رویکردهای چندگانه برای کنترل خشم از طریق تجویز دارو و مدیتیشن مناسب

خشم را می توان یک احساس کاملاً طبیعی و سالم انسانی در نظر گرفت، اما یک فرد عصبانی که از کنترل خارج می شود، نه تنها به خود بلکه به کل جامعه آسیب جدی وارد می کند. مدیریت خشم برای رشد مداوم فرد بسیار مهم است. در واقع، فردی که نمی تواند خشم خود را کنترل کند، اغلب می تواند منجر به آزار فیزیکی عزیزانش شود. خشم نیروی مخربی است که فرد را به عنصری ضد اجتماعی تبدیل می کند. افراد باید بسیار مراقب باشند تا خشم خود را کنترل کنند.

خشم می تواند با استرس بیش از حد در زندگی تحریک شود. بنابراین مقابله با عصبانیت در قالب یک برنامه کاری بدون نگرانی و بدون استرس است. عصبانیت در نوجوانان معمولاً ناشی از عدم تعادل هورمونی است که منجر به نوسانات خلقی می شود که منجر به عصبانیت یا افسردگی می شود. وجود فشار خون در یک فرد نیز می تواند منجر به رفتارهای فرار شود.

کنترل خشم از طریق دارو و مدیتیشن مناسب مانند قرص های کنترل فشار خون می تواند به مبارزه با این رفتار عصبانی کمک کند. روش‌های آرام‌سازی ساده مانند تنفس عمیق و تصاویر آرامش‌بخش می‌توانند به ما کمک کنند آرام شویم. یوگا یا مدیتیشن به ما کمک می کند تا ماهیچه هایمان را شل کنیم و بر عصبانیت غلبه کنیم.

اعتماد به نفس و خودکنترلی به ما این امکان را می دهد که در هنگام دیوانگی چگونه رفتار کنیم. تکرار کلمه ای مانند «آرام باش» یا «کنترل» تا زمانی که بر عصبانیت خود غلبه کنید نیز ترفند دیگری است. حتی تصور یک شی صلح آمیز در ذهن خود در هنگام عصبانیت نیز به این هدف عمل می کند.

کنترل خشم در یک فرد باعث ایجاد احترام به خود می شود و مدت زمان احساس ناامیدی و عصبانیت را کاهش می دهد. خشم همچنین می تواند به روشی سازنده هدایت یا متمرکز شود تا به ما در دستیابی به اهداف و اهداف زندگی کمک کند. در کل دنیا را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل می کند