چربی سوزی در بدنسازی بانوان + برنامه ورزشی 2روز در هفته

برنامه بدنسازی سرشانه مخصوص بانوان (01)

برنامه بدنسازی سرشانه مخصوص بانوان

2019-07-03

تمرین بدنسازی کل بدن

برنامه تمرین بدنسازی کل بدن با سیستم 5×5+1

2019-07-13

چربی سوزی در بدنسازی بانوان

این برنامه بدنسازی چربی سوزی 2 روز در هفته کل بدن ، به منظور کاهش چربی و افزایش حجم عضلات طراحی شده است. با پیروی از این برنامه پس از گذشت 4‌ هفته شاهد تغییرات چشمگیری در کاهش وزن و حجم عضلات خود خواهید بود!

خلاصه برنامه چربی سوزی در بدنسازی بانوان :

  • هدف اصلی : چربی سوزی
  • نوع تمرینات : حرکات کل بدن
  • سطح تمرین : متوسط
  • مدت زمان برنامه : 4 هفته
  • تعداد روزهای تمرین در هفته : 2 روز
  • مدت زمان هر جلسه تمرین : 60 الی 75 دقیقه
  • ابزارهای مورد نیاز : هالتر ، وزن بدن ، دستگاه سیم کش ، دمبل ، دستگاه و EZ bar

شرح برنامه بدنسازی چربی سوزی :

این برنامه چربی سوزی در بدنسازی بانوان 2 روز در هفته بوده که کل عضلات بدن را به کار می گیرد. برنامه به گونه ای طراحی شده است که هیچ زمان استراحتی مابین تمرینات ندارید وباید 5 دقیقه حرکات کاردیوانجام دهید. شدت و سختی تمرین بستگی به تعداد تکرارها و تمرینات کاردیو دارد. به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب علاوه بر 2 روز جلسه تمرینی باید یک روز را به تمرینات کاردیو اختصاص دهید و میزان کالری دریافتی را کاهش دهید.

روز اول برنامه چربی سوزی در بدنسازی بانوان :

روز دوم برنامه چربی سوزی در بدنسازی بانوان :

نکات کلیدی :

در حین برنامه چربی سوزی در بدنسازی بانوان حداکثر ضربان قلب شما باید 85-75%‌ باشد. این یک برنامه بدنسازی بسیار دشوار است که باید در ابتدا حرکات را به آرامی آغاز کنید و به مرور شدت تمرینات را افزایش دهید.

مطالب پیشنهادی :

جهت مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه برنامه بدنسازی و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

Qimia

دیدگاهتان را بنویسید