حرکت کوبیدن توپ به زمین

حرکت پلانک از بغل

حرکت پلانک از بغل

2019-06-10

حرکت تو تاچ

حرکت تو تاچ

2019-06-10

کوبیدن توپ به زمین

  • عضله اصلی درگیر در این تمرین : زیر بغل
  • نوع تمرین : پلی متریک
  • مکانیزم : ترکیبی
  • سطح تمرین : متوسط
  • ابزار مورد نیاز : توپ طبی
  • نوع نیرو : کششی ( دو طرفه )
  • عضلات ثانویه درگیر در تمرین کوبیدن توپ به زمین : عضلات شکم ، پشت بازو ، پشتی کوچک

نحوه انجام حرکت کوبیدن توپ به زمین :

  1. در حالی که توپ طبی را با هر دو دست خود گرفته اید و فاصله پاهایتان به اندازه عرض شانه هایتان است ، صاف بایستید. این نقطه شروع حرکت خواهد بود.
  2. حرکت را با بالابردن توپ تا بالای سر آغاز کنید. حرکت را برعکس کرده و توپ را دقیقا در مقابل خود با شدت هرچه بیشتر به زمین بکوبید. پس از برخورد با زمین توپ را با دو دست گرفته و این روند را تکرار کنید.
آموزش اجرای صحیح حرکت کوبیدن توپ به زمین

جهت مشاهده سایر ویدیوهای مرتبط ، به صفحه حرکت زیر بغل و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه نمایید.

Qimia

دیدگاهتان را بنویسید