نشر از جانب دمبل تک دست روی نیمکت شیبدار

نشر از جانب دمبل تک دست

آناتومی بدن ( سرشانه )
آناتومی بدن ( سرشانه )
  • عضله اصلی درگیر در این تمرین : عضله شانه
  • نوع تمرین : قدرتی
  • مکانیزم : جداسازی
  • سطح تمرین : متوسط
  • ابزار مورد نیاز : دمبل
  • نوع نیرو : کششی ( دو طرفه )
  • عضلات ثانویه درگیر در این تمرین : عضله ذوزنقه ای

نحوه اجرای تمرین نشر از جانب دمبل تک دست روی نیمکت شیبدار :

  1. در حالی که یک دمبل در دست دارید به پهلو روی نیمکت شیبدار دراز بکشید. مطمئن شوید شانه یک سمت به نیمکت چسبیده است و دست سمت دیگر در یک سمت بدن و در کنار لگن قرار گرفته است.
  2.  فشار ناشی از دمبل را در حالی که موازی با زمین است ، تنها با استفاده از بازوها تحمل کنید. این محل شروع حرکت خواهد بود.
  3. اکنون در حالی که در تمام مدت دمبل را با زمین موازی نگاه داشته داشته اید ، نفس خود را بیرون داده ( بازدم ) و نشر از جانب را اجرا کنید. دست باید تا محلی که عمودی شده و دمبل رو به سقف قرار بگیرد بالا برود. سپس لحظه ای دمبل را در بالاترین نقطه نگاه داشته تا انقباض را در عضلات سرشانه احساس کنید ، سپس نفس خود را داخل کشیده ( دم ) و به آرامی دمبل را به محل آغاز بازگردانید.
  4. تا جایی که می توانید این تمرین را تکرار کنید.

جهت مشاهده سایر ویدیوهای مرتبط ، به صفحه حرکت سرشانه و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید