کالری بیشتری می سوزانید.

وی خاطرنشان کرد: تاثیر فعالیت های شدید همچنان منجر به کاهش وزن می شود. و می تواند خطر بیماری قلبی، دیابت و بسیاری از بیماری های دیگر را کاهش دهد.

لوی وی همچنین خاطرنشان کرد: سرعت برای بهبود سلامت قلب مهم است، گفت: سلامتی یکی از قوی ترین دفاع ها در برابر اکثر بیماری ها است.

پیام اصلی این مطالعه این است: برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن سخت تلاش کنید.

این مطالعه شامل بیش از 6000 بزرگسال 41 تا 67 ساله بود که پیاده روی روزانه خود را اندازه گیری می کردند. فهمیدن انجام دادند. محققان با دسترسی به پرونده های الکترونیکی سلامت، چگونگی ارتباط تعداد گام های روزانه با خطر ابتلا به بیماری های مزمن مختلف را بررسی کردند.

سطوح فعالیت شرکت کنندگان تقریباً چهار سال پیگیری شد. میانگین گام های روزانه برای گروه حدود 7700 قدم بود.

این مطالعه نشان داد که در طول هفت سال، یک فرد حداقل 8200 قدم در روز برمی دارد ترک کردن کمتر مستعد چاقی هستند. آنها همچنین خطر کمتری برای عفونت دارند آپنه خواب، اختلالات تنفسی شبانه و بیماری رفلاکس با احتمال بروز افسردگی شدید در این افراد نیز کاهش یافته است.

اما بسیاری از مراحل منجر به نتایج بهتر می شود.

افرادی که در 25 درصد مراحل بالا که معمولا نزدیک به 11000 قدم در روز هستند، حدود 30 تا 50 درصد کمتر در معرض ابتلا به این بیماری هستند، در مقایسه با افرادی که در 25 درصد پایینی قرار دارند که حدود 6000 قدم برداشته اند.

محققین در نمونه های خاصی از این کالاها آنها خاطرنشان کردند: اگر افراد چاق تعداد گام های روزانه را از 6000 به 11000 برسانند می توانند تا 64 درصد از خطر چاقی بکاهند.