راهنمای یک متخصص تغذیه برای میان وعده های تابستانی سالم


همانطور که روزهای سگی تابستان شروع می شود، بسیاری از ما سعی می کنیم تمام فعالیت های سرگرم کننده و در فضای باز را که می توانیم انجام دهیم! از آفتاب گرفتن در ساحل گرفته تا یک سفر جاده ای سرگرم کننده، به نظر می رسد همه در حال حرکت هستند، که اغلب منجر به نیاز به داشتن میان وعده های راحت می شود.

میان وعده چیز بدی نیست در واقع تشویق می شود. میان وعده می تواند به شما کمک کند انرژی خود را بالا نگه دارید و قند خون خود را در بین وعده های غذایی ثابت نگه دارید. من به طور کلی توصیه می کنم بین دو تا چهار ساعت بعد از خوردن ناهار میان وعده بخورید، زیرا معمولاً طولانی ترین فاصله بین وعده های غذایی است. (اگر قبل از آن گرسنه تر بودید، ممکن است نشان دهنده خوبی باشد که ناهار خود را کم کرده اید.)